Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
hoi! Ik heb hier een BBox 3v+ actief staan voor een EDPnet verbinding. Echter lijkt deze nog op een vrij oude firmware te staan. Is er een mogelijkheid om deze te upgraden als niet proximus klant? Uiteraard is het compleet verstaanbaar dat m’n hier geen support voor gaat geven! Maar altijd eens waard om te proberen :)
Ik heb een BBOX3 (SagemCom, Hardware Version 2.1, Software Version 8c.310A). LAN-poorten 1 en 2 zijn verbonden met de decoder (TV) en met de hifi-installatie (internetradio). Andere apparaten in huis (PC, smartphone) zijn natuurlijk verbonden via WiFi. Ik zou graag een netwerkkabel leggen naar een kamer achteraan (waar het WiFi-signaal nogal zwak is). Bij mijn eerste pogingen werkte dat helemaal niet. Ik heb nu eens naar 192.168.1.1 gesurft en ik zie dat poorten 3 en 4 "down" zijn. Hoe kan ik ze inschakelen? Kan ik dat zelf of is dat een interventie van Proximus? Is het normaal dat ze "down" zijn of is dat een symptoom van een probleempje in die BBOX3?
Dag allemaal, vandaag hebben we een nieuwe modem geïnstalleerd van Proximus. Maar onze router staat nog "ingesteld" op de oude Telenet modem. Hoe kan ik deze configureren naar de Proximus modem. Alle toestellen die verbonden zijn via de router ontvangen geen internet zowel via kabel als wifi. Het is trouwens een Linksys e2500 met kabelverbinding. Alvast bedankt
Als ik inlog op de Bbox3v modem/router dan zie ik recht “PHONEBOOK” staan. Ik heb een IP telefoon thuis. Als ik mijn Google Account wil synchroniseren dan opent het login scherm maar krijg ik een authorisation error. Wat gaat er fout?
Alle websites "users.skynet.be" en dus ook met "domeinnaam.net" van proximus zijn niet online.
Per dag valt wifi een paar keer weg op de smart TV, op de ipads en pc. Ik heb de slimme wifi reeds uitgeschakeld maar het probleem blijft terug komen. Met de BBox 2 had ik dit probleem niet. Met de nieuwe BBox3 alle dagen.
Ik heb een BBOX3 (SagemCom, Hardware Version 2.1, Software Version 8c.310A). LAN-poorten 1 en 2 zijn verbonden met de decoder (TV) en met de hifi-installatie (internetradio). Andere apparaten in huis (PC, smartphone) zijn natuurlijk verbonden via WiFi. Ik zou graag een netwerkkabel leggen naar een kamer achteraan (waar het WiFi-signaal nogal zwak is). Kan ik die zomaar aansluiten op LAN-poort 3 of 4? (Op mijn oude adres had ik een BBOX2. Als ik me goed herinner maakte die een onderscheid tussen LAN-poorten voor TV en LAN-poorten voor TV.) (Ik zie ook dat de DHCP van de BBOX3 op één of andere manier een onderscheid maakt tussen TV en andere apparaten.)
Sinds er een omschakeling is gekomen in de aansluiting naar een fiber aansluiting, met een het nieuwe modem bbox 3v+, heb ik veel meer problemen met mijn wifi dekking. Het lijkt of de wifi instabieler is. Doordat de beide frequenties niet meer apart zichtbaar zijn, is me ook niet duidelijk of één van beide slecht werkt, of er een andere reden is. Dit is oa erg vervelend omdat ik gebruik maak van een muzieksysteem (Yamaha musiccast) die gebruik maakt van een wifi netwerk. Alles moet op hetzelfde netwerk zitten om te kunnen communiceren met elkaar en via de app. Dit lijdt nu constant tot onderbrekingen,...waardoor je het niet meer gebruikt! Iemand ervaring met dezelfde problemen?
Geachten, Ik wil vanaf nu meer en meer mijn mailserver van Proximus gebruiken, om dat deze van Outlouk.com zeer traag werkt. Ik voegde reeds een 3-tal e-mailaccounts toe, zonder probleem. Doch wanneer ik mijn Gmail wil toevoegen, dan pas begint de miserie !! Zelfs handmatig, trouwens het moet handmatig, gezien het automatisch zeker niet werkt, loopt het fout en krijg ik geen resultaat - niettegenstaande ik na het toevoegen, bovenaan een venster zie waar staat “toevoegen e-mail voltooid of gelukt” !! Ik gebruik nochtans de onderstaande gegevens voor toevoeging en toch loopt het fout, wat doe ik verkeerd ?? Graag een seintje a.u.b. van wat mij te doen staat !! Gegroet. Roland Moens.
Elke week moet ik minstens een reset doen, van mijn decoder. Vandaag al twee keer. In de instellingen staat alles correct. Audio, stereo. Omdat ik zoveel keren een reset moet doen. Ben ik bang dat men decoder stuk zal gaan. De decoder wordt wel redelijk warm soms...
Sinds bijna een uur geen internet. DSL en wan lichtjes op bbox branden niet. Mijn kinderen moeten blokken en hebben laptop nodig. De universiteiten starten volgende week met online examens. Regio kontich
Beste, De laatste tijd reageert mijn afstandsbediening moeilijk, nu juist deed hij helemaal niets meer. Ik heb hem dan gereset maar dat heeft niet geholpen. Gelukkig heb ik 2 decoders en dus 2 afstandsbedieningen waardoor ik wel verder kan maar handig is dit niet als de zoon boven tv wil kijken en wij beneden. Kan ik ergens terecht voor een nieuwe?
Hallo,onze kids willen een spelletje spelen vb. ROBLOX of FORTNITE maar de firewall staat op het hoogste en daarom blokkeert hij de boel(ben ik na wat zoeken achter gekomen). Echter bij mijn schoonmoeder spelen ze deze spellen ongestoord maar...Die haar provider is Tele*** dus is firewall op medium voldoende of kan ik in de firewall op high een regel toevoegen,en zoja hoe doe je dat met de beste instellingen?Mvg
Geachte, Bij seizoen 4 episode 5 van Gold Rush:Parker's Trail is het begin weer weggevallen. Kan deze opname alstublieft terug gezet worden? Groeten, familievandesype
Hallo, De Bbox is vervangen geweest door blijvende wifiproblemen. Ondanks de plaatsing van wifi extended. De wifi is nu ok nadat we een tp link wifi mesh hebben geplaatst. Nu nadat de bbox is vervangen hebben we storingen op de tv. Die is verbonden via een wifibridge en die hebben we al vele malen gereset zonder resultaat. Al vele keren bbox gereset, kabels gewisseld zonder resultaat. Getest met een kabel van bbox naar decoder en dan zijn er geen storingen op tv. Die problemen zijn begonnen na vervangen van de bbox.(de decoder is ook reeds al vervangen geweest) Een kabelverbinding is natuurlijk altijd het beste maar voordien nooit een probleem gehad. Volgens mij zit de storing op het 5GHz. Kan men die veranderen van kanaal? Heb gekeken via de router maar blijkbaar geen mogelijkheid. Kan ook in de nieuwe Bbox zitten want internet valt soms ook weg en leds blijven blauw branden op bbox. Met vorige bbox was dat geen probleem. Mvg.
Goede middag Sinds een 3-tal weken heb ik geen enkel beeld meer bij het opstarten van mijn decoder. Ik krijg geen startscherm, gewoon niets. Ik behelp me voorlopig met het TV-kijken via de app, maar zoek hier uiteraard naar een oplossing om mijn decoder werkend te krijgen. Ik zit met een glasvezelverbinding, een decoder V5 Compact en alles is via LAN-kabel met elkaar verbonden zonder tussenstations. Klantnummer: 617910167 ONDERNOMEN ACTIES: Herstart decoder/glasvezelmodem/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing Reset decoder/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing Kabels in-en uitgestoken: ook hier geen oplossing Andere HDMI-kabels en in-/uitgangen: getest met 4 verschillende HDMI kabels op alle mogelijk in- en uitgangen van mijn televisie en geen beeld OPMERKING: Probleem stelde zich op mijn oude televisie van ruim 10j oud (Samsung UE32C5100QWXXN) TV ondertussen vervangen door Panasonic GZ950e (stond sowieso op de planning), maar probleem blijf
Sinds een paar weken werkt de App niet zoals het hoort. Ik kan het verbruik hierop van al onze abonnementen niet bekijken. Weet iemand hoe dit opgelost geraakt. dankjewel
Beste forum, Ik heb mijn Skynet account overgezet van een Mac op een andere en het volgende probleem kwam voort: Alle ontvangen mails staan in de map, jammer genoeg heeft het geen ‘verzonden’ mails gedownload. Op welke manier kan ik dat doen? Ik hoor het graag. Vriendelijke groeten, Mike
ik heb een vraag over het doorschakel op afstand van onze centrale. sinds vanmorgen werd ik door 5 diensten door jullie opgebeld. nummer 5 ging me doorschakelen naar nummer 6. nummer 6 ging me doorschakelen naar nummer 7. ik ben intussen bijna 2 uur aan de lijn. sinds meer dan een uur wachten op nummer 7. werken jullie wel nog?
Beste, Op 4 mei 2020 heb ik een iPhone SE besteld met een abbonement erbij. Tot op de dag van vandaag zie ik bij mijn bestelling staan ‘je pakket wordt klaargemaakt’ en dat het voltooid is. Ik heb ook nog geen mail gekregen waarin ik de éénmalige kost kan betalen. Ik heb hiervoor al meerdere keren gebeld én naar de winkel geweest. Telkens werd ik doorgestuurd en gingen ze dit onderzoeken en mij contacteren. Ik heb nog steeds niets gehoord. Ik vind het heel jammer dat je als klant zo lang moet wachten en telkens doorverbonden wordt en uiteindelijk niet geholpen wordt. Ik heb bij mijn laatste gesprek voorgesteld om mijn order te annuleren en het opnieuw te bestellen in de winkel want telefonisch gebeuren er te veel fouten maar mijn voorstel wordt ook nog ‘onderzocht’. Zelf weet ik niet meer wat ik nu nog meer kan doen om dit te proberen oplossen. Zo lang wachten en geen vooruitgang zien vind ik echt niet kunnen. Klantennummer: 621473*** Bestelnummer: R000000110000ESOPF
Dag, ik heb nu sedert een 10 tal dagen een perfect werkende “fiber” aansluiting. Sedertdien bel ik met de vaste lijn via voip. Maar de nummerweergave werkt niet meer bij mijn correspondenten. Na nazicht op mijn factuur zie ik dat ik betaal voor deze dienst. moet ik dat reactiveren ? waarom gebeurt dat niet automatisch ? Met vriendelijke groet.
Wij hebben ons laten overhalen om ook met onze gsm naar Proximus over te stappen , na 18 jaar klant bij orange en nooit een probleem. hadden wij dat maar nooit gedaan, onze volledige pakket kwam met Netflix in op 182 euro , zonder verzekeringen weliswaar , zei de man in de Steenstraat in Brugge. we krijgen onze eerst factuur, wat blijkt, hier klopt niks van, Netflix niet inbegrepen, de factuur ligt hoger . is het de mode bij Proximus om zo klanten te overhalen ? ik ben echt razend en teleurgesteld in Proximus, zo de mensen afzetten ,als resultaat zal men hiervan klanten verliezen want zelfs nu al van in het begin, heb ik geen vertrouwen in Proximus . ik blijf in geen geval bij Proximus met niks
Vanaf een paar dagen geleden werkt de app niet meer op mijn Iphone (OS 13.4.1) en Ipad niet meer DE volgende foutmelding krijg ik op beide toestelle: “The server does not seem to respond” Via de web browser op mijn windows PC werkt het wel Enig idee waarom?
Beeld en klank blijven regelmatig hangen zowel bij rechtstreeks TV kijken als bij opgenomen programma’s. Ik heb reeds verschillende resets gedaan gedaan maar help niet. Wat nu?
Beste De Pickx App werkt niet, zowel op iPhone 6s Plus niet als op MacBook Pro (allen perfect geüpdatet). Ik werk met de laatste versie van Google Chrome Ik ben beheerder bij MyProximus Ik heb alles al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd / opnieuw opgestart. iPhone: ofwel lijkt het te lukken, maar laden de programma’s niet (alleen zwarte kaders), ofwel krijg ik de melding dat de Pickx App niet gekoppeld is aan het profiel (wat wel het geval is, ik log in met mijn beheerdersprofiel). MacBook Pro: ik kan inloggen, maar zie enkel de programma’s. Ik kan nergens effectief op ‘Play’ drukken. Groeten Joren
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.