Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
op 2/7 heb in 15 euro herladen op gsm nr 0470 06 xx xx en dit is tot op heden nog niet geladen, het bedrag is van mijn rekening en werd betaald aan proxiumus mobile evere haac kunnen jullie dit even nakijken alvast bedankt grtjs
Hallo, vandaag heb ik een nieuwe bestelling voor proximus TV gedaan en na het bevestigen van de bestelling zie ik dat ik een V5 decoder HD opgestuurd zal worden. Ik heb echter gezien dat er al geruime tijd een 4K decoder beschikbaar is die normaliter naar nieuwe klanten wordt verstuurd (v6 4K en de v7 is in testfase). Dat is niet zo fijn aangezien ik een 4k/HDR TV heb :( Mijn vraag is nu waarom ik een v5 decoder krijg, maar vooral of ik een 4K decoder kan krijgen (liefst v7, die zou ik graag testen….anders v6). Alvast bedankt.
Ik ben een nieuwe klant sinds 1 week. Ik kan mij van het begin aan niet aanmelden in de Pickx app. Ik krijg de melding dat deze login niet is gekoppeld aan een proximus account klant. Graag iemand een oplossing.
Sinds enkele dagen krijg ik telkens een ander programma als ik via Pickx cast naar tv. Dit ander programma loopt na enkele seconden vast. Ik heb de app er af gegooid en volledig opnieuw opgezet. Ook opgenomen programma’s kan ik niet bekijken: “streaming niet beschikbaar” zegt het dan.
mijn bestelling met het nummer R4WEBSHOP007778573 wanneer wordt die geleverd normaal morgen maar tussen hoe laat heb nog geen uur gekregen Met dank
Beste, Morgen komt er normaal gezien een technieker voor een installatie op 2de verblijf. Aangezien het appartement zal verkocht worden is deze installatie niet meer nodig. Op MyProximus is de afspraak niet te vinden, dus kan ik ook niet online annuleren. Gelieve de afspraak te annuleren. Mvg, Katia
Goedemorgen team Proximus Ik probeer nu reeds sinds enkele dagen de afspraak voor afsluiting TV en internet op mijn huidig adres (door verhuis) aan te passen maar dat lukt niet. Blijft steeds vast zitten op “zoeken naar nieuw tijdslot”. Kunnen jullie de afspraak voor afsluiting oud adres aanpassen aub naar 15 juli 2020 ipv morgen 13 juli 2020? Installatie nieuw adres is correct, dus die datum niet aanpassen aub! Daar ik nog wifi nodig heb tot en met de 15e en we pas op de 15e kunnen verhuizen ipv op de 13/07 met vriendelijke groeten Francois Cl
Ik zit momenteel in een oud pack nl: Maxi Pack (voorganger van Tuttimus) en ik moet nu € 4,99/maand betalen voor een nummerherkenning voor mijn vaste telefoon. De vraag is als ik zou overschakelen naar die Flex zit die dienst nog altijd in dat pack en zo ja hoeveel moet ik ervoor betalen?
dringend! Ik wil mijn prepaid activeren maar via herlading en Eid geeft de website constant een foutmelding. Mijn nummer wordt niet herkend dus ik geraak niet binnen op de klantendienst. 047911**** 05020**** Gegevens niet opgeslagen Door een technische fout werden uw gegevens niet opgeslagen
Mijn foto’s worden niet meer opgeladen naar de mobiele applicatie van proximus cloud op mijn smarthpone. Ik heb een bijkomend abonnement van 2,95€/maand hiervoor (100GB)
reeds 2 x medewerker aan de lijn gehad en niet geholpen. op 9 juli was er blijkbaar een algemeen probleem om in te loggen op de pickx app. heb ik ondervonden. bijna alle opgenomen programma’s na die datum zijn niet te bekijken. noch op android en apple tablet, noch op pc. enkel nog te bekijken via de box. 2de medewerker begon verhaal van restricties die opgelegd worden door de zenders. Dat soms voor bepaalde programma’s geen toestemming meer is om die te bekijken op de app. Zou mij toch verwonderen dat van alles wat ik opneem en vroeger kon bekijken, ik nu echt niets meer kan bekijken. Dat al die programma’s plots ter zelfdertijd aan banden gelegd worden sinds 9 juli ???.Daar geloof ik niks van. Waarom mag ik er dan nog live naar kijken op de app (want dat werkt wel) en niet meer naar een opgenomen programma?
de pickx app blijft blijkbaar naar de server zoeken, zowel op mijn beide android toestellen, als op mijn Ipad
Dinsdag 7/7 melding gedaan dat er een kabel over was bij werken op onze oprit. Donderdag 9/7 is er een technieker langs geweest, om te zeggen dat hij dit niet kon herstellen omdat er slijk was (hij moest nog verder naar andere klanten en hij zei wel dat hij dit zou kunnen herstellen, maar dat er iemand anders moest voor komen? ) en er een team zou moeten komen met een lasser. Hij sprak van waarschijnlijk dinsdag 14/7 dat er iemand zou komen. Na meermaals bellen en ‘chat’, blijken we nog steeds over geen afspraak te beschikken. Het zou nu wachten zijn op een vergunning van de gemeente voor een lasser (op ons prive oprit?) en zitten we dus al een week zonder TV, vaste lijn en internet. Wie weet raad?
Beste vrijdag zijn jullie bij ons een vaste lijn komen zetten en een box komen installeren nu geeft deze box aan dat er geen vaste lijn meer is wat hiermee te doen ?
gisteren jumanji opgenomen op caz, en staat nu als binnenkort verwijderd, is wel in replay te zien, maar blijft daar natuurlijk niet lang staan, kleinkinderen willen die bekijken op langer termijn, is daar niets aan te doen
ik kan my proximus app wel opstarten maar krijg geen internet verbinding is dat bij mij of bij proximus zelf want jullie antwoorden we werken eraan is dat nu opgelost of niet wat is er gaande laat mij iets weten.
Hallo Raad gevraagd. ;-) Voor iemand met een nieuw contract moet Px een thuisinstallatie komen uitvoeren. Op zich geen probleem… Maar de opgegeven datum past niet. Daar die persoon zijn agenda & uurrooster voorlopig (.. corona..) erg onstabiel is, zou hij graag de gemaakte afspraak afzeggen (kan toch niet doorgaan) en voorlopig alles op “on hold” zetten tot er meer duidelijkheid is in het rooster. Hoe pak ik dat voor hem het best aan? Met link die hij ontvangen heeft voor het afsprakentool is het enkel mogelijk om een nieuwe datum te selecteren… Ook heeft hij geen tel. nummer om rechtstreeks contact met de installatiedienst op te nemen. Daarom vraagt hij aan mij om het even over te nemen. Kan ik Px medewerker via privé bericht zijn gegevens doorgeven? (Oepss… Zie nu pas dat het beter zou passen in de rubriek “Afspraken & leveringen”. Kan het verplaatst worden?)
mijn hoofd tv geeft regelmatig blokjes stilstaan of vertraagd beeld. wat heb ik allemaal al gedaan. alles herstart, alles opnieuw aangesloten, de 2de tv met draadloze verbinding werkt perfect, ook decoders omgezet. het probleem blijft contact was slecht, mischien naar telenet gaan.
Ik heb een BBOX 3 modem van een opgezegde lijn die ik wil hergebruiken. Bij voorkeur zou ik DD-WRT firmware hierop willen installeren. Is dit mogelijk, en zo ja, hoe ga ik te werk?
Dag Proximus, Sinds ettelijke maanden (bijna een half jaar ondertussen) heb ik een vast IP adres toegewezen gekregen. Of ik nu mijn BBOX3 zonder stroom zet (bv. langer dan acht uur) of niet, ik krijg steeds opnieuw het zelfde IP adres. Vroeger werd dit om deze 96 uur veranderd, of na een manuele reboot van je BBOX. Kan u mij verklaren waarom dit zo is? Alvast bedankt.
bij het installeren van mijn mail via outlook op mijn laptop staat synchronisatie ingesteld, maar verzonden mails worden niet gesynchroniseerd (getest door vanop de tablet, vanuit outlook op laptop en online via proximus mail - alle 3 de mails komen correct toe dus daar ligt het probleem niet). de inkomende mails worden echter wel gesynchroniseerd. Als ik dan vervolgens de 3 mails afzonderlijk reply komen ze wel op alle 3 de locaties correct toe... bijkomend stel ik ook vast dat op alle toestellen ineens het postvak ‘uit’ ineens volledig leeg is...
Voor alle opmerkingen of vragen over de decoder zelf, de LED's of bepaalde knoppen of opties aan de decoder kunnen jullie in dit topic terecht.
Kan sinds vanmorgen geen mails ontvangen of versturen. Is er een probleem bij proximus? Kan plots ook niet meer in my proximus e mail adres geen herkenning.
Ik kreeg een brief dat mijn account (fa…..@skynet.be) tijdelijk gedeactiveerd is wegens misbruik door derden. Waarover gaat dit? Dat is een oud mailadres waar ik nergens nog wat van terug vind.
Dag Allen, Sinds maandag een tevreden bezitter van de nieuwe V7, wat een verbetering is tov de V6. Echter is er een overzicht van de specificaties? Support deze Dolby Atmos? Alvast bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.