Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Dag, Ik moet iedere dag mijn decoder heropstarten omdat het beeld hapert / vast hangt / … Ik heb al verschillende contacten gehad met Proximus medewerkers via mail & chatberichten. Zo heb ik dus ook alles gedaan wat hen hebben aangeraden: Kabels eens vervangen, decoder en modem heropstarten volgens de aangeraden procedures, enzovoort. Nu heb ik nog steeds om de tijd haperend, stilstaand of ruisend beeld. Kan deze decoder (ik denk het model v5) omgeruild worden voor een nieuwer model? Op de slaapkamer hebben we een ander model en hier hebben we totaal geen problemen mee. Terwijl de decoder in de living rechtstreeks is aangesloten op de modem, maar toch problemen geeft. Ik hoor het graag.
Is het mogelijk om de voicemail functionaliteit uit te schakelen bij een gsm nummer dat gelinkt is aan professioneel account van werkgever? Alvast bedankt voor jullie feedback..
Hallo, ik krijg een mail; Je prepaidkaart opnieuw registreren! Mijn mailadres; herman.goossens@skynet.be Ik vraag me af, welke kaart en welke nummer, want staat er niet bij! Ik ben technieker van Proximus op pré-pensioen en heb indertijd veel mensen, zonder internet en mail, aangesloten met een Pay&Go kaart via mijn emailadres. Heb naar de klantendienst gebeld om de nummer te weten te komen, maar kunnen me niet helpen. Ik zou het spijtig vinden dat deze persoon op 22/01/2020 gedeactiveerd zou worden. Kunnen jullie me verder helpen! Groetjes, Herman.
Sinds een dikke maand klant van proximus voor vast/internet op klantnummer 623211***. Na 3 chatsessies, 2 telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support] #60652 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben beheerder via mijn mailadres op my proximus, ik gebruikte de actievatiecode en klantnummer om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op proximus pickx/sport. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn. Dit probleem moet dringend opgelost worden daar ik wil genieten van de pickx app.
Beste Bij de klant Joachim Nolf 056/75**18 werd een defect vastgesteld aan de decoder. Ik ben een gepensioneerde proximus collega en werd ter hulp geroepen. De nieuwe decoder is geleverd en ik zou hem plaatsen, bij nazicht terplaatse leek alleen de wps verbinding weggevallen. Het betreft hier een persoon van 90 jaar en hij heeft geen internet. Is het mogelijk mij het etiket toe te sturen waar ik de decoder moet terugsturen. Dank bij voorbaat. Gino Devolder
Ik heb mobiel internet op mijn laptop. Mijn abonnement is Mobile Internet L van 8GB. Ik gebruik een modem vodafone. Ik had via de websiteshop gevraagd om dit abonnement te wijzigen in Mobilus L van 15GB, met behoud van mijn huidig gsm nummer. Ik heb hiervan een bevestiging gekregen. In MyProximus kon in mijn bestellingen opvolgen dat de aanvraag “bezig” was. Toen werd die aanvraag geannuleerd en vervangen door een nieuwe. Gisteren kreeg ik op mijn bestaand nummer (op mijn laptop) een sms met de vermelding dat ik een nieuw gsm nummer had gekregen. Dit had ik nochtans niet gevraagd. Mijn verbruik gaat nog steeds via mijn bestaand abonnement, en ik vrees dat ik nu met 2 abonnementen zit. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik kan niet inloggen op mailserver, geen foutboodschap: user en paswoord staan ingevuld doch bij klikken op aanmelden gebeurt er niets. Wat kan hier aan de hand zijn? Dank u
Beste, Al sedert juli 2019 heb ik geen internet in het buitenland. Ik krijg de melding van 3g te hebben maar dat werkt niet. Ook krijg ik de melding ‘PDP-identiteit niet geaccepteerd’. Ik ben al verschillende keren opgebeld door jullie technische dienst en niemand krijgt het probleem opgelost. En volgens iedereen die ik aan de lijn had staan er geen beperkingen op mijn nummer! Een technieker gooide zelfs de telefoon dicht daarnet toen ik zei dat me al 15 keer verteld was dat er geen beperking op staat. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing. Ik ben al met veel te veel mensen van Proximus in contact geweest en ben het ondertussen beu telkens dezelfde uitleg te moeten geven en telkens hetzelfde antwoord te moeten krijgen. MVG
er komen regelmatig tv zenders bij voor het Franstalige deel van België maar geen nieuwe Nederlandstalig tv zenders bv commerciële zenders van Nederland hoe komt dit
Reeds enkele weken terug had ik telefonisch contact omtrent foutieve facturen. Ik had namelijk de wvl promo aangegaan van € 49 per maand. Echter werden er reeds maanden te veel gefactureerd en betaald, mij werd verteld dat Netflix er onterecht bijgeteld werd wegens interne fout, kan kloppen, familie en vrienden van mij hadden hetzelfde voor. Daarbij werd mij verteld de volgende factuur niet te betalen omdat er een credit nota ging volgen (ook familie en vrienden kregen dit te horen na het bellen met de helpdesk). Ik had ook gevraagd om me op de hoogte te houden hieromtrent, hoe dit verder zou verlopen, dit werd me ook beloofd. Echter tot op heden heb ik NIKS ontvangen. Geen mail van verder verloop, geen credit nota, ... Wat ik wel krijg, is een melding dat mijn factuur datum verlopen is. Graag een snelle en correcte oplossing.
Beste, Mijn IPhone 6S zou hersteld moeten worden maar met de verhuis ben ik de papieren voor de garantie verloren. Ik heb deze toen online gekocht
Pickx werkt echt slecht op ios. Zowel op een iphone 6 (ios12) als op een ipad pro (ios13). Ik krijg constant de melding “aan het laden” en de stream stopt. Na enkele seconden alles terug ok maar even later terug hetzelfde. App afsluiten en terug opstarten, herinstalleren geeft geen oplossing. Krijg ook constant de melding oops er ging iets verkeerd, probeer het opnieuw.Netflix, vtmgo en vrtnu geven geen enkel probleem.Nog mensen met problemen op ios?mvg Peter
De pickx app geeft volgende melding: "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account" Op de website “https://www.proximus.be/pickx” kan ik ook geen tv kijken. (“ geen tv-programma beschikbaar “ bij live tv) Mijn pincode doet ook niets op de website, telkens een melding dat deze niet correct is. Ik heb een familus account waarbij Pickx inbegrepen is, dus ik veronderstel dat er achterliggend ergens iets is misgelopen?
Hallo allemaal, Via deze link https://www.proximus.be/pickx/fr/2006582/la-chaine-c8-debarque-en-janvier-sur-proximus-pickx?fbclid=IwAR2KOESSGeC8ZojKI4T_40rVM3M1sCllUv3e_37Yfawh1RJQnjWvxEFMG04 heb ik gelezen dat vanaf 2/1/2020 de Franse zender C8 wordt toegevoegd aan het basispakket van Proximus, mooi zo! Deze zender zal toch ook in Vlaanderen te bekijken zijn, en niet enkel in Brussel en Wallonië? Timm1983
Het is leuk dat Proximus klanten toelaat een favoriete app te kiezen en zo uit te sluiten in je mobiel internet verbruik. Reddit wordt de laatste jaren populairder, ook in België. Ik vroeg me af of Proximus niet zou overwegen om deze ook in de keuzemogelijkheden te steken. Facebook en de daarbijhorende apps (Messenger, Whatsapp, Instagram) probeer ik wat af te zweren, gezien hun privacybeleid en Reddit zou volgens mij een volwaardig alternatief zijn. Zijn er andere gebruikers die dit ook een goed idee vinden?
Hallo ik heb momenteel problemen met het bekijken van opgenomen programma’s via tv. De technieker is er mee bezig. Maar ijk wil nu toch naar enkele series kijken via de pickx app maar ook dit werkt niet! De app geeft volgende melding: "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account”. wat kan ik nu doen?
Geachte, Is het mogelijk om mijn oude website te verwijderen heb hier geen inlog gegevens meer van en wist zelfs niet meer dat deze nog bestond. users.skynet.be/106power mvg, Steve Beyens
Zoals vermeld in het item van enjoy komt er binnenkort iets nieuws bij in enjoy, maar zal er daar geen mail voor gestuurd worden, je moet maar dagelijks kijken in enjoy. Dit is niet correct voor klanten die niet op het forum zitten en niet dagelijks kijken in my proximus. Daarom stel ik voor dat er tenminste een mail gestuurd wordt zodat iedereen daarvan op de hoogte wordt gehouden.
Het zou handig zijn om een informatie mail te ontvangen wanneer een bericht tegengehouden wordt door de ongewenste mailfilter op de mail servers van Proximus. Of gewoon een overzicht 1 keer per week bijvoorbeeld. Zodat je geen mails misloopt die geblokkeerd worden door de mailservers alvorens ze in onze mailbox terechtkomen. Gelukkig kan je wel de mail vrijgeven.
Gewoon een vraag omdat ik twijfel: ik heb een Tuttimus-abonnement en zie dat ik met de gsm maandelijks 120 minuten mag bellen (oproepen nationaal en van EU). Mag er binnen die 120 minuten ook met de gsm overdag (vóór 17.00u) naar een vaste lijn gebeld worden of moet er dan betaald worden aan het gebruikelijke tarief?
Kan ik als vaste klant aan deze actie deelnemen als ik nog een gsm abonnement erbij neem op mijn huidige abonnement? Ik heb nu tv, internet, huistelefonie en 2 gsm abonnementen.
Ik zou graag willen inloggen als admin om een aantal zaken te veranderen. De naam van mijn wifi. En het wachtwoord. Het 5.0Ghz wifi vrijschakelen want in nergens zichtbaar. Of moet ik hiervoor een andere router aanschaffen? Hoe kan ik dit doen?
BesteIk heb vorige week mijn nummer 0472094*** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. Echter kan dit nieuwe bedrijf mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik deze kan overdragen aub?Mijn klantennummer is 622806***. Vervolgens vertrouw ik erop dat er hiervoor geen extra kosten worden aangerekend. Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten, Laura
Worden de e-mails geadresseerd aan bv (fictieve naam) jan.pieters@skynet.be automatisch doorgestuurd naar jan.pieters@proximus.be als het skynet.be adres niet meer zou bestaan en vervangen is door een proximus.be adres, zodat de correspondenten van “jan pieters” niet moeten verwittigd worden? dank bij voorbaat
Wil graag een nr stopzetten.Wat moet ik dan doen?Vind dat nergens.De hulpdiensten zijn zo moeilijk geworden en als de keuze er niet bij staat je nodug hebt,geraak je nergens. Tascha
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.