Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoe kan ik de pukcode te weten komen van mijn vader, hij is overleden en het abonnement is opgezegd. Klantennummer was 000848409 . We willen graag de telefoon nog gebruiken maar kunnen er niet op.
Via de link http://proximus.be/internetsnelheid geeft proximus voor mijn straat een maximale upload snelheid van 4.1Mbps en downloadsnelheid van 0.5 Mbps. (In realiteit haal ik ongeveer 2/3 van deze snelheden). Wat moet er gebeuren om normale internet snelheden te halen?
Sinds een tijdje heb ik een groot ontvangstprobleem met mijn wifi-bridges die ik een viertal jaar geleden in een Proximuswinkel heb aangekocht (39 Euro het stuk). Ze zorgen voortdurend voor een onderbroken ontvangst (beeld en klank) op de smart-tv. Op diezelfde plaatsen als waar de wifi-bridges staan (in mijn veranda en slaapkamer) heb ik bv, geen enkel ontvangstprobleem met internet op de smart phones. Het wifi-netwerk in mijn woning is dus ruim voldoende sterk, maar sinds een tijdje doen die wifi-bridges het plots niet meer zo goed, zeg maar slecht. Ik heb alles ondertussen uitgeprobeerd : modem van het stopcontact los gemaakt, decoders een reset gegeven en ook de omschakeling van de bridges van 5.0 naar 2.4 succesvol gedaan. Belangrijk : ik heb vandaag een wifi-bridge even vervangen door een develo-internetversterker en die oplossing doet het wel goed. Daaruit besluiten dat het internet in huis onvoldoende sterk is klopt niet, want die bridges hebben het altijd op diezelfd
Ik krijg steeds de melding : deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account Nochtans gebruik ik de juiste login en PW. Op een android en apple toestel !
Ik heb net gemerkt dat je elke maand 19,96 euro van mijn rekening haalt voor livefootbaltv. Ik heb deze service nooit besteld en ik kijk geen voetbal. Geef mij mijn geld terug, a.u.b
Is het mogelijk om de Wi-Fi 5.0 terug open te laten zetten? Sinds wij alles op de 2.4 moesten overzetten op advies van Proximus ondervind ik verbindings problemen met mijn chromebook wat ik eerder nooit had. Van kennis gehoord dat het beter is apparatuur te verdelen over 2.4 en 5.0 wifikanaal
De laatste dagen voortdurend storing bij het bekijken van opnames (60 dagen). Rechtstreeks kijken gaat wel vlot. Zou een algemeen probleem zijn??
Wij zijn onlangs verhuisd en hebben onze aansluiting mee verhuisd. Wij hebben het proximus maxi pakket die ons in beste omstandigheden 100 mbps zou kunnen geven. De speedtest toont echter resultaten niet hoger dan 27. Ik heb alles nagekeken van drivers op de pc en ook de gebruikte kabel is van de juiste kwaliteit om meer data te kunnen verwerken. De modem is de B-Box 3V+ Deze snelheid lijkt mij toch veel te laag voor een maxi pakket?
Per 1 juli 2020 > https://tweakers.net/nieuws/167790/proximus-versoepelt-fair-use-policy-van-mobiele-abos-met-onbeperkte-datalimiet.html > https://techpulse.be/nieuws/289261/proximus-verhoogt-limiet-onbeperkte-data/ Abonnement Nu in BE Nu in EU Vanaf 1 juli in hele EU Epic Stories 20GB 12GB 25GB Epic beats 20GB 12GB 25GB Epic videos 40GB 20GB 40GB Mobilus XL Unltd. 30GB 21GB 35GB Bizz Mobile Unltd. 35GB 25GB 40GB Bizz Mobile Int. 35GB 32GB 35GB Bizz Mobile XL Unltd. 28GB 28GB 28GB
Ik wil mijn ethernetbenaming - standaardbenaming proximus WiFi-2.4-…. (kabel die de verbinding maakt tussen PC en Bbox3) ook wijzigen naar mijn aangepaste SSID-benaming (die de benaming vervangt van WiFi-2.4-…..) samen met het nieuwe wachtwoord ervan. Alleen kan dit niet zie ik op de user profile settings. Is dit juist en is dit dan wel veilig om blijven te gebruiken in huis? Dit netwerk heeft een sterk signaal op bovenverdieping. Alleen had ik de benaming en beveiliging ook aangepast willen zien naar mijn voorkeuren. Heb altijd van jullie vernomen dat men de fabrieksinstellingen veiligheidshalve moet aanpassen. Kan dit worden aangepakt? Mvg., Mistyme
Beste, Daar jullie nog via telefoon , mail of chat te bereiken zijn post ik mijn vraag dan maar hier Mijn afstandsbediening is stuk ( reeds alle instructies vanop jullie site doorlopen) . Wat moet ik doen om een nieuwe te verkrijgen . Mvg, Gregory Beeckman
Het identificeren van mijn prepaid kaart via www.proximus.be/identificeren lukt niet, noch op Chrome, noch op Firefox. Ik krijg steeds de melding "Not a valid Number" Please enter a valid Pay & Go Number Ik heb geen tijd om naar een Proximus verkooppunt te gaan. Bedankt om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Maandag 25 mei besloot ik een Samsung A71 te kopen want de Bizz Club- waardebonnen vervielen op 29/05. Proximuswinkel had geen voorraad, pushte de A51, wist niet wanneer de A71 binnenkwam en bonnen inruilen ging niet. (in tegenspraak met de richtlijnen op de bonnen en mail) Dus dan maar online. Toestel “op voorraad”, bonnen gebruikt, BETAALD en verwachte levering op 27/5 volgens site. Orderbevestiging 25/5. bevestiging levering ochtend van 27/5 maar niets in de bus, site-link = pakket in voorbereiding. Klantendienst: ordernummer R4WEBSHOP00******* is ook de track en trace van Bpost is. Als je opmerkt dat die normaal met 3232 begint, gaat de telefoon op de haak. Bpost kan inderdaad er niets mee. Mail: pakket in voorbereiding. Dus kijk je op het forum en zie dat dit een standaardprobleem is van de Proximus-webshop. Maar hoera een nummer van de shop: 080099974 Haha! Dit nummer is niet in gebruik! Bestelling annuleren? Dan zijn de 65 euro's van de bonnen weg! Dat was de enige reden om niet
ik ben vandag bij de winkel geweest en ik heb volgens mij verkerd begrepen ik dacht ik betaal 25 per maand voor elke mobiel maar nu via de email blijkt dat ik 25 plus 26 euro moet betalen voor elke mobiel plus mijn huis pack kom ik op 170 euro vind het toch te veel. kan ik nog er iets aan doen?? ik heb nog een telefoon in de doos wel plastic open gedaan maar heb hem nog niet uit de doos gehaald. kan ik een nog terug brengen of kan ik de kosten per maand verlagen? wil echt een oplossing. vind 170 euro echt veel
Hoe kan je het abonnement laat wijzigen op een andere naam. Nu staat het op mijn naam, maar het zou op mijn vrouw haar naam moeten komen. Moet je hiervoor naar een Proximus center of kan dat online?
telkens ik mijn outlook open vraagt men om mijn wachtwoord voor mijn (IMAP) en (SMTP) account in te geven,nog nooit voor gehad in al die jaren.Kan ik een nieuw wachtwoord krijgen om opnieuw in te stellen. Thanks.
Proximus stuurt vandaag een SMS dat ze vanaf 1/07/20 de limieten van Bizz Mobile XL aanpast. Enige commentaar die je krijgt in de SMS, als je wil opzeggen dat kan gratis…. Leren jullie het nu echt nooit. Mensne hebben een Bizz mobile XL misschien voor een reden. Geef dan tenminste de alternatieven mee of stuur die mensen een mail met deftige uitleg. Communicatie 0,0 zoals zo vaak. Ik ben alvast eens aan het rondkijken bij Orange en Telenet voor alternatieven. En niet enkel voor mobile dan. Customer first kennen ze niet bij proximus. Zielig.
Mijn GSM nr is verdwenen uit mijn MyProximus account en ik kan het er niet meer aan linken ook met de app kan ik dus niets beheren en niet herladen graag een snelle oplossing bedankt
Hallo, Reeds van het begin af (November) staat “myProximus” zogenaamd in behandeling. Ik kan niets van mijn abonnement veranderen. Kan iemand hier naar kijken aub? Ik wil dringend enkele dingen aanvinken en/of uitvinken.
Beste, 3maanden geleden in 1 keer maar half beeld. Het onderste stuk zit ijeen in het midden van het beeld. Technicus gebeld, geen oplossing zou terug contact opnemen wat niet gebeurd is. Terug gebeld: hdmikabel is stuk er moet een nieuwe tss. Ik heb een oude tv zonder hdmiverbinding dus bestel ik een din/scartkabel. Past niet. Winkels gesloten en er kan geen kabel vanuit proximus opgestuurd worden. Ondertss laat ik modem en decoder terug opstarten en kijk alle kabels na. Zoek online een oplossing.. gebeurt niets. Ik krijg een recentere tv met hdmiverbinding.. geen tv. Op de decoder brandt alleen het lichtje dat zegt dat er elektrice verbinding is. Bij opstarten lichten de lichtjes vooraan heel even op. Achteraan aan de kabels branden groene lichtjes. Bij de verbinding bij de modemberbinding knippert er een tijdje een rood lichtje. Vooraan niks lichtjes. Het tvscherm wordt effe blauw waarna sneeuw. In het blauwe staat niets. Ik heb via chat ook hulp proberen te zoeken en dat heeft oo
Ik ben zonet verhuisd van mijn ouderlijk huis naar een eigen huis. Ik had al eens alleen gewoond dus ik had reeds een digicorder. De digicorder draait nu nog op het lijnnummer van mijn ouders. Kun je deze overzetten naar ons nieuw lijnnummer zonder iets af te sluiten bij mijn ouders?
ik ben beheerder dus ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn
bij de promotie van mobilus m abbonement zijn er 2 verschillen te merken,wil ik bestellen via de website proximus krijg ik 6 maanden aan 21,99 euro,als ik op een link klik die proximus op 5 mei 2020 heeft gelanceerd op facebook dan krijg ik 12 maanden aan 21,99 euro>allebei website,maar toch verschillend,hoe komt dat en hoe krijg ik de beste promotie in een proximus shop?
beste, ik heb maandag een S20 besteld met abonnement sinds deze ochtend stond er een klokje bij je pakket wordt klaar gemaakt nu staat er een vinkje bij maar bij binnenkort staat nu: materiaal op voorraad terwijl er bij leveringsinformatie een vinkje staat ik ben wat in de war ik hoop dat mijn smartphone vandaag verzonden wordt want ik heb nog geen email gehad mvg
Ik probeer al enkele dagen mijn nummer te identificeren maar krijg enkel foutmeldingen. Nu is mijn nummer geblokkeerd en kan ik mij nog steeds niet identificeren. Zowel met herlaadbeurd en identiteitskaart altijd dezelvde foutmeldingen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.