Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
We hebben een pack maxi internet-tv-vaste telefonie. Ik wou graag weten waarom we voor ieder gesprek met de vaste tel. Betalen , ook als dat ‘s avonds is. Terwijl dit pack niet echt goedkoop is…
Op 04/01/2022 heb ik via de chat-module een aanvraag gedaan voor overdracht naar een Flex-abonnement. Dit zou onmiddellijk gebeuren. De dag nadien constateer ik dat dit nog steeds niet gebeurd is. Eerst zegt men dat de het op de app een tijdje kan duren voordat het zichtbaar wordt, maar een nieuwe chat leert me dat dit zou komen omdat er in mijn abonnement tussenkomst is van de werkgever. Het zal binnen de 5 dagen opgelost zijn.Na een volle week merk ik gemerkt dat er nog niets gewijzigd is. Om een lang verhaal kort te maken, na nog een chatsessie en twee bezoeken aan een proximuspunt (waar men eigenlijk mijn vraag weglacht) is er nog steeds niets gewijzigd.Ik kan toch niet de enige werknemer zijn die destijds een Tuttimusabonnement had met tussenkomst van de werkgever die wil overschakelen naar een Flexabonnement? Of is dit omdat een Flexabonnement goedkoper is en dus minder opbrengt dat Proximus de overschakeling niet wil uitvoeren?
We hebben al een tijdje vermoeden dat het volume op de MyProximus website rare sprongen maakt en onverklaarbaar verbruik aangeeft. Ik heb daarvoor een klein programmaatje gemaakt dat elke uur het verbruikte volume van de website gaat uitlezen om dit te kunnen controleren.Het nachtelijke gedeelte is het gemakkelijkst te analyseren omdat er dan geen activieve devices zijn (TV, PC, ed staan af. enkel 1 GSM)… En het blijkt dat er soms meerderen Gigabytes bijkomen… Dit is niet normaal! Recent heb ik overdag een sprong gemaakt van 8 Gbyte op enkele uren tijd… Ik heb de updates op de PC nagekeken, maar dat verklaart geen 8 Gbyte… Dit zijn allemaal ontzettende volumes. We spelen geen spelletjes, hebben geen illegale downloads (zoals torrent ed)., geen Spotifies ed. Dit was de eerste verklaring van Proximus. Paswoorden van WIFI ed zijn sterk (ik werk in de IT security :-)). Ja we kijken soms (niet dagelijks) TV via Chromecast met VRTNu (max. 5 u week?), maar dat verklaar niet deze volumes op de
ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een nieuwe Smartphone aan mijn abonnement te koppelen. Na eerst naar Gent te moeten rijden voor deze smartphone die er dan ineens niet meer is en daarna naar Sint-Truiden heb ik mijn nieuwe smartphone. Toen ik deze bestelling plaatste stond het volgende er bij:Uw OPPO Find X3 Pro aan €199 + Abonnement; Gratis noise cancelling buds (twv €179,99) Bestel uw OPPO Find X3 Pro aan €199 met het mobiele abonnement voor uw behoeftenDe gratis noise cancelling earbuds Enco X heb ik er helaas Niet bijgekregen, terwijl het wel zo in mijn bestelling staat Hoe kan dit opgelost worden, want ik heb recht op deze earbuds en als deze er niet meer zijn zal er toch een andere regeling mogelijk moeten zijn
Mijn GSM nr is verdwenen uit mijn MyProximus account en ik kan het er niet meer aan linkenook met de app kan ik dus niets beherenen niet herladen graag een snelle oplossingbedankt
Sinds een aantal maanden terug heb ik een telefoonlijn laten activeren, dit om een Fiber Boost te activeren (1Gbps). Voor alle duidelijkheid dus: deze telefoonlijn heb ik enkel laten activeren zodat het technisch gezien mogelijk was mijn Fiber te upgraden naar een hogere snelheid, sinds dit bij Proximus een vereiste is. Ik had toen en heb nu nog steeds geen intentie telefoongesprekken te voeren via een vaste lijn.Er zijn dus GEEN telefoontoestellen op aangesloten en de lijn wordt dus 100% zeker niet door ons gebruikt. Echter kwam het recent tot mijn aandacht dat ik meerdere gesprekskosten op mijn voorlaatste en laatste factuur heb, het viel me echter pas deze maand op omdat er nu internationale gesprekken zijn gevoerd, naar Frankrijk om precies te zijn. Dit gaat toch al over enkele 10-tallen euro’s. Ook belangrijk om te vermelden: als ik het telefoonnummer bel (ons lijnnummer dus), neemt er gewoon iemand op, dit bevestigt dat de lijn wel degelijk aan een telefoontoestel is verbonden. D
hey, zoals velen van jullie heb ik ook nog steeds problemen met mijn proximus en skynet email om te verzenden, ontvangen is blijkbaar geen probleem.nu heb ik het webformulier ingevuld maar zit ik nu met het volgende probleem…mijn hoofd email adres samen met 2 aliassen heb ik geregistreerd op het webformulier van Proximus,maar nu heb ik het probleem, als er een mail wordt verzonden naar zowel m’n hoofdmail of naar één van mijn aliassen komen dezelfde mail(s) naar zowel m’n hoofdemailadres als naar mijn aliassen, dat wil ik dus niet…ik wil dus dat mijn hoofdmailadres en m’n 2 aliassen die verbonden zijn aan dat hoofdemailadres apart werken, dat was dus vroeger zo nadat ik me mailadressen heb laten registreren op jullie webformulier.
We hebben nog steeds de decoder v4 in gebruik. De laatste weken hebben we vaak problemen bij het kijken van netflix. Ofwel loopt netflix vast bij het laden van de serie of film. Ofwel is er geen ondertiteling. Wanneer we de decoder resetten werkt deze wel voor een dag of twee. Zou de decoder hier de oorzaak van zijn of eerder een probleem met onze b-box.
Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren. Voor de test, klik hier! Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven
Ik kom van Mobile Vikings, maar sedert overstap naar Proximus ben ik vaak “onbereikbaar”-”nummer bestaat niet” toestanden wanneer ik in het buitenland verkeer. Dit zowel in Spanje als onlangs in het butienland. Nergens iets gevonden in de faq. Enkel een onopgeloste thread in het forum? Bestaat hier ondertussen een oplossing voor, Proximus? Mijn vrienden en familie zijn het ondertussen beu om me op te bellen als ik in het buitenland bel, ze kunnen niet eens een voicemail inspreken. Doe hier iets aan Proximus, jullie chatbox op MyProximus biedt geen oplossing!
hallo, Sedert +-10 dagen komen mijn mails niet meer door.op webmail zie ik bij inbox staat hoeveel er nog moeten komen maar ze komen niet door in de proximus app op Android idem ; ik zie de teller staan maar de mails niet op iPad zie ik dan weer wel een aantal, niet alle, mails maar 90% er van staan er met ‘geen afzender’, geen onderwerp’, ‘dit bericht heeft geen inhoud’ in Outlook op pc staan ze helemaal niet in Thunderbird op pc staan ze dan weer wel, maar net als op iPad staan ze daar leeg (geen afzender-onderwerp-inhoud)duidelijk een probleem aan de kant van Proximus, niet aan mijn kant. Reeds 10d zo dus, 15/01 gemeld en omzeggens dagelijks bel of chat ik met support, krijg daar bevestiging dat er een probleem is, maar nog steeds geen oplossing. Ook beloftes van teruggebeld te worden worden niet gehouden.Ben meer dan 40 jaar trouwe en goede klant en dus is dit wel een pijnlijke situatie.Zoveel berichten, documenten (financieel, medisch, ...) worden enkel nog digitaal bezorgd, dus t
Onlangs heb ik mijn pack gewijzigd en heb ik de vaste lijn opgezegd.Nu krijg ik voor het mijn factuur en daar staat 0.97 cent verbruik aangerekend voor een oproep naar nr 1970 en dit via de vaste lijn die we niet hebben….Weet iemand wat dit is?
GoedemorgenDoor annulatie van onze diensten is mijn mobiel nummer inactief geworden.Ik had dit graag opnieuw geactiveerd met Pay&Go, maar dit blijkt niet mogelijk via de webshop.Kan iemand mij verder helpen? GrYannick
Beste, Ik heb momenteel een epic videos abonnement. Gisteren kreeg ik opeens een melding dat mijn mobiel verbruik voor 80% opgespendeerd is. Na zelfonderzoek heb ik gevonden dat er via instagram (eindeloze appdata) mobiel verbruik is aangerekend bij het 4Gb verbruik. Na het verwijderen van het cachegeheugen van de app lijkt het probleem opgelost, maar ben ik wel data kwijt door het foute verbruik. Vriendelijke groetenFilip
Hallo! Ik heb het al meerdere keren voorgehad en Proximus kan me geen verklaring geven. Hoe kan dit?Gisteren op fiber gewone snelheid (330Mbps download). Ik ben wat dingen aan het verplaatsen waardoor ik m'n bbox meerdere keren kort na elkaar spanningsloos heb gezet. Alles staat goed, blijkt dat ik opeens trager internet heb naar 90Mbps download. Vorige keren hield dit meerdere dagen aan, waarna ik wanhopig de bbox nog eens opnieuw opstartte en hup plotseling dan toch 330Mbps! Ik heb ondertussen hier alles al eens opnieuw opgestart, en mijn snelheid blijft precies gecapt op 90Mbps.Terug wachten gewoon? Wat veroorzaakt dit precies? Info:- Proximus ziet niets verkeerd op m'n lijnwaarden- Ik ben met ethernet aangesloten rechtstreeks aan de modem- kabels vervangen, resetten modem, heropstarten fiber box, andere toestellen op te meten allemaal reeds gedaan. Het ligt echt niet aan m'n setup, er is ook tenslotte niets veranderd. Gewoon meermaals bbox die ik heb uitgetrokken en terug ingeplugd
Beste Proximus Forum,Ik vroeg mij af ben ik verplicht om de gehuurde producten terug te sturen via de post of kan ik die inleveren bij een lokale Proximus shop?. stel dat ik ze moet opsturen mogen jullie gerust een ticket maken zo dat ik het kan verzenden via de postkantoor. vriendelijke groeten Maxime Horemans
Ik kreeg voor de laatste maand 2 btealingen van 9.99 € Hoe moet ik die dienst stoppen
Deze morgen nieuw probleem, nl gmail werkt niet meer, wait a few minutes, na 2 uur : niks. Proximus mail op tablet werkt nog steeds niet en webmail : een voorzichtige ja….. dit wordt echt héél erg. Proximus aub doe iets, webformulier invullen dient tot niks er beweegt niks, we staan weer voor een weekend……...
Dag ieder,Ik heb proximus mail geinstalleerd op mijn tablet Samsung Galaxy Tap A, en dit ipv Mail van Samsung.Tot nog toe kan ik geen bijlage...foto enz in een map downloads plaatsen Kan mij iemand zeggen hoe ik een bijlage opsla !Gtjs
Wij hebben het volgende Tuttimus pakket:TVVaste lijnInternet Maxi3 gsm’s Mobilus S met resp. 5Gb/5Gb/6Gb data limietIs een abonnementsvorm mogelijk waarbij naar dataverbruik van de 3 GSM’s gezamelijk wordt gekeken ? Met andere woorden dat ongebruikte data bij 1 GSM kan worden ingezet bij de andere ?
Hallo, Ik heb een Business-abonnement bij Proximus (eenmanszaak), momenteel heb ik een “Bizz all in”-pack. Vandaag werd ik - in het Frans - gebeld door een medewekster van Proximus, die beweerde dat ik had gevraagd om teruggebeld te worden ivm. een fiberaansluiting. Vreemd, want: Ik woon in Vlaanderen en zou een telefoontje in het Nederlands verwachten. Ik ben echter tweetalig, dus heb ik het gesprek verder gezet. Ik heb nooit gevraagd om teruggebeld te worden, want momenteel is de Proximuswinkel van Wilrijk bezig met mijn eventuele fiberaansluiting. Deze dame probeerde me een te duur abonnement aan te smeren (ze keek duidelijk niet naar mijn verbruik van mobiele data, dat heel laag ligt) en nog enkele opties die ik niet wens. Na wat wachten kreeg ik enkele bedragen te horen ivm. een fiber-pack. Ik vroeg de dame of het mogelijk is om de tarieven door te mailen, zodat ik ze rustig kan bekijken en dan de bestelling rustig online kan afronden. Dit was echter niet meer mogelijk! De dame b
In onze ondergrondse garage is geen 4G verbinding mogelijk. Voor de installatie van een laadpaal en voor elektrische wagen is er nood aan internet connectie.Wij hebben in het technisch lokaal van ons appartement in de kelder een bbox 2 staan voor het opvolgen van onze warmtepomp.We zouden deze bbox ook willen gebruiken in de garage. Er kan een kabel gelegd worden van de bbox naar de garage.Welk type toestel, access point hebben we dan nodig in onze garage om hier wifi verbinding te hebben?Bij telenet kan je een accespoint bestellen en dit makkelijk connecteren zonder extra configuratie werk.Bij proximus kan ik hier nergens info over vinden. In de proximus winkel konden ze mij ook niet echt informatie geven.Enig idee waar hier meer info over te vinden is?
Kan je Apple TV app installeren op de android decoder ?
Ik woon op een boot (momenteel vaste ligging ten noorden van Gent) en heb een buitenantenne. Sedert kort is mijn downloadsnelheid gezakt van 100Mbs naar 10Mbs en mijn uploadsnelheid van 60Mbs naar 2Mbs. Sedert kort is ook mijn simcard aangepast naar een public IP. Maar dat gaf in eerste instantie geen problemen. Alvast bedankt om dit eens te bekijken.
Na een tiental dagen vrij normaal gewerkt te hebben, duikt eenzelfde probleem opnieuw op.Het probleem deed zich hier voor rond 16u :Meerder meldingingen ‘ webtop error, er is een fout opgetreden’.Sindsdien komen de verzonden mails wel in de map “verzonden” maar ze worden niet aan de bestemmeling bezorgd.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.