Afspraak technieker, technieker komt niet opdagen Beste, Gisteren was er een afspraak gepland met de technieker voor de installatie van een nieuwe modem en decoders. Ik had hiervoor specifiek vrij genomen, want zoals een normale werkmens moet ik elke weekdag werken. Rond de middag had ik al een eerste keer gebeld, voor te horen of de technieker zeker ging bellen als hij er bijna was en of ze konden zien of hij zeker ging komen. ‘Jaja ze bellen zeker voor ze onderweg zijn en ze komen zeker.’ Ik was dus heel de dag thuis gebleven in veronderstelling, dat er direct iemand zou langskomen. Maar er kwam maar niemand.. Om kwart voor 4 had ik nog eens gebeld om te vragen of ze mij zeker niet vergeten waren. En de contactpersoon zei: ‘Ja hoor ze werken tot 5u dus ze komen zeker nog’. Een uurtje later bel ik nog eens, al helemaal opgedraaid doordat ik een ganse dag verspild heb, met de vraag of ze nog gaan komen. En Vertelt men mij doodleuk, dat er niemand ging komen vandaag dat ze er door omstandigheden niet geraken en dat z