Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Dag iedereen We hebben de hele avond geen Proximus tv meer. Tijdens het tv kijken kwam er ineens een foutmelding, gevolgd door de melding dat de decoder niet is aangesloten. We hebben een b-box 3 die met een ethernetkabel is aangesloten met de V5-compact decoder. Alle kabels zijn correct aangesloten, er is niemand aan geweest en alles is opnieuw nagekeken, maar toch blijven we de foutmelding krijgen dat de decoder niet is aangesloten. We hebben de decoder opnieuw opgestart zonder resultaat. Ook een reset hielp niet. Internet en Sonos-radio werken wel nog, enkel de tv werkt niet mee. Weet iemand raad?
hoi hoi onze decoder was defect en werd omgeruild door een andere decoder van het zelfde type v5 maar nu kunnen we geen opnames in HD meer kijken iemand een idee hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen
VRAAG bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885 Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen . Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel. Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd Bedankt Mvg ID853444@PROXIMUS.COM met referentie THREAD_ID:192961700885 stuurde mij op 23/12/2019 om 19:52 onderstaande e-mail Ondertussen 14/01/2020 nog steeds geen e-mail gekregen om een leveringsdatum te kiezen. ik ben in de shop Brasschaat op 24/12/2019 weer eens beklag gaan doen, want ik had nog geen e-mail gekregen. Nu nog steeds geen e-mail o
Hallo ik ben vandaag om 15u gebeld door oplichters. deze oproep is gebeurd met een anoniem nummer. kunnen jullie zien welk nummer me gebeld heeft zodat ik verdere stappen kan ondernemen?
Hallo, Ik heb online Minimus besteld met een nummer overdracht voor 2 nummers. Ik heb enkele dagen na de bestelling de simkaarten ontvangen en het ene nummer is direct overgedragen maar het andere nog steeds niet. De datum van de aanvraag voor de nummeroverdracht was in beide brieven 17 januari 2020.
Hoi, Ik heb zondag 19/01/2020 een nieuwe gsm besteld, de Samsung Galaxy A50. Op de website stond er dat je er een gratis Galaxy fit bij kreeg ter waarde van €99,99. Toen het pakketje aankwam zag ik echter geen Samsung Galaxy Fit in de doos zitten ook geen tegoedbon of dergelijke. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik mijn gratis Galaxy Fit alsnog krijgen? Of krijg ik hem helemaal niet? Alvast bedankt
Ik krijg via mijn Gsm van orange een bericht van proximus dat de app myproximus zou vernieuwd en bijgewerkt zou zijn met talrijke nieuwe mogelijkheden. Mooie samenwerking moet ik bekennen . In de androidwinkel was er inderdaad een update van myproximus beschikbaar, maar ik zie eigenlijk geen nieuwe mogelijkheden. Zelfde mooie besneeuwde berg, openstaande factuur nog dezelfde, ik heb nog altijd 17 films, ..... Kijk ik er weer naast?
Hallo, Op 1 maart was er bij mij een easy switch voorzien naar Proximus. Na heel wat nazicht bleek het uiteindelijk bijna onmogelijk voor mij om heel onze binnenbekabeling aan te passen om compatibel te zijn met Proximus. Op 28/02 dan ook naar proximus gebeld (via 0800 22 800) om deze installatie dus alsnog te annuleren. Dit was geen probleem. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg, vertelde me wel dat ze eerst nog de dispatch moest bellen om zeker te zijn dat er niemand zou komen op 01/03. Ik bleef aan de lijn en kreeg ook bevestiging dat de dispatch op de hoogte was van de annulatie. Ik kreeg dan ook nog van haar een referentie mee, nl. 920251025. Voor haar was alles dan in orde en de annulatie was een feit. Op 1/03 krijg ik dan toch nog een voicemail van een proximus technieker die met zegt dat hij binnen een kwartier bij ons is. Ik bel hem terug en zeg hem dat ik alles reeds geannuleerd had en dat ze normaal toch op de hoogte moesten zijn dat er niets meer moest gebeur
Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen. Hoe kan dit opgelost worden? Bedankt!
Beste Ik schets even de situatie momenteel: 1 x Mobiel abonnement BIZZ 1 x mobiel abonnement andere operator 1 x abonnement TV + Internet prive Deze drie zou ik graag samenzetten in een Bizz all-in op vennootschap, maar krijg zeer uiteenlopende feedback over de beste oplossing. Ter info, prive adres en adres installatie vennootschap is hetzelfde. Optie 1: stopzetten prive abo, en ‘nieuwe’ installatie Bizz all-in, via webshop Voordeel: eenvoudig + kortingen omwille van lopende deal + geen overnamekost Nadeel: naar mijn mening enkel voor Proximus, aangezien ze een technieker zouden sturen voor installatie, terwijl eigenlijk alles netjes kan overgenomen worden? optie 2: overzetten van Prive abo naar vennootschap via aanvraagdocument en ... Voordeel: behouden TV opnames? Nadeel: kost voor overname + admin om alles nog eens samen te zetten in juiste Bizz pack + extra admin voor extra GSM nummer (ipv dit in 1 trek mee aan te vragen) Zoals jullie lezen ben ik geneigd naar optie 1, maa
Mogelijkheid voorzien om het originele commentaar te selecteren. Het Nederlandstalige commentaar bij o.a. snooker is niet om aan te horen. Vooral dan van de Nederlandse commentator. Dit is werkelijk vaak zonder enige kennis van zaken en verveeeeelend...
Beste, Op regelmatige tijdstip wordt er door mij via onze website lsvo.be mails naar onze leden gestuurd om onze activiteiten te promoten. Een aantal van de leden zijn klant bij jullie. Op een adres krijg ik echter steeds een foutmelding waardoor het lid de mail niet ontvangt. Het email adres werd reeds verschillende malen geverifieerd. Dit is de foutmelding die steeds terugkomt: host mx101.skynet.be [195.238.22.25] SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<***: 550 #5.1.0 Address rejected. Kunt u mij een oplossing aanbieden zodat ze mails toch toekomen? met vriendelijke groeten, Bart Lambert Voorzitter Loodsen Sport Vereniging Oostende
Hallo, Bij deze de problemen: 1 - Internet valt constant weg 2- TV Beeld loopt regelmatig vast, om dan verder te gaan, (regelmatig samen als het internet wegvalt) Deze avond om 1 stom Excel sheet voor het werk met 15 namen en wat aanpassingen af te krijgen en op onze server van het werk te krijgen, heeft me zomaar eens even 3 UUR gekost (en dat is het nog niet op de server gezet maar in een privé folderke op mijn C-drive). Dit is onmenselijk daar ik dit nodig heb voor het werk, ik moet dus ook van thuis op een comfortabele manier kunnen werken. Geen access tot mijn werk-emails, geen access om documenten te uploaden van de server van het werk etc. Onlangs doorgegeven aan Proximus, vriendelijke technieker langs geweest, nieuwe B-Box en overal getest waar ik wifi nodig heb, en alles zou in orde zijn, maar dan wel maar voor een paar dagen… Na vanavond kan ik zeggen dat het nog nooit zo erg is geweest. Ik spreek van het wegvallen meerdere keren op een tijdspanne van 5 minuten (waardoor ik d
Wanneer wordt de nieuwe decoder uitgerold?
Hallo, inmiddels al een geheel onwetende medewerker gesproken die enkel kon aflezen wat ik ook kan zien op myproximus, nadat ik de telefoonmenu’s zeven keer opnieuw had doorlopen. Ik voel me wat in Kafka-land getuimeld Mijn probleem is dit: ik veranderde begin deze maand mijn pack naar enkel internet. Op een bepaalde dag blijk ik - met enkel een tablet, geen computers, downloads of weet ik wat nog - iets van een 30 GB! te hebben verbruikt (en zogenaamd nog ettelijke GB geüpload??). Dat komt neer op zowat 15 films… Volstrekt onmogelijk. Ik was die dag ziek en heb enkele afleveringen van een serie gekeken, maar geen vijftien films! Graag zou ik éindelijk iemand treffen die me kan vertellen wáarom het systeem dit zgn. gemeten zou kunnen hebben.
Sinds ongeveer 5 dagen werkt pickx niet meer op mijn ipad. Ik heb reeds verschillende keren geprobeerd om te reinstalleren maar niets helpt Ik kan inloggen, maar verder geen beeld. Enkel: oeps, er ging iets verkeerd
Beste, Sinds een aantal weken zijn wij overgeschakeld naar de V6 decoder. Hiermee ondervinden wij toch heel regelmatig haperingen in het beeld, en dit al sinds kort na overschakeling. De hapering duurt niet lang, slechts een paar seconden. Maar toch is dit irritant. Soms komt het een half uur niet voor, dan plots om de paar minuten. Modem reeds gereset, decoder reeds gereset. In het begin is dat wat beter, maar een dag later is het weer van dat. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat wij alle dagen alles resetten. Waaraan kan dit liggen? Alvast bedankt. Joachim
Laatst werd mijn decoder vervangen (V6 4K) naar een V5 mini. Ik vond dit nogal vreemd en belde naar de klantendienst. M’n wist me te vertellen dat de V6 decoders niet meer van toepassing zijn bij vernieuwing en dat de V5 mini de nieuwe/oude standaard is voor Tutimus klanten. Nu ik dit raar omdat dit naar mijn mening een achteruitgang is ben ik even wat opzoek werk gaan doen. De V6 decoder is ontwikkeld door Huawei. Kan dit te maken hebben met de hele heisa rond Trump en Android die geen licenties mag verkopen aan deze partij? Ik zag soms flardes bij een fact restore van Android maar is dit het ook? Echter is deze topic geen vraag topic maar een discutie toppic. Enige idee waar hier de gedachtengang is?
Wij hebben zondag een abonnement bij jullie gepakt (Epic Cmbo + PS4). Zondag besteld dus en direct online betaald!! Er stond op dat we de volgende dag zowel de Simkaart als PS4 zouden hebben. Elke dag hebben we al gebeld en elke dag krijgen we een andere uitleg over die PS4 de fout zou bij het magazijn zitten nu. Kunnen jullie dit zo rap mogelijk na trekken want blijkbaar moeten wij maar braaf wachten tot die verzonden is? Maar we wachten nu al 5dagen en vermoed dat deze er vandaag nog niet zal zijn!! Ze zouden ons op de hoogte houden gisteren nog omdat ze een mail naar het magazijn zouden sturen maar nog niks gehoord !! Dit is zeer vervelend en al zeker omdat er altijd een andere reden wordt opgegeven en er op de site stond en ook in men mail dat deze er maandag al zou moeten geweest zijn!! Hopelijk kan ik deze keer wel geholpen worden!!
Hallo allemaal, Ik heb vandaag een bestelling geplaatst op proximus, nu heb ik het verkeerde emailadres gekozen en krijg ik geen bevestigingsmail of men order gelukt is. Zou iemand me kunnen zeggen of ik dit nog kan veranderen of dat de order gelukt is en/of wanneer ik deze geleverd krijg? Het toestel komt aan bij de post, hoe word ik hierover ingelicht wanneer het aangekomen is? Hoop dat ik reactie krijg op 1 van jullie!
Op dinsdag 02/01/2020 Heb ik online een samsung Galaxy S10 met abonnement besteld. (R4WEBSHOP006551908) Zou vrijdag 03/01/2020 geleverd worden. Ik heb nog steeds niks gehoord of ontvangen. Graag zou ik willen weten wanneer deze geleverd word. Mvg Lindsey
De laatste weken/maanden hebben we vaak storingen bij het tv kijken. Het beeld vertoont dan blokjes. Bij het pauzeren van een opgenomen programma blokkeert de boel vaak, en moet de decoder herstart worden. Ook heb ik de laatste tijd de indruk dat onze internet snelheid niet meer is wat het ooit geweest is. Kan er nagekeken worden of wij niet ergens een storing hebben?
Beste Een kleine 20 jaar geleden heb ik een @proximus.be mailbox aangemaakt. Dit mailadres is nergens gekoppeld aan een MyProximus-account. Hoe kan ik mijn aliassen beheren? Voorts heb ik 5 jaar geleden een MyProximus-account ingesteld om mijn diensten te kunnen beheren. Daaraan is ook al een @proximus.be mailbox aan gekoppeld. Kan ik de twee mailboxen niet samenvoegen onder één MyProximus-account? Met vriendelijke groet
Hallo we hebben 3 Tvs waarvan er 2 rechtstreeks via een kabel werken. Voor de verste had ik zo een wit bakje van Proximus (met een stopcontact) maar dat heeft nooit goed gewerkt. Ik heb me nu een set van TP-Link Deco P9 aangeschaft maar de TV decoder (een V5 compact model) herkent mijn systeem niet: wat kan ik doen? bedankt op voorhand Jan
Ik had graag een oud myproximus-account verwijderd. Ik heb reeds de beheersrechten opgezegd, maar ik vind nergens waar ik het account definitief kan verwijderen. Alvast dank!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.