Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoe kan ik Proximus TV bestellen maar de installatie zelf doen? In de bestelmodule vind ik nergens die mogelijkheid. Ik moet er zelfs een dag en uur invullen dat de technicus langs mag komen.
Gisteren weer een rotavond. Pickx app werkt niet. Bij koppeling c cast alles zwart. Niks hielp. Via vrt app gekeken, alles prima, geen enkele storing. Denk dat ik het opgeef.
We zijn nu reeds in de maand Febr.beland en nog steeds is de app van proximustv niet te gebruiken met chromecast. Eind vorig jaar is de befofte gedaan dat dit in febr.zou opgelost zijn! Blijkbaar veel woorden maar weinig daden! Jammer eigenlijk daar andere operatoren yellowtv en stievie,tv- vlaanderen dit wel aanbieden. Jullie lopen een beetje achter bij de concurenten hé,kunnen jullie dit oplossen in de korste tijd, We willen terug kunnen casten naar de chromecast ! Dank bij voorbaat
Welk nummer moet ik bellen om de laatst gemiste oproep te kennen?
Beste, ik heb iPad met iOS 13, en pickx werkt niet meer. Openen gaat, doch als ik programma aanduid, krijg ik na een aantal minuten de melding “ stream niet beschikbaar ” App blokkeert dan. App terug installeren helpt niet. Zelfde probleem met iPhone. graag wat hulp garrett
Beste, Wat ik me afvraag met de komst van de nieuwe decoder, gaan er enkele problemen opgelost geraken die we al jaren vragen? 1/Vlotter doorspoelen, probleem hiervan is al langer gekend ... 2/Zoals bij telenet, versneld tv kijken met geluid x2. 3/ Balk onderaan bij doorspoelen weg? Alvast bedankt!
Ik ben al heel lange tijd klant bij proximus. Vroeger had ik alleen een mobiel abonnement maar sinds enkele jaren heb ik een tuttimus abonnement op een nieuw klantnummer. Ik kan echter niet op myproximus omdat mijn e-mail nog steeds aan dat oude (totaal nutteloze) klantnummer gekoppeld is. Dit probleem sleept nu al jaren aan. Ik heb hier inmiddels al zeker 10 keer voor aan de telefoon gehangen en voor langs winkels gepasseerd. Steeds werd mij verzekerd dat het in orde kwam maar dat is dus nog altijd niet het geval…. Hoe kan dit oude klantnummer eindelijk verwijderd worden zodat ik mijn e-mailadres aan mijn ‘nieuw’ klantnummer kan koppelen en myproximus kan gebruiken?
Beste Op kerstavond langs gegaan in Proximus shop in Kortrijk ivm overdracht gsm-nummer. Die vertelden ons dat mijn nummer eerst uit het pakket van mijn zus (nummer staat nu op haar naam) gehaald moest worden en dat dan de overdracht kon gebeuren. Ze gingen dit meteen doen en we mochten verder gaan en moesten niet blijven wachten. Enkele dagen daarna gingen we er weer langs om de overdracht te kunnen uitvoeren. Helaas had het personeel van de dinsdag nog steeds het nummer niet uit het pakket gehaald, dus mochten we weer bij 0 beginnen. Deze vertelden ons hetzelfde verhaal, vertelden dat we een melding gingen krijgen op het moment waarop het nummer uit het pakket gehaald was en op het moment dat mijn nummer op mijn naam komt te staan. Bijna 2 weken later hebben we nog steeds geen van beide een melding/bericht gekregen dat de nummer uit het pakket gehaald is. Zolang dit niet gebeurd is kan de overdracht niet gebeuren. Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen, want ik kan er niet m
hallo, op het ogenblik dat ik mijn factuur binnenkrijg via mail krijgt mijn dochter, die al 6 jaar elders woont, ditzelfde factuur via sms. In mei 2019 heb ik hierover gebeld met de klantendienst, hun antwoord hierop : dit is niet mogelijk mevrouw, uw dochters gsm nummer staat hier niet geregistreerd. Na mijn aanduiding dat zij toch wel degelijk die sms krijgt is mij verteld dat er een dossier Vancouver worden opgemaakt. Sindsdien heb ik nog tweemaal naar de klantendienst gebeld omdat er nog steeds niets opgelost was. Op 4 december 2019 hen ik tenslotte, na weeral een sms met mijn factuur, een mail gestuurd naar proximus. Op 13/12 kreeg ik telefoon van proximus dat mijn dochters gsm stond genoteerd als contactpersoon, dat klopt maar is ondertussen 10 jaar geleden, maar dat die nu geschrapt werd. Dus alles opgelost! Helaas kreeg ze vanmorgen weer een sms met mijn factuur. is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en hoe dit heeft opgelost. Mvg Myriam
Beste, Via mijn werkgever kan ik genieten van 15 euro korting op internet maxi Ik zou graag eerst meer duidelijkheid krijgen hieromtrent maar mijn email wordt niet beantwoord en via het telefoonnummer krijg ik franstalige communicatie. Kan iemand mij helpen met mijn aanvraag Met vriendelijke groet Jessie
Op 21-12 vroeg ik online een mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus. Op heden en na verschillende telefoontjes, bezoekjes aan de proximus shop nog steeds NOK. Nomale duur activatie was 48U??
Vorige maand een overzetting van nummer aangevraagd. Vorige week de GSM + simkaart ontvangen. Bestelnummer: R000000110000DJKHA. Momenteel is men oude SIM met seriesnummer 89320300001******** bij Mobile Vikings nog steeds actief en mijn nieuwe SIM kaart met serienummer 21003******** bij Proximus nog steeds niet geactiveerd. Proximus app geeft heel de tijd aan dat er iets is misgegaan. Kan dit in orde gebracht worden aub?
Mijn afstandsbediening V5 werken enkele knopjes niet meer zoals verder spoelen wat moet ik doen om deze te ruilen
Beste, Ik krijg deze melding in de Pickx app wanneer ik daar mijn My Proximus login en account ingeef. Kunnen jullie dit oplossen aub?
l
Helaas wil de modem weer eens niet meewerken. Nu moet ik een lijnnummer ingeven maar heb dit niet. Staat niet op de factuur. Graag spoedig antwoord aangezien ik een huurder heb die nu geen TV kan zien!
Geachte, Wij kampen momenteel met een internetprobleem. De verbinding verloopt niet optimaal. Mijn sportwatch alsook gsm vallen regelmatig uit. We hebben vorige week een technieker laten komen om onze verbinding na te kijken. Er waren inderdaad een hoop storingen. Het heeft 2 dagen goed gelopen. Kunnen jullie het nodige doen. Dit is niet houdbaar. Mijn zoon moet werken aan zijn eindwerk en aangezien wij in een digitale wereld zitten is dit geen evidentie om het af te werken. Qua mijn job lopen de mails achter. Dit kan gewoon niet meer. Hoop vandaag nog iets van jullie te vernemen. warme groetjes Karin Houben
Pickx TV-app kan niet gekoppeld worden op zowel niet de app alsook niet via PC? Ben thans ingelogd als beheerder.
Beste, Ik heb overlaatst een lan-party gehouden (5 verschillende pc’s) ik merk dat we de hele tijd geen connectie meer kunnen maken met het internet. We gebruiken allemaal een ethernet kabel. Kan ik mijn instellingen van men router aanpassen om eventueel men internet beter te maken zodat we dit wel kunnen doen. mvg Stef
Beste, ik heb al meermaals contact opgenomen via messenger maar krijg geen antwoord op mijn vraag. Sinds wij een nieuwe decoder gekregen hebben is er al iets mis. Het kabeltje dat in verbinding staat met de tv en decoder geeft telkens problemen; bij het minste dat je de decoder verschuift komt de kabel los. Bij mijn tweede decoder heb ik dit probleem niet. Met vriendelijke groet Jessie
Dag allemaal! Proximus werkt aan een manier om een verbetering te kunnen doorvoeren die onze klanten wel wat angst bezorgt: verhuizen ! We hebben een hypothese gemaakt hierover en willen echt graag jullie mening voor we verdergaan. Het idee dat we in gedachten hebben gaat als volgt: Je beschikt nog niet over een modem. In dit geval komt één van onze technici bij je thuis om een stressvrije installatie te garanderen. Je beschikt wel al over een modem in de nieuwe woning. In dat geval verlies je geen tijd meer: Maak verbinding met MyProximus, via de app of online, en activeer de modem in een paar stappen. Je kan deze koppelen aan de hand van je klantnummer en het nieuwe adres. De activatiedatum van de services kan je ook zelf kiezen: volgende week, de volgende dag of zelfs dezelfde dag! Cool, toch? En de decoder dan? Ben je al klant en nam je deze mee? Danzij de plug-and-play-installatie hoef je alleen maar de kabels aan te sluiten om van internet en televisie te kunnen genieten. Je
Vandaag kochten we een Samsung A50 smartphone. Nu moesten we naar de Proximus site gaan om een gratis Fitbit te krijgen. Maar ik vind niets terug waar je je precies moet aanmelden om hier gebruik van te maken. Bedankt!
Beste, ik heb een tip-link Deco p7 systeem ik wil boven de tv decoder hieraan koppelen helaas werkt het voor geen meter, iemand raad?
Verblijf sinds enkele dagen op Tenerife. De verbinding met vodafone.ES was OK. Sinds enige dagen is de verbinding weggevallen. Alle apps werken perfect, maar alles wat met telefoon te maken heeft lukt niet. Roaming is ingeschakeld, Proximus Internet (Internet.proximus.be) ingesteld. Bij automatisch selecteren en handmatig selecteren (ook na 5 pogingen van netwerkoperators volgt de melding "KAN NIET VERBINDEN. PROBEER LATER OPNIEUW".Heb de SIM-kaart al enkele keren uitgenomen en het toestel herstart en volledig afgesloten. Geen gunstig resultaat. Heeft iemand een oplossing? Costa Sol
Voor alle opmerkingen of vragen ivm de spraakassistent kunnen jullie in dit topic terecht.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.