Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
PX opent alle voetbal lijnen dit weekend voor alle klanten ivm Corona virus zodat iedereen de wedstrijden van hun favoriete club kunnen kunnen volgen. Een dikke chapeau voor PX 👍🤗⚽️
Hallo, Ik verhuis op 25 maart en Proximus komt die dag mijn aansluiting doen tussen 12.30 u. en 17 u. Gaat deze nu nog wel door? Afspraak is op 12 februari gemaakt in het Proximuscenter in Sint-Niklaas Klantennummer is 6********. Vriendelijke Groeten, Moesty
Hallo, ik heb jullie proberen bereiken via Myproximus (chat) en via e-mail, maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag. 12.03 maar heb ik 2 smartphones besteld met abbonement. Er stond dat alles inorde was het is nu al zondag& ik krijg voor de 2 de keer een mailtje van jullie waarbij staat dat ik weer een kopie van mijn ID moet versturen terwijl ik dat de dag zelf 12.03 al had verstuurd. Ik begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan en waarom ik weer een mail krijg dat ik het weer moet versturen. Kan iemand mij hierbij helpen? Klantennummer: 19960397 Orderbevestiging: R4WEBSHOP007066812
In mijn nieuwe dualsim Oppo Reno, een Android, zit een telenetsimkaart en een proximussimkaart. Alles met de Telenet simkaart werkt perfect, via Proximus heb ik geen inkomende of uitgaande gesprekken. Idem wanneer ik de Proximus simkaart in een iPhone steek. Op mijn oude Android werkte alles perfect. Een beller krijgt de beltoon en daarna automatisch de voicemail. Ik krijg enkel een bericht van een gemist gesprek. Wat betreft de Proximus support… Een chat leverde niks op, daar stopte men gewoon met antwoorden. Een telefoontje hielp ook niet: ik kan u niet verder helpen… Een klacht indienen over de slechte service kan ik niet, want je wordt als maar in een rondje gestuurd op de website, Mailen kan ook al niet, idem als hierboven…
Goeieavond , Probeer nu al 3 dagen iemand te bereiken ivm met facturen. Krijg niemand te pakken op de live chat en mijn internet is onbestaand traag. Vervolgens krijg ik een sms met het vrolijke nieuws dat iedereen meer internet krijgt omwille van corona. Hopelijk krijg ik hier iemand te pakken. Thanks
We zijn absoluut niet te spreken over de manier waarop Proximus aan de telefoon onze aanvraag behandelt. Wat willen we: aansluiting op het Proximusnetwerk. Sinds onze eerste aanvraag op 26 februari zijn dit onze ervaringen: 25 telefoongesprekken met Proximus, telkens een andere medewerker aan wie we telkens opnieuw het hele verhaal moesten geven – zij kunnen toch in ons dossier kijken? drie keer moeten horen dat mijn adres niet bestaat, hoewel ik hier woon en gedomicilieerd ben; tweemaal bevestigingsmail van verkeerde pack (Famylus i.p.v. Minimus); driemaal bevestigingsmail met verkeerde promo; bestelling en afspraak op het verkeerde adres. Vijf telefoontjes om dit recht te zetten; afspraak op 5 maart: werk begonnen, maar niet afgewerkt (zie hieronder); afspraak op 11 maart: techniekers gaan naar het verkeerde adres; vijfmaal de belofte van een callcentermedewerker dat ze ons gaan terugbellen; dit is nooit gebeurd; tweemaal wordt mijn dossier “geëscaleerd” en zal ik worden gecontacteer
Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet nu nog niks betaald worden Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten? Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling Klantnummer is 614****** Mvg
op mijn pay and go kaart heb ik plots een factuur van 24,75 euro
Ik werd door Norton net beschermd want op10 Maart werd mijn LTop gehackt en door avast terug in orde gezet nadat ik 200 Euro betaalde voor drie jaar gescherming? mijn vraag is nu hoe Zeg ik Norton via Proximus op want ze hebben mij onvoldoende beschermb
Geachte forumbezoekers, Hier vinden jullie de maatregelen die Proximus zal toepassen om de verspreiding van het coronavirus te beperken: Onze winkels zullen gesloten blijven, ook tijdens de week tot nader order. Dit om de gezondheid van onze klanten te garanderen. De technische interventies zullen beperkt worden, enkel de ‘dringende’ interventies zullen worden uitgevoerd. Onze forum medewerkers of moderators werken van thuis uit, hierdoor kan er vertraging zijn bij het beantwoorden ven de berichten. Proximus heeft beslist om tijdens de corona-maatregelen ervoor te zorgen dat je onbeperkt kan bellen naar vaste lijnen, 10GB volume wordt toegevoegd aan het surfvolume in je mobiel abonnement en je kan gratis ongelimiteerd surfen op je internetlijn thuis. Volg het laatste nieuws over het coronavirus voor Proximus Bedankt voor jullie begrip.
Instal van de snellere WIFI via link/site. Tengevolge hiervan geen connectie met onze Wifi-booster, geen verbinding met decoder. Waarom? => Gevolg geen TV., nu onze 2e dag. Ondertussen verneem ik van de operator dat wij nog met een 'bridge' werken, die blijkbaar niet meer nodig is wanneer gewerkt met een booster. Vraag: waarom de technieker die deze opstelling realiseerde dit zo installeerde? Het is nu zondag, wat betekent dat wij het weekend en verschillende dagen TV-loos zijn. Er is EVENMIN MOGELIJKHEID OM EEN DOCUMENT VOOR INTERVENTIE VIA HAPPY HOUSE TE VERSTUREN. Via 4 browsers geprobeerd! Steeds opnieuw reageert het ‘verzenden’ niet. Voor de volledigheid, alle uitgevoerde interventies die de operator mij liet uitvoeren werken niet.
Ik vraag me af van het nut van de Replay-functie…. Wanneer ik “McDonald &Dodds” wil bekijken start normaal startte om 20:40, moet ik ondertussen “Thuis” als 20 mins bekijken ! Kan iemand me deze belachelijke situatie uitleggen of is dit alweer een trucje van Proximus om replay+ te verkopen ?
Sinds een paar maanden heb ik problemen met ping, 20mbps in plaats van 100 en internet dat soms wegvalt. Ligt dit aan de b-box 3 en wat kan ik er aan doen? We hebben de b-box al een aantal keer gereset maar tevergeefs.
Ik geraak niet ingelogd op de Pickx app. Kan dit aangepast worden? Bedankt!
Wanneer wordt deze bestelling geleverd? Bestelnummer : R4WEBSHOP006998138
Hey, Ik zit in het buitenland (Frankrijk) en heb niets van ontvangst. Kan dus niet bellen, sms'en, surfen op 4g, ... Op homefront geen problemen mee dus geen idee wat de oorzaak kan zijn. Instellingen staan goed, gsm heropgestart etc etc... Geen oplossing gevonden. Zou mijn nummer eens nagekeken kunnen worden aub?
Hallo, Ik heb mijn zenders herschikt en op kanaal 13 staat bij mijn NOP3 i.p.v. Movies & Series, ik ben dan op zoek gegaan waar Movies & Series naar toe is gegaan maar kan hem nergens terugvinden? Nog een extra vraagje: volgens de laatste info van Proximus zou Movies & Series nu tot einde maart gratis zijn maar als ik via een omweg (abonnement enz...) naar Movies & Series dan kan ik een film huren maar daar staat dan wel een prijs Bij? M.V.G. Erik
Geen mailadres klachtendienst teruggevonden. Daarom relaas feiten hieronder: - 14/02: bezoek Proximus-winkel Mechelen – binnenbrengen oude gsm’s + melding regelmatig uitvallen signaal decoder. Medewerker stelt voor nieuwe decoder te bestellen met levering op 17/02. - oproep 19 of 20/02: decoder V6 nog niet geleverd. Medewerker checkt bestelling en stelt nieuwe levering voor op 21/02. - weekend 22/02: installeren nieuwe decoder. Vaststelling: afstandsbediening werkt niet optimaal. - er worden in week 9 een aantal programma’s opgenomen. - oproep begin maart: melding opnames verdwijnen, soms tijdens het kijken, soms na 1 uur, soms na enkele dagen + melding afstandsbediening werkt nog altijd niet, ook niet na het volgen van jullie instructiefilmpjes. Een medewerker stelt voor een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Een lijst van opnames wordt doorgegeven. Geen verder opvolging. - oproepen van 9, 11 en 12/03: opnames verdwijnen nog altijd zonder reden. Een medewerker belt op 11/03 teru
Zowel bij uitgesteld kijken als bij het bekijken van opgenomen programma’s blijft de decoder dikwijls hangen…. Alles herstarten helpt niet, heb dit al 5 keer gedaan!!
Hallo, Op 10 maart 2020 kreeg ik een brief van Proximus in de bus met een, herinnering van een onbetaald factuur. De brief was bij jullie opgemaakt op 2 maart. Maar door de aanpassingen bij bpost, zodat niet elke dag brieven worden ingestoken, kreeg ik deze brief pas op 10 maart. Maar in de brief stond wel dat ik moest betalen voor 8 maart. Voor mij was er geen probleem want die rekening was al betaald op 2 maart maar anders had ik wel een probleem. Jullie kunnen best eens jullie brieven nakijken en rekening mee houden dat bpost maar 2 keer per week langskomt met gewone brieven en dat hierdoor jullie brieven langer onderweg zijn. Want dit geeft problemen!
Ik heb gisteren mijn samsung s20 ultra ontvangen met abonnement maar ik zie er niet van op my proximus er staat dat Ik geen producten heb hoe komt dat
Beste Ik zit in Boedapest maar kan geen gebruik maken van mijn datanetwerk. Mobiele netwerk en roaming staan aan. Na het heropstarten van de gsm, werkt het ook niet. Kan het zijn dat dit geblokkeerd staat op mijn Proximus account?
Hallo, Omdat dit bij momenten heel hoog is, probeer ik meer inzicht te krijgen in mijn internet comfort “vast internet verbruik”. Wat telt hier juist in mee ? Enkel surfen via wifi of bijvb ook tv kijken, afspelen van opgenomen programma’s (via V6 decoder), netflix, … ? Bedankt, Tom.
Hallo, Ik zie de 5.0 wifi niet op mijn gsm & pc. Als ik naar “One SSID” ga in de modem instellingen staat 5.0 er wel tussen. Maar als ik dan klik op “Wifi” zie ik alleen de 2.4 staan waar ik wachtwoord enzo kan instellen… Een technieker heeft een nieuwe modem komen installeren, ik zit dus nu op Fiber. Klantennummer: 611543860
Een tijdje geleden zijn we van de V5 decoder overgestapt naar de V6 decoder. Nu met deze nieuw decoder ondervinden we veel meer problemen dan met de oude. Als we via de decoder Netflix opstarten loopt deze altijd vast en moeten we steeds de netflix app opnieuw opstarten (of gewoon de decoder volledig opnieuw laten starten). Dit probleem komt dagelijks voor. is dit normaal? Hopelijk is dit probleem van de baan bij de V7 decorders, want dit is echt niet leuk. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.