Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Gisteren was er een afspraak gepland met de technieker voor de installatie van een nieuwe modem en decoders. Ik had hiervoor specifiek vrij genomen, want zoals een normale werkmens moet ik elke weekdag werken. Rond de middag had ik al een eerste keer gebeld, voor te horen of de technieker zeker ging bellen als hij er bijna was en of ze konden zien of hij zeker ging komen. ‘Jaja ze bellen zeker voor ze onderweg zijn en ze komen zeker.’ Ik was dus heel de dag thuis gebleven in veronderstelling, dat er direct iemand zou langskomen. Maar er kwam maar niemand.. Om kwart voor 4 had ik nog eens gebeld om te vragen of ze mij zeker niet vergeten waren. En de contactpersoon zei: ‘Ja hoor ze werken tot 5u dus ze komen zeker nog’. Een uurtje later bel ik nog eens, al helemaal opgedraaid doordat ik een ganse dag verspild heb, met de vraag of ze nog gaan komen. En Vertelt men mij doodleuk, dat er niemand ging komen vandaag dat ze er door omstandigheden niet geraken en dat ze mij al moesten
Mobilus M alles aangevinkt , roaming aan ! Proxumus zegt alles in orde bij hun en toch in Nederland GEEN SERVICE hoe kan zoiets ??
Via myproximus wens ik mijn facturen te consulteren. Ik krijg echter de melding dat ik beheerder moet worden.Bij het aanmaken van die beheerder, krijg ik steeds een foutmelding ( technisch probleem - tekst in het engels) fout 500 Reeds enkele malen contact gehad met support. Maar nog steeds geen oplossing. Wie kan helpen ?
Kan sedert enige tijd geen word bestanden meer openen in de cloud. Graag advies
hallo iedereen, is er iemand die ervaring heeft met smartphones van Getnord. Er is namelijk nu de Getnord Leo en dat lijkt me een aantrekkelijk model. Aangezien ik de mijne op het werk nodig heb en nogal eens valt, ook ben ik als klimmer actief en leek me deze een hele handige. Iemand die deze telefoon of merk al gebruikt heeft? Specificaties lijken me alleszins wel ok. Mvg
Ik trachtte vandaag eens de proximus pickx aan de praat te krijgen en op een android tablet lukt dat perfekt. Op een linux PC kan ik wel inloggen, het programma kiezen, dan krijg ik wel de juiste informatie, maar als ik op de toets “Afspelen” druk dan lukt het niet, soms met de boodschap “Oeps er ging iets verkeerd Probeer het later opnieuw”, soms zonder boodschap. Blijkbaar is Pickx nog niet ontwikkeld voor Linux. Ik probeerde met drie browsers : Vivaldi, Firefox en Google Chrome. Zie ik dat goed? Volgens de informatie die ik vind bij Proximus moet ik wel beheerder zijn in My Proximus, maar dat zou niet kunnen want ik heb een gsm abonnement bij de concurrent. Maar op de android tablet heb ik geen ander gsm abonnment.
Beste Ik heb een one plus 5 En ben een beetje bezorgd In heb het nu pas ondervonden Als ik tik op camera dan maakt hij een zoemend geluid en het trilt een beetje is dit normaal heb het opgezocht op google maar ik heb het niet gevonden ook iemand problemen ermee? Mvg
Als de cloud-map locatie ingesteld staat op de c-schijf van een pc betekent dit dan dat het cloud programma op de c-schijf staat maar dat ook de bestanden die opgeslagen werden in PROXIMUS Cloud op de c-schijf terechtkomen ?
De decoder voor de tv ontvangt het signaal van de B-BOX 3-modem via een WiFi-bridge. Verder zijn nog twee pc’s aangesloten, één rechtstreeks aan de modem en één via een PLC met 3 verklikkerlichtjes. Alles werkt normaal, tot de tv aangezet wordt: dan gaat het WiFi-lichtje op de B-BOX3 van blauw over op rood en het middelste lampje van de PLC (dat met het groene huisje) van groen op rood. Waaraan zou dit te wijten zijn?
In oktober bericht gekregen dat smart-wifi automatisch zou geïnstalleerd worden thuis. Dit zou een verbetering moeten geven van wifi. Wifi is sindsdien heel wispelturig. Meestal zeer traag, en soms weer wat sneller. Met home-optimizer app al eens van kanalen gewisseld, maar dit lost probleem niet op. Wifi is veel minder stabiel dan voorheen. Graag spoedige oplossing.
Hallo Ik heb sinds enkele dagen de ene keer wel bereik en de andere keer dan weer een kwartier niks van bereik. Wat kan ik hier aan doen?
Hallo, Ik heb sinds december proximus voor TV en internet. Heb toen ook een MyProximus account gemaakt, maar wanneer ik wou inloggen, kreeg ik steeds wachtwoord/gebruikersnaam onjuist(heb geprobeerd op andere browser/IP/computer/etc.). Wachtwoord vergeten werkt ook niet want de link doorgestuurd naar mijn e-mail zorgt uiteindelijk(na het invoeren van een ander wachtwoord) voor een error(zie foto). Heb dan eens geprobeerd om opnieuw te registreren aan de hand van een factuur en bijhorende activatiecode. Dit levert na het invoeren van activatiecode en factuurdatum ook een error(zie afbeelding) op. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt! 12
Beste, Er loopt iets verkeerd met de dienstverlening. Op ma 13/01 heb ik een afspraak met een technieker om de nieuwe glasvezelkabel (denk ik) aan te sluiten. Ik regel dit met mijn werk om van thuis te kunnen werken. Door een technisch probleem in onze stratenblok komt een technieker me zeggen dat het niet zal lukken. Hij vraagt mij om meteen een nieuwe afspraak met hem vast te leggen. Ik regel met hem om ma 27/01 dit vast te leggen. "Ok, meneer. Dat komt in orde. U krijgt hiervoor een bevestigingsmail.” Een paar dagen later krijg ik een email, waar ik gelukkig naar kijk, en zie dat er vrijdag 24/01 op staat. Ik wil eerst de afspraak verzetten via MyProximus, maar die dag zijn er problemen met de website. Ik bel dan naar de klantendienst die mijn afspraak verzet naar ma 27/01. Ik vraag hem of ik een bevestigingsmail zal ontvangen. “Ja, meneer, dat is in orde. U krijgt een mail van ons”. Geen mail gekregen. Tot vandaag 24/01 ik een mail krijg dat de technieker aan mijn deur stond en
Ik probeer nu al een tijdje een smartphone te bestellen met abonnement voor mijn vriendin die nog geen Proximus klant is. Maar telkens na het ingeven van haar ID-nummer krijgen we de melding “U hoeft nu niets te betalen… Komt op het 1e factuur te staan”. terwijl deze persoon helemaal geen proximus account heeft?? normaal gesproken zou je dan gewoon de 9euro moeten betalen ?
Geachte, maandag telefoon besteld, dinsdag ontvangen met bijhorende sim kaart om nummeroverdracht te doen. Dinsdag gebeld om te vragen op welke overdracht plaats zou vinden. Telefonisch onmogelijk om te helpen. Mail naar webservices@proximus.com gestuurd. Adres ontvangen van de hulpvaardige telefonist of chatbot doch niet geschikt om technische ondersteuning te verlenen. Vandaag donderdag maar nog steeds geen overdracht. Vorige overdracht van Orange naar Scarlet (dochteronderneming van Proximus) was beter geregeld. Instructies zaten bij pakket om online te activeren en binnen 2 uur overdracht geslaagd.
Beste, Pickx app is nog niet gekoppeld. Zou u dit in orde kunnen maken?
Ik heb het abbonement smart end intense. Ik bel veel en tijdens het bellen moet ik veel dingen op het internet opzoeken. Elke keer als ik bel veranderd het 4g tekentje in G en heb ik geen mobiel internet ter beschiking. Dit is zeer vervelend! Oplossingen?
Hey vorige week had ik een film gezien bij de laatste kans op pickx ik dacht dat de titel hard work ofzo iemand die weet welk films er zijn verwijderd sinds vorige week of deze week
Pas overgeschakelt naar volledig proximus tv. 2 toestellen draadloos. Nu krijg ik een paar keer in een avond haperen beeld. Zit nogthans maar 6 meter van modem. Kan er iets schelen aan mijn lijn?
Hallo, Paar probleempjes... Ik heb mij ingeschreven voor myproximus. Ik krijg nadien een activatiemail om dit te valideren maar dit lukt niet → Error Page Exception SRVE0260E: The server cannot use the error page specified for your application to handle the Original Exception printed below. Enz.. Ook kan ik mijn producten, verbruik noch facturen openen/bekijken in de app of online. Dit geeft al enkele tijd deze foutmelding Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien. Ik heb mij ook ingeschreven voor het proximus affinity program maar dit is denk ook nog in orde. En als laatste mijn vriend zou graag zijn Mobilus S abonnement toevoegen aan mijn pack en dit wijzigen naar een Mobilus M abonnement , de nodige gegevens zijn hiervoor al ingevuld en opgestuurd maar dit is ook nog nog niet in orde gebracht. Graag zou ik dit in
Tijdens de black Friday kocht ik een samsung S10 met 100 euro cashback. Helaas kwam daar nooit uitleg bij, wat moet ik in hemelsnaam doen om dit te verkrijgen?
Gisteren 4 december 2019, kreeg een vriendin een e-mail van Proximus: ‘activeer de nieuwe slimme wifi van Proximus’ met een instructie hoe dit te doen en een persoonlijke Link om deze te activeren. Gaat iedereen dergelijke e-mail ontvangen? Graag wat meer info hierover.
beste, Ik heb door omstandigheden mijn factuur niet op tijd kunnen betalen. zou het mogelijk zijn om deze in 4 keer te betalen. het gaat over een bedrag van 250,44€. Klantnummer: 612******
Beste, Maandagavond 20/1 de opdracht gegeven om een herlaadkaart van Orange om te zetten naar een Mobilus M pakket. Vandaag woensdag 22/1 om 13:00 staat mijn nummer nog steeds niet actief. de verschillende medewerker vertellen allen een ander verhaal - niemand is verantwoordelijk en zeker niet accountable. Als antwoord krijg ik: Meneer mijn collega’s hebben U verkeerd ingelicht, sorry daarvoor. Maar ik zal nu het nodige ticket indienen en dan hebt U binnen de 24 uur een actieve lijn. Iemand gelijkaardige ervaring? Iemand die weet hoe je dit kan oplossen en ergens klacht indienen ?
Ik heb hier thuis bbox3 modem ( technicolor ) met daar op 3 routers van netgear ( r7000 ) die ingesteld zijn als accesspoint. Alles heeft zelfde ssid en verschillend kanaal. Nu dit heeft altijd perfect gewerkt zonder problemen . Maar nu recent als ik een speedtest uitvoer op de r7000 routers dan haal ik maar een max snelheid draadloos op het 5Ghz netwerk van 60Mbps max. Op de bbox3 draadloos haal ik 85Mbps. Via lan op de bbox3 haal ik 91Mbps en die 91Mbps geldt trouwens ook voor al mijn r7000 routers via lan. ( zijn allemaal via lan bekabeld ) Voor de problemen had ik op zowel de bbox3 als de r7000 altijd rond de 85Mbps draadloos. Nu dus ineens niet meer. Je zou dan denken het ligt aan mijn r7000 routers? Nee toch niet want ik ben vandaag met 1 van die routers bij mijn buren gaan testen op hun telenet lijn en daar had ik draadloos direct een snelheid van 288Mbps. Ik vraag mij echt af wat er hier juist mis gaat . Volgens mij is het ofwel een bug in de software van de bbox ofwel heeft he
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.