Skip to main content
Vraag

Na 42 Uur nog geen actieve omzetting van herlaad kaart van Orange

  • January 22, 2020
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

 

Maandagavond 20/1 de opdracht gegeven om een herlaadkaart van Orange om te zetten naar een Mobilus M pakket.

Vandaag woensdag 22/1 om 13:00 staat mijn nummer nog steeds niet actief.

de verschillende medewerker vertellen allen een ander verhaal - niemand is verantwoordelijk en zeker niet accountable. 

Als antwoord krijg ik: Meneer mijn collega’s hebben U verkeerd ingelicht, sorry daarvoor. Maar ik zal nu het nodige ticket indienen en dan hebt U binnen de 24 uur een actieve lijn.

Iemand gelijkaardige ervaring?

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen en ergens klacht indienen ? 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • January 22, 2020

hier kun je al eens verifiëren bij welke provider deze nog toebehoord

https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2020

Bij Orange, maar zij hebben het nummer reeds vrijgegeven - herlaadkaart 

 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 22, 2020

Er is momenteel een technisch probleem met de overdrachten tussen Orange en Proximus. Er wordt volop gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2020

Mag ik vragen de volgende  termen te verklaren 

 

“Momenteel”  : Sinds Maandag ?

“Zo snel mogelijk” : 48 uur ?

Nog een vraagje ? Ben ik dan de enige in deze 48 uur die omschakelt van orange ? 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2020

Huidige status

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 22, 2020

@Luc Vasseur Er is bij de bevoegde dienst een dossier voor jou in behandeling. De hulp van IT werd ook ingeschakeld. Je vind het dossier- en ticketnummer terug in je profielgegevens. Het wordt zo spoedig mogelijk opgelost. Ik kan hier echter geen termijn op plakken. Groetjes, Antonella


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 23, 2020

Beste, het nummer is actief sinds gisteravond.

het is de bedoeling dat dit mee in je Tuttimus pack komt ?

gr,

Tina