Skip to main content
Vraag

Cashback Samsung S10

  • December 18, 2019
  • 19 reacties
  • 778 Bekeken

Tijdens de black Friday kocht ik een samsung S10 met 100 euro cashback. Helaas kwam daar nooit uitleg bij, wat moet ik in hemelsnaam doen om dit te verkrijgen?  

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

Martin
  • December 18, 2019

  • Auteur
  • Rising star
  • December 18, 2019

Merci Martin, maar dat is voor Earbuds. Geen 100 euro cashback… 


Martin
  • December 18, 2019

sorry ik heb de verkeerde link gepost blijkbaar 

als ik hier op https://www.samsung.com/be/promo/ kijk vind ik die niet terug en als ik daar op 

archief klik vind ik daar ook nis terug alleen promo’s die vervallen zijn blijkbaar!


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 19, 2019

@Grifter u kan misschien eens contact opnemen met Samsung via Telefoonnummer , Messenger enz. Zie link: https://www.samsung.com/be/support/#contact  Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Rising star
  • January 12, 2020

ok, na lang moeten wachten reactie gekregen van Samsung, zij kunnen mij geen dienst bewijzen en verwezen naar Proximus. 
Ik wil toch graag deze 100 euro terug zien of ik wil afzien van mijn aankoop…. 
Dus eigenlijk loopt Proximus acties van derden te promoten als eigen acties? Dit is niet kunnen, geef dan tenminste uitleg wat een mens moet doen! 


Forum|alt.badge.img+3

@Grifter : Hier is de cashback link: https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=U8NXKZ58FRZ95 Samsung heeft deze deal ook gedaan met concurrenten van Proximus.


  • Auteur
  • Rising star
  • January 13, 2020

Wou dat ik dat kon doen, maar mijne is gekocht met de black friday deal. En nergens maar ook nergens is daar iets van gemeld…. 
Ik had maar tijd tot 16 december bleek nu achteraf. Maar ik heb hem op 5 december ontvangen en niks was daar over verteld of geschreven. Ik Vind het echt lame….
 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 13, 2020

@Grifter 

kan je aub je profielgegevens invullen ?

dan kunnen we dit laten nakijken en zien of er een oplossing mogelijk is.

groeten

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • January 13, 2020

Done 


Forum|alt.badge.img+3

De enigste actie met Proximus die ik gevonden heb is jammer genoeg al afgelopen deze liep tot en met 2 december:

 

Exclusief bij Proximus: Ontvang tot €200 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy Note 10+, Note 10, S10+ of S10 in combinatie met een nieuw Proximus DataPhone 2,5GB abonnement van 24 maanden

Exclusief bij Proximus: Ontvang tot €200 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy Note 10+, Note 10, S10+ of S10 in combinatie met een nieuw Proximus DataPhone 2,5GB abonnement van 24 maanden

Deze actie loopt van 28-11-2019 t/m 02-12-2019

Verlopen


Martin
  • January 13, 2020

dat was toch het probleem dat het de datum verstreken was >

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/cashback-samsung-s10-49127#post639716

Maar aangezien Proximus zal nakijken of er oplossing mogelijk is, schijnt mij het toch het beste van eerst hun antwoord/oplossing af te wachten.


Forum|alt.badge.img+3

Sorry, ik had er overgelezen. Hopelijk kan Proximus iets betekenen.

 


Martin
  • January 13, 2020

ja ‘t is toch al een goed begin/teken dat er al zal nagekeken worden of er een oplossing mogelijk is :relaxed:


  • Auteur
  • Rising star
  • January 14, 2020

De enigste actie met Proximus die ik gevonden heb is jammer genoeg al afgelopen deze liep tot en met 2 december:

 

Exclusief bij Proximus: Ontvang tot €200 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy Note 10+, Note 10, S10+ of S10 in combinatie met een nieuw Proximus DataPhone 2,5GB abonnement van 24 maanden

Exclusief bij Proximus: Ontvang tot €200 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy Note 10+, Note 10, S10+ of S10 in combinatie met een nieuw Proximus DataPhone 2,5GB abonnement van 24 maanden

Deze actie loopt van 28-11-2019 t/m 02-12-2019

Verlopen

Dat was idd de actie, maar als je uw toestel krijgt erna, geen info hoe en wat… Tja, dat steekt tegen dan :p
Nu ik hoop echt dat hier echt ene positief gevolg aan komt, maar ik vrees ervoor… Zal weer een hele poos duren om dan msn te horen, neen, we kunnen niks betekenen. Maar Ik zie het wel. 


Martin
  • January 14, 2020

Ik zou toch niet zo vlug de hoop opgeven en al eerst het eerste antwoord van iemand van Proximus zelf afwachten.

Ik hoop voor u dat het tot een goede regeling komt, succes.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 16, 2020

Dag Grifter,
Er is een dossier (44249969) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Nu moeten cashbacks altijd aangevraagd worden bij Samsung zelf en de terugbetaling zal altijd uitgevoerd worden door Samsung.
We houden je zeker op de hoogte.
Mvg, KoenN


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 23, 2020

@Grifter 

Beste,

we hebben een paar keer proberen bellen, maar geen antwoord op je gsm. Heb je de voicemail beluisterd ?

misschien kan ik je beter bereiken via privébericht ?

Groeten,

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • January 23, 2020

Hoi Tina,

 

Ja mijn excuses, ik heb het wel gehoord, maar was telkens te laat om terug te bellen. 
Ik heb een PM terug gestuurd...


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 23, 2020

@Grifter 

geen probleem, ik volg verder op :-)

groetjes,

Tina