Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste Hoewel ik zeer tevreden ben over de website en haar service, die ik bij Proximus heb lopen, ga ik in zee met een telesecretariaat die alle diensten in één heeft. Graag zou ik dan ook de website bij Proximus willen opzeggen en de transfercode aanvragen. Welke stappen dien ik nog verder te ondernemen? Dank voor uw respons. Vriendelijke groeten, dr Chris van der Linden
In kader van fraudebeheer: waar kan ik als klant laten beheren welke derde partijen mogen factureren op mijn Proximus acoount ? Als dit niet gaat, welke is de reden hiervoor ?
Beste, Reeds enige tijd ervaar ik problemen met de webmail van Proximus. Meer dan eens per dag kan er geen verbinding worden gemaakt met de mailserver. Kan ik dit verhelpen? Alvast veel dank.
Ik heb sinds gisteren fout 50 wanneer ik een sms stuur. En ook4g werkt niet. Ik zag al op een paar andere forum posts dat het werd opgelost door medewerkers. Bedankt
Mijn gsm is 24 april gestolen en heb sindsdien een nieuwe gsm gekregen. Heb al 2 keer gebeld met proximus om een nieuwe simkaart op te sturen maar hun uitleg was zeer vaag en kwam niet verder. Ik wou via dit platform een antwoord op mijn vraag of het mogelijk is om een nieuwe op te sturen en mijn oude te deactiveren. groetjes mounir hadnan
Ik zou graag mijn zolder (verdieping 2) inrichten om te gebruiken als bureau voor thuiswerk. Nu heb ik een huis met 3 verdiepingen . Modem bbox 3 staat op gelijkvloers, op verdieping 1 heb ik een utp kabel liggen (van vroegere pc) die rechtstreeks verbonden is met de modem. Op verdieping 1 staat momenteel een wifi extender (tplink re305) die het wifi signaal al doorverbind naar de zolder maar ik vind dit signaal nog altijd instabiel. Soms ben ik alleen verbonden met het netwerk en kan ik niet op internet… Zou een wifi booster van proximus een oplossing bieden? Wifi booster op verdieping 1 plaatsen geconnecteerd met de utp kabel zodat het signaal wordt doorgestuurd naar de zolder? Of zijn er nog andere oplossingen/mogelijkheden? Buiten de utp kabel naar de zolderverdieping verlengen... Alvast bedankt...
Het is blijkbaar niet mogelijk proximus cloud te installeren op pc windows 8.1. De cloud interface begint te flikkeren en houd niet op. Proximus cloud verwijderd. Blijkbaar is die cloud niet voor windows pc. Ik snap er niets van! Beste groeten.
“Hebt u een email-adres dat eindigt op skynet.be? U behoudt, ook na 1 juli 2019, dit adres. U kunt uw e-mails blijven raadplegen via de webmail op proximuspickx.be.” Betekent dit dan dat we met geen enkel ander mailprogramma nog onze mails kunnen ontvangen?
Beste, ik heb maandag mijn iPhone ontvangen met abonnement. Dit was met een epic beats abonnement. Alles ging prima maar ik wou toch overschakelen naar Tutimus XL omdat ik nogal een data gebruiker ben… toen ging het allemaal mis. Ik ontvang enkel 4g en heb geen toegang tot 4.5g voor hogere snelheden. In mijn instellingen staat VoLTE aan maar echter wanneer ik bel gaat dit over naar 3G en is de gesprekskwaliteit niet al te best… Daarnaast krijg ik geen verificatieberichten binnen voor verscheidene applicaties (via sms) voor Hello bank, Apple Pay, Gmail, noem maar op... ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld dit was ook nogal een avontuur. Eerste haakte midden gesprek af. Tweede probeerde me goed te helpen, ze had een belafspraak ingepland en vroeg me mijn simkaart uit de telefoon te halen. Dit heb ik gedaan. Toen belde de technieker en haakte direct af… Ik heb dan maar weer eens terug gebeld en al een geluk kwam ik weer bij dezelfde persoon terecht. Die heeft dan w
In tegenstelling tot het Fr forum is het blijkbaar enkel mogelijk een link of een mediabestand toe te voegen in bijlage aan een bericht Voorgesteld wordt om zoals op het Fr forum ook gewone bestanden (word, excell, text, ...) toe te laten in bijlage aan een bericht
Nu al kleine maand probleem op een v5 decoder. Bij het afspelen van alle mogelijke series of films krijgen we deze foutmelding : netflix we're having trouble playing this title Op chromecast en andere v5 decoder geen enkel probleem. Reeds reboot, reset , cookies etc geprobereerd. Iemand nog suggesties of dienen we de decoder te vervangen? Groeten
Beste, is het mogelijk om een nieuwe sim kaart aan te vragen omdat ik een nieuwe telefoon gekocht heb en heb daarvoor een nano simkaart nodig.
Hallo, Kan je in de winkel vragen als ze je simkaart kunnen knippen, ookal heb je je telefoon online gekocht op proximus/abonementen.be? alvast bedankt!
Als zeer trouwe klant heb ik al jaren familus. Maar aangezien ik de telefoon toch nooit gebruik, wou ik ervan af. Ik verkoos het pakket internet+ TV + e-press + tv-replay. 60Euro per maand. Ik regelde dit telefonisch. Ik vroeg ze ook om de TV-replay plus te stoppen. Ik dacht dat alles goed verliep. Heel vriendelijke etc. Maar uiteindelijk kreeg ik een los pakketTV en een los pakket Internet en Geen e-press extra TV - replay plus. Weg is mijn gratis bonus film welke ik nog had staan. Ook geen gratis TV-replay meer. Maar wel een nieuwe installatiekost en een nieuwe installatieafspraak etc… Na ruim 1 week is dat nog steeds niet opgelost. Ik krijg nu zelfs een factuur van ongeveer 80 euro Kostelijker dan het pakket familus. Ik heb al bijna dagelijks naar Proximus gebeld en er verandert NIETS! Naar mijn mening lacht men de klanten letterlijk uit in hun gezicht, want met enkele kliks, zou dit zo opgelost kunnen zijn. NIET DUS. Ik had enkel naar het pakket Internet+TV gevraagd van 60Euro p
Beste, Waar kan ik te weten komen vanaf welk tijdstip de CPS doorschakeling naar Orange van toepassing was en dit door Proximus. Graag meer info hierover. Alvast bedankt. Mvg
Heb geen enkele manier gevonden om een klacht in te dienen over het gedrag van een persoon op de klantendienst. Dus doe ik het voorlopig via hier, in de hoop dat het toch iemand bereikt. Ter info, ik heb ongeveer 2maand proximus, na de dag van installatie, moest ik al bellen naar de klantendienst voor problemen met internet. Dit heb ik 4maal mogen doen, en 4 techniekers later nog steeds dezelfe problemen.. Internet valt steeds weg en het enigste wat ze komen doen is eens aan de draadjes wriemelen.. De laatste had een nieuwe modem mee, maar verkoos om de oude te laten staan en gewoon de schroeven wat vaster te draaien. Met als gevolg.. 1,5 week later weeral problemen en mogen bellen naar de klantendienst. Wat ik deed, en er nam een man op genaamd patrick. Die uitleg vroeg, en wie ik dan ook mijn ondertussen al lang verhaal vertelde en dat ik weeral problemen had. Maar tot mijn verbazing, legde mijnheer patrick, gewoon de telefoon af, midden in mijn verhaal.. Wat doet die ma
Dag, op 12 maart deed ik via een winkel een aanvraag om over te schakelen op het fiber netwerk na een Proximus reclame in de bus gekregen te hebben met mooie voorstellen. Deze aanvraag werd mij via mail op 17 maart bevestigd met een afspraak van een technicus voor de omschakeling. Wegens corona werd dat bezoek uitgesteld tot 30 april en op die datum uitgevoerd. Na alles geïnstalleerd te hebben nam de technicus contact op met proximus voor de activatie. Dat was blijkbaar niet mogelijk aangezien niemand competent voor de activatie nog aanwezig is na 16h blijkt! Dan afspraak gemaakt op maandag 4 mei. De technicus komt langs maar na contact met proximus blijkt dat de activatie niet mogelijk was wegens een technisch probleem ook na meerdere contacten bij Proximus geraadpleegd te hebben niet op te lossen. Dus nog altijd geen Fiber en absoluut geen uitzicht op een datum waar dat wel kan. Het internet van de toekomst niet bij Proximus ? dan maar terug naar het oude zeker? Wat mij ook tegen de
Hallo,ik heb deze aangeschaft maar lukt me niet om te installeren: https://www.tp-link.com/nl/business-networking/vpn-router/tl-r600vpn/ Ter info,deze router/modem heb ik standaard: Sagemcom B-Box 3 V2 router Iemand die weet wat ik kan doen,ik wil graag anoniem het net op(wat ik nu ook ben via een app) en vanop afstand op mijn pc veilig kunnen inloggen.Met dank
Mijn 4g snelheid is de laatste dagen opmerkelijk trager geworden. Zonet een test gedaan en ik geraak met moeite aan 1 Mbit per seconde. Zou deze traagheid te maken kunnen hebben met de coronamaatregel om iedereens data te verhogen? Bedankt. Koen
Op vraag van kameraad. Werkt met Outlook van Office en met daarin ook een Hotmail account. Tot 2 dagen geleden was alles normaal maar plots krijgt hij niets meer binnen en evenmin verzenden. Heb die via accountinstellingen verwijderd en geprobeerd om terug in te stellen. Doch niets lukt nog...pop3 of imap of exchange….niets werkt. Ook via nieuwe emailaccount blijft hij rondjes draaien , dus géén verbinding met de server. Of is dit niet mee mogelijk om een Hotmail account toe te voegen aan je Office Outlook?
Ik heb een iPhone 11 met abonnement besteld en ze is vandaag aangekomen. Ik heb ook de overstap van MV naar Proximus aangevraagd (op 1 mei), maar dat is nog altijd niet gebeurd, is dat normaal? Kan ik nu dan nog mijn oude simkaart van MV met het nieuwe toestel gebruiken en zodra de verbinding wegvalt de nieuwe simkaart van Proximus erin steken?
Graag mijn optie tv all sports stop te zetten per kerende. Ik vind niet hoe ik dit zelf kan desactiveren.dank
Mijn beeld besvriest regelmatig na ca 10 min TV kijken. Ik verander dan even van post en ik kan terug voor ca10 min kijken. Ik heb een V6 decoder software versie eindigt op B152. De decoder is aangesloten via ethernet kabel op bestaand netwerk. Zaken die ik reeds geprobeerd heb: reset van decoder na het afzetten en terug opstarten van modem decoder rechtstreeks via ethernet kabel aan modem Ik heb de laatste maanden niet veel tv gekeken maar met nu thuis te zijn terug meer tv aan het kijken. Enige oplossing hiervoor ? mvg Patrick
heb juist ingelogd in pickx op de computer en nu staan alle opnames als enkel te bekijken op de decoder, vanmorgen en gisteren was dit niet zo heel raar fenomeen omdat het over alle opnamen ook die eerder wel te zien waren via de computer dus via pickx hopelijk wordt dit opgelost want ik kijk wel niet veel via de computer maar kan toch voorkomen
Kan u mijn proximus account verwijderen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.