Skip to main content
Vraag

Activatie mobilus s

  • December 28, 2019
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Op 21-12 vroeg ik online een mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus. Op heden en na verschillende telefoontjes, bezoekjes aan de proximus shop nog steeds NOK. Nomale duur activatie was 48U??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • December 28, 2019

Ter info:
Proximus Forum medewerkers komen pas maandag hier terug langs om je hierbij verder te helpen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 31, 2019

En, nog geen verder nieuws?


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 31, 2019

Dag @PDG kun je het klantnummer van je Tuttimus aanvullen op je profiel, dan kijken we dit graag na. Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 31, 2019

Klantnummer is aangepast


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 31, 2019

ik heb dossier 44137008 aangemaakt voor nazicht door onze IT-dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 4, 2020

Vandaag 14 dagen aanvraag mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus, nog steeds niet OK!

Ondertussen 2de aanvraag nieuw abonnement doorgestuurd, geen reactie?

Waar kan ik klacht indienen? (14 dagen wel bereikbaar maar zelf niet kunnen bellen-sturen)


Martin
  • January 4, 2020

Ter info: klacht indienen zou je kunnen via de ombudsman van telecom  maar mss best de reactie (stand van zaken)  eerst afwachten van iemand van proximus zelf, als ze maandag hier terug langskomen op het forum


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 6, 2020

@PDG  Ik zie dat IT vandaag aan het order is aan het werken. Het zou dus niet meer lang mogen duren. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella