Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Eergisteren viel het beeld weg en verscheen het volgende…“Geen signaal, controleer de externe ingang of selecteer een andere ingang met de knop INPUT.”Heb ik in het verleden al een paar maal voor gehad maar door (herhaaldelijk) mijn decoder opnieuw op te starten was het probleem tijdelijk opgelost. Heb B-box3 van modem en een compacte v5 decoder.Heb nu van alles geprobeerd en de instructiefilmpjes aandachtig bekeken en opgevolgd zonder resultaat. Andere HDMI kabel gebruikt, reset van decoder en modem, noem maar op.Zou het dan toch de decoder kunnen zijn die defect is?Kan er me hier iemand verder helpen a.u.b.?Met vriendelijke groeten,Patrick
Hallo, Ook wij hebben een probleem met het niet synchroon lopen van beeld en geluid tijdens het tv kijken (komt wel vaker voor, zo lees ik op het forum). Het is een subtiel probleem: het geluid komt een fractie later dan het beeld. Maar eens je op de synchroniciteit van de lippen van iemand die praat begint te letten laat het je echter niet meer los en is het een hoogst irritant verschijnsel! Wij hebben zo'n mini decoder en de softwareversie is NTE-mini5_9.4.13.22. Decoder loopt naar onze tv met gewone HDMI. Herstarten, resetten, stopcontacten in- en uittrekken en meer van die standaard middeltjes verhelpen het probleem niet. Mijn vraag: hoe kan dit dan wel worden opgelost?
Dag iedereen, Sinds afgelopen donderdag is alles geïnstalleerd door Proximus. De technieker vertelde me dat we een startprofiel van 70/30 kregen en normaal tegen zaterdag een snelheidsverhoging zouden moeten zien.Dit was vandaag nog niet het geval. Nu had ik wel donderdag de zekeringskast even spanningsloos moeten maken omdat ik nog een kabel moest aansluiten dus ik dacht dat er misschien daardoor iets fout zou gelopen zijn. Ik heb daarom vandaag de lijntest gebeld om de dlm opnieuw te triggeren en 20 min daarna de modem even spanningsloos gezet zoals aan de telefoon gevraagd. Tot nu toe is het nog steeds hetzelfde.Nu is mijn vraag hoe lang het ongeveer zal duren vooraleer ik een dlm profiel krijg en een snelheidsverhoging zou moeten zien? Langer dan dat de technieker me vertelde? Ik heb ook de sagem tool gebruikt om de waarden van de modem eens uit te lezen (zie bijlage).
Blokkeert proximus inkomend IPsec? Mijn andere verbindingen inkomend naar de DmZ host werken, maar inkomende IPsec VPN tunnels komen er niet door. Die gebruiken UDP 500 & 4500. Mijn security settings in de router staan op low (wat volgens de beschrijving voldoende zou moeten zijn) en dat zijn de enige waar ik aan kan als “User” (of weet iemand toevallig hoe we in de “Admin” interface van een B-Box 3 komen)? Ik heb gebeld met de helpdesk en hoewel de dame heel vriendelijk was kon ze me niet verder helpen. Het enige wat ze kon voorstellen was een support sessie met een engineer maar dat zou me dan 35 euro kosten. Dat wil ik niet betalen voor iets wat ik eigenlijk zelf zou moeten kunnen regelen, of op z’n minst gedaan zou moeten kunnen krijgen via de helpdesk. Een andere optie die ik zie is gewoon mijn eigen router PPPoE laten doen, maar ik wilde eerst even kijken of het niet anders kan.
Ik heb Pack Internet maxi + TV + vaste lijn;We denken eraan om Netflix te nemen samen met onze dochter die op een ander adres woont, volgens de website van Netflix is dit mogelijk.Als Proximus klant, moeten kunnen wij via Netflix rechtstreeks een contract aangaan of moeten wij dit als Proximus klant via Proximus doen. Kunnen wij dit voor 2 gebruikers op 1 contract aanmaken? Wat is de kostprijs hiervan?
In ons oud huis staat de Proximus Bbox modem in de garage. Het Wifi bereik geraakt niet tot in de woonkamer. Daarom hebben we een nieuwe TP Link C3150 wifi router geplaatst in de woonkamer op het eerste verdiep, welke verbonden is met Lan kabel met de Bbox. De wifi van de Bbox is uitgeschakeld.Aangezien ook het wifi signaal te zwak is in de bureau een verdiep hoger, hebben we een Proximus Wifi Booster OWA0310 gekregen.De vraag is nu of deze via WPS verbonden zou moeten kunnen worden met de TP Link, of werkt de Booster enkel met de Proximus modem? Na verschillende pogingen is het helaas nog niet gelukt. Ik zou de Wifi booster ook met lan kunnen verbinden en als AP instellen, maar zou dan wel hetzelfde SSID als de TP-Link willen kunnen gebruiken zodat alle devices vlot verbinding kunnen maken.
Geachten,Reeds een paar weken terug, ontvang ik een melding “Bericht niet bezorgd”, na het verzenden van een bericht naar een groep mensen, vanuit Gmail.De e-mailadressen die getroffen worden eindigen op “proximus.be” - “belgacom.net” en “skynet.be”. Het gaat hier om een groot aantal adressen, die dus niet geleverd worden.Wat staat mij te doen ?Vroeger had ik dit ongemak niet - slechts een aantal weken terug opgedoken.Groetjes.RMO.
Ik heb onlangs flex aangeschaft met optie movie series. Op website proximus pickx kan ik inloggen als beheerder maar niets is toegankelijk (live tv - VOD...)Op tablet foutmelding pickx app login account niet gekoppeld. Kan dit geactiveerd worden ?
Ik heb de vraag op het 0800 nr gesteld waarom 5G niet actief is op mijn smartphone in zone waar volgens de kaart 5G actief is, met abonnement die daar voor geschikt is en compatibel SmartphoneMijn vraag is niet beantwoord, maar wel dat ik maar op 4G moet werken.of sim kaart actief staat daar kreeg ik gewoon geen antwoord op.ook of in de zone werkelijk 5G actief isDit is gewoon geen antwoordik vind het jammer dat je als klant niet geholpen word !!
Onlangs was ik op reis in Noord-Frankrijk, Normandië. Plots krijg ik een sms van Proximus waarin mij gezegd wordt dat ik mij op de Britse eilanden bevind. En dat mij daar 14,52 euro per MB gaat aangerekend worden.Ik bevind mij dus op 2 plaatsen tegelijk: fysiek aan de Franse kust en volgens de satelliet van Proximus op de Britse eilanden.Dan krijg ik kort na mekaar 6 sms’en:- de eerste die zegt dat ik al aan 10 euro extra voor mobiele data zit- de tweede méér dan 10 euro- de derde dat ik aan 25 euro zit- dan dat ik aan 60 zit en dat mijn internetverbinding tijdelijk uitgezet wordt- maar toch nog een dat ik aan 48 euro zit- ten slotte dat mijn bundel de 50 euro heeft overschreden.Die sms’en kwamen zo snel, dat ik geen maatregelen kon nemen. In MyProximus kan ik zien dat ik voor 60 euro extra kosten heb.Nu dit berust manifest op een technische fout: volgens Proximus zou ik op de Britse eilanden geweest zijn, terwijl ik Frankrijk helemaal niet verlaten heb! Dit is duidelijk een onnauwkeur
Weet iemand waar bij Proximus ik terecht kan ivm problemen met een (lekkende) Proximus wachtbuis in een appartementsgebouw?
beste ik ben de beheerder van mijn account en kan maar niet in logen via de pickx app ik krijg steeds deze melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.Moeten jullie dit nog activeren? Alvast bedankt.
Dag iedereen,Sinds deze week zijn we klant bij Proximus maar moeten helaas vast stellen dat het gsm bereik binnen stukken slechter is dan Telenet waardoor we op sommige plaatsen in het huis zelfs geen bereik hebben of de gesprekskwaliteit zeer slecht is. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantendienst of het mogelijk was om een mobile coverage extender te bestellen. Helaas zijn deze uit stock en worden deze niet meer besteld omdat het in de toekomst mogelijk zou worden om te bellen via wifi (dit mochten ze al vertellen tegen klanten). Daarom vroeg ik me af of iemand een idee heeft wanneer deze optie beschikbaar zou zijn? Alvast bedankt!
Ik kan geen tv kijken via mijn computer ik kan geen tv kijken via gsm of tablet
geachte ik heb een bestelling gedaan op woensdag avond op all sports maar ik kan niets terug vinden op tv bestel nr RMYPRXWEB008359523 wanneer word die activatie gedaan.ik heb mij decorder al eens op gestart maar dat help niet .Wittemans
Proximus gaat volgens een persbericht zijn 5G ligt versie uitbreiden naar 26 gemeenten Hoelang gaan we nog moeten wachten op een Samsung dat compatibel is met deze versie en met banden die later zullen geveild worden ?
Beste, Ik heb een bbox3 en een OWA0130 Wifibooster. Er staat in de handleiding dat de Wifi Booster op auto moet staan. Als ik op mijn modem op de WPS knop druk alsook op de wifibooster, dan flikkeren ze gedurende enige tijd en daarna gebeurt er niets meer. Ook valt het mij op dat tijdens het “zoeken/syncen” op de Wifi booster enkel het lampje van 5ghz brandt. Ik vermoed dus dat deze naar 5Ghz verbindingen zoekt. Echter als ik met de Home Optimizer app kijk dan zie ik helemaal geen 5Ghz netwerk (enkel 2.4Ghz). Mijn Wifi op de modem staat ingesteld als ‘One Wifi’ en hier kan ik ook niets aan veranderen. Ik heb dezelfde procedure ook met de andere standen van de Wifibooster geprobeerd. Dit werkt ook niet. Wifi booster resetten doet ook niets en mijn modem is ook al opnieuw opgestart. Als ik in de originele handleiding van de OWA0130 kijk dan zie ik dat hij normaal een netwerk broadcast waarop je kan verbinden. Ik vermoed dat dit echter uitgeschakeld is door de custom firmware van
Voor alle opmerkingen of vragen ivm TV Replay/TV Replay+ en andere functies kunnen jullie in dit topic terecht.
Mijn afstandsbediening werkt slecht sedert de nieuwe decoder. Het contact tussen de twee werkt soms niet of bij herhaald indrukken van dezelfde toetsKan u me een nieuwe afstandsbediening opsturen ?Mvg.Van de Putte HeliTelefoon 09 282 90 7. (voor de veiligheid )
Vorige week heb ik een eerste Proximus product besteld (een unlimited 5G SIM kaart, als tijdelijke vervanging van standaard internet) en deze is gisteren aangekomen. Wanneer ik echter bij mijn producten kijk krijg ik de melding dat er ofwel een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten terug moet keren, of dat ik geen producten heb. Deze fout krijg ik op zowel de app als website dus ik vermoed dat het account gerelateerd is.Mijn bestelde SIM kaart staat wel bij bestellingen, en is daar ook afgehandeld, maar dat is het ook. Dit is al gaande sinds gisteren dus ik vermoed niet dat het vanzelf opgelost zal raken. Op deze manier kan ik mijn verbruik niet nakijken, en ook mijn abonnement kosten niet betalen. Hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groeten
Beste,Na enkele keren gebeld te hebben en opnieuw geprobeerd te hebben lukt het nog steeds niet! om mijn proximus te activeren kom steeds op Error Page Exceptionals ik het via een andere mail doe dan lukt het wel,kunnen jullie dit zo vlug mogelijk nakijken aub? Alvast bedankt!Mvg Andy
Dag Proximus,Er gaat toch serieus its mis bij jullie.Ik had gisteren een afspraak in uw winkel in Schelle om 2 iphones te kopen, dit heb ik in het formulier ook duidelijk aangegeven. In de winkel wisten ze niets van de afspraak, en hadden ze ook de iPhones niet op voorraad. Dan maar besteld via website. Bestelling ging goed: een rode en een zwarte iPhone besteld. Ook email-bevestiging gekregen dat rode en zwarte iPhone morgen geleverd zullen worden. Ik keek dan op uw website (MyPriximus) onder “Mijn Orders”, en zie dat er twee zwarte iPhones geleverd zullen worden, ipv een rode en een zwarte? Dus heb ik gisteren dan maar gebeld naar 0800 22 500, na 28 minuten in de wachtrij krijg ik iemand aan de lijn, maar die meneer legt na 10 sekonden gewoon op! Nog eens gebeld, na 24 minuten wachttijd een mevrouw aan de lijn die mij doodleuk zegt dat ik een fout zou gemaakt hebben bij de bestelling! Maar in de bevestigingsemail staat duidelijk dat één van de iPhones rood is! Na aandringen heeft ze
Als we een toestel aan onze wifi willen koppelen en we ons wachtwoord intikken, geeft het toestel aan dat het wachtwoord niet juist is. Als er een toestel wps heeft kunnen we verbinden. Maar met Het wachtwoord lukt Het niet. Het is nochtans hetzelfde als op de modem. Weet iemand hoe dit kan en hoe we dit kunnen oplossen?
goede dag Kan ik hier er iets aan veranderen, heb van alles geprobeerd.netwerkkabel rechtreeks ingestoken enzo ben er niet tevreden van.gr
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/corona-doet-afgeslankte-klantendienst-proximus-zweten/10248876.html Schermvullende weergaveDe wachttijden bij de klantendienst van Proximus lopen flink op. Dat is deels te wijten aan een tekort aan personeel en omdat klanten door corona liever bellen dan naar een Proximus-winkel te gaan. ©Peter HilzSEBASTIEN ROUSSEAU Vandaag om 15:19De telecomgroep vangt het hogere aantal oproepen voorlopig op met studentenjobs en aanwervingen. 'Dat is heel pijnlijk na de reorganisatie die 1.300 jobs kostte', reageert de vakbond ACOD.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.