Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Kan iemand mij helpen deze 2 snelheidsmetingen te interpreteren? Meting gedaan met Speedo.me en speedtest.net. Zie plaatjes… Vanwaar het grote verschil tussen de 2 gemeten uploadsnelheden? En beiden gebruiken dezelfde eenheid. HELP dus ;-) Speedofme speedtest.netHéél benieuwd naar de verklaring of uitleg!
heb bij abbonnement via proximus site een s10+ aangekocht,maar vind nergens mijn aankoopbewijsje nog. kan ik die nog opvragen bij proximus ?
Gelieve het nummer 0472-65 14 77 te heractiveren aub. Het werd gisteren 17 januari 2020 verkeerd beoordeeld door het proximus team en ten onrechte afgesloten. Het betrof hier een Case met nummer 44210687
Op ios (recente ipad of iphone) is de app megatraag...duurt soms een minuut om op te starten en crashes regelmatig...op android is het een pak stabieler. Verder nog steeds geen apple tv streaming ondersteuning. Op google chromecast crashed het ook regelmatig. maw zeeeeeeeer ondermaatse app waarbij de ontwikkelaars klaarblijkelijk de bugs en problemen niet opgelost krijgen. denk dat ik volgend jaar terugkeer naar telenet...hun app werkt tenminste wel...op alle platformen...
Ik wil een sms sturen naar de mijn maar p po dat maar mijn abonnement dit niet toelaat. Hoe kan ik dit veranderen? Ik heb gebeld naar 6000 maar dat hielp mij niet verder.
Beste Ik heb op 11/01/2020 een iphone 11 64gb besteld. Het toestal was op voorraad wanneer ik het heb besteld. Het bestelnummer is R4WEBSHOP006619665. Ik kreeg ook een email van no-reply@proximus.com waarin ik een scan van mijn ID moest doorsturen, dit heb ik maandag gedaan en heb geen bevestiging gehad dat alles in order was. Wanneer kan ik dit toestal verwachten ik ben al 4 werkdagen aan het wachten. Er is een proximus shop bij mij in de buurt kan ik anders mijn iphone daar halen met een aankoopbewijs? Met vriendelijke groeten Jelle Put
Nu krijg je van PX gratis krant met een waarde van ongeveer € 14 per maand. Waarom geeft PX aan de klanten niet een keuze om te kiezen uit meerdere mogelijkheden zoals All sports, Family pack, Netflix etc.
beste, Op zaterdag 18/1/2020 heb ik een bezoekje gebracht aan jullie winkel in Dendermonde. Ik was vergezeld van mijn zus ( 70 jaar) die slecht te been is. Over het personeel van de winkel niks dan goeds, wat me wel stoort is dat er in de winkel alleen “barkrukken- hoge stoelen” staan voor de mensen die moeten wachten/aanschuiven, bejaarden of mensen met een handicap hebben moeite om op die bar krukken te “klimmen”. Mijn zus is dan buiten op een bank gaan zitten tot ik klaar was. Zou het niet mogelijk zijn om een “gewone” bank of een paar “gewone” stoelen in iedere winkel te zetten zodat iedereen ( jong en oud) rustig kan zitten wachten? met vriendelijke groeten. Monique.
Hey, vreemde situatie. Benedenverdieping : Ethernet en Wi-Fi Oke. 1ste verdiep : Ethernet oke geen Wi-fi. 2de verdiep : Geen Wi-fi en via Ethernet de melding Geen geldige IP-configuratie. Hoe los ik dit op … Heb al vanalles getest, geen resultaat ...
Heb reeds een tijdje fiber. maar de snelheid is echt veel te laag. wanneer ik download 40Mbps haal is dat al veel. ver van de 200Mbps dus. Kan een wifi-booster helpen?
ik heb één home cinema aangesloten via spdif aan aan nieuwe digibox .. als ik gewoon tv kijk gaat het via mijn surround systeem … als ik op kanaal 57 naar netflix ga komt er geen geluid via mijn surround hoe kan dat
Hoi, dagelijks blijft onze decoder wel 2 keer hangen ik moet deze dan handmatig volledig heropstarten. Deze is verbonden met de modem via powerlines van Proximus zelf. Ook deze zijn al volledig herstart en zelfs gewisseld met de anderen in huis. Ook de modem al eens herstart. Dit is niet heel praktisch.
Pickx iOS app is gewoon er-bar-me-lijk slecht. We proberen deze enkel te gebruiken als er ECHT geen andere manier is. Alles wat je probeert te doen, resulteert in een frustrerende ervaring. Random crashes, dingen die gewoon niet laden. “Er is een probleem opgetreden” No shit, Sherlock! Chromecast ondersteuning is ondermaats ( geen play/pause/stop via afstandbediening) en als het werkt heb je vaak een paar crashes nodig om het aan de praat te krijg. De TV-gids …. hoe lang kan het in godsnaam duren eer je die te zien krijgt. Gewoon wat tekst met een paar thumbnails? Een gemiddelde geocities web pagina van circa 2000 laadde nog pakken sneller... Ik ben zelf een developer en vind het beschamend hoe zoiets door een QA proces geraakt. Get your shit together!
Sinds enkele weken kan ik mijn website niet meer uploaden en krijg ik steeds een foutmelding? Ook de website op de lokale schijf opslaan en dan via Fillezilla uploaden gaat niet en op de laatste 10 bestanden loopt deze vast?! Nu is mijn domeinnaam indertijd gekoppeld van mijn users.belgacom.net-webruimte… echter heb ik ook een users.skynet.be-ruimte waar ik de website wel perfect kan uploaden en er zich geen problemen voordoen? Dus daarom de vraag om mijn domeinnaam te koppelen aan mijn webruimte van Skynet... Via Messenger contact met Proximus en die lieten weten dat ik moest bellen naar een bepaald nummer… gedaan en daar vertelde ze me dat ik een mail moest sturen naar dnsmaster@proximus.com…. echter geen antwoord ontvangen (na 4 dagen… wel met een weekend tussen)? Weet iemand hoelang het ongeveer duurt alvorens zijn antwoorden (of nog beter, dit in orde maken)? Alvast bedankt!
We kunnen op de vaste pc enkel Google openen maar geen websites. Onze ipad en iphone verliest telkens zijn wifi. We kunnen er dan voor een lange tijd niet meer me surfen. Proximus stelt het probleeem telkens vooruit….. Echt ambetant !
Ik wil inloggen de pickx app op mijn smartphone maar krijg steeds de melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus pickx account. Ik log in nochtans in als beheerder…
Ik geraak niet in de webmail via mijn pc (internet-firefox) maar wel via de mail app die ik heb, hoe komt dit? Gaat ook niet via “my proximus”. Met welke login ik ook probeer, het gaat niet.
Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen . Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel. Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd Bedankt Mvg Jasmina
Ik bezit een 4K tv. Voor zover ik weet is Netflix de enige die uitzendt in 4K.. Dit kan ik via Proximus aanvragen. Mooi zo. Gisteren gebeld dat mijn decoder geen 4K kan weergeven. Geen probleem, ze sturen een ander, probleem opgelost. Vriendelijk, vlot en eenvoudig: zoals een mens verwacht. Vandaag decoder gekregen. Een V5 compact (heb nu een gewone V5) dus daar schiet ik weinig mee op. Geen 4K. Dus terug gebeld, Proximus. Alleen een V6 kan ultra of 4k aan. Maar die sturen ze niet Waarom niet. Daarom niet. Dat is zo beslist. Onvriendelijk, stug en moeilijk: zoals het niet moet noch hoeft. Waarom krijg ik niet gewoon een V6? Ik heb genoeg voor mijn tv betaald. Ik heb een camera die beelden schiet in 4k, zelfs mijn Iphone heeft die mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd? Men spreekt ondertussen al van 8K, maar bij je provider moet je niet eens aankomen voor 4K. Ik vind dit alles behalve. Wat een gedoe. Als trouwe klant (TV, internet, dubbel smartphone abo,) wordt je gew
Telkens we de app van Pickx opstarten en inloggen, valt de app weer uit. Ik heb gecontroleerd op updates en de app opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt. Wat kan hier het probleem zijn?
geregeld krijg ik storing op mijn tv beeld.Er komen streepjes en hokjes in het beeld en het lichtje in het midden van de adapter pink soms rood.Heel vervelend als ge de oorzaak niet vind.graag uw advies.
Met mijn nieuw 4K TV had ik ook graag 4K beelden gezien. Momenteel heb ik de V5 decoder. Hoe kan ik die omwisselen om zo ook Netflix in 4K te ontvangen?
Hallo, Volgens mij hebben alle nieuwe klanten de zelfde probleem.. Proximus Pickx app geeft deze melding bij het aanmelden: "This login is not linked to a Proximus TV account" "Use the login of the administrator of the Pack/ProximusTv. Still unable to login? Pease contact us." Bij MyProximus zit er Proximus Pickx app bij de opties.. En mijn profiel is "admininistrator". Mvg
Sinds een week wil de software van proximus cloud niet meer opstarten op mijn PC. Heb de software volledig verwijderd, terug geinstalleerd maar het probleem blijft. Ik krijg géén foutmeldingen maar als ik de software wil opstarten gebeurd er niets. Wat kan de oorzaak hiervan zijn ? hartelijk dank bij voorbaat.
Beste, Als ik wil inloggen op proximus pickx, krijg ik steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is. Dit op elk toestel waarmee ik probeer. Nochtans staat bij mijn producten dat pickx inbegrepen is. Ik lees hier dat jullie dit kunnen rechtzetten? Thx, Ambee
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.