Skip to main content
Vraag

Oud klantnummer verwijderen

  • January 17, 2020
  • 10 reacties
  • 272 Bekeken

Ik had graag een oud myproximus-account verwijderd. Ik heb reeds de beheersrechten opgezegd, maar ik vind nergens waar ik het account definitief kan verwijderen.

Alvast dank!

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 17, 2020

@sofke31 Je mag deze gegegevens via uw profiel doorgeven. Dan laat ik het voor je in orde maken..Groetjes, Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2020

@Joel M ,  wat bedoel je met ‘via uw profiel doorgeven’?


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 17, 2020

@sofke31 ik bedoel uw profile sofke31 daar kan je uw gegevens bij op invullen.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2020

@Joel M, het gaat niet over dit account, maar over een oud profiel dat ook op mijn naam staat ...


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 17, 2020

@sofke31 het profile dat je op het forum gebruikt daar mag je uw gegevens op doorgeven zodat niemand anders deze op het forum kan zien.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2020

@Joel M , is gebeurd. 

Groetjes


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 20, 2020

Dag Sofke31,
Ik zie dat er momenteel geen account meer actief staat van My Proximus onder het vermelde klantnummer.
Mvg, KoenN


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 20, 2020

Dag @KoenN 

ik heb het account reeds losgekoppeld van het klantnummer, maar wens ook het account zelf te verwijderen. Ik heb op mijn profiel bij ‘Ticket’ meer info gezet over het dit account. Hopelijk heb je hier voldoende aan om dit account te verwijderen. Zoniet hoor ik het graag van je. 

Alvast bedankt!


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 20, 2020

@sofke31 

Ik heb een dossier (44325362) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en in orde brengen.

Mvg, KoenN


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 20, 2020

@KoenN, dank je wel!