Skip to main content
Vraag

afspraak annuleren

  • July 12, 2020
  • 5 reacties
  • 1430 Bekeken

Beste,

Morgen komt er normaal gezien een technieker voor een installatie op 2de verblijf. Aangezien het appartement zal verkocht worden is deze installatie niet meer nodig. Op MyProximus is de afspraak niet te vinden, dus kan ik ook niet online annuleren. Gelieve de afspraak te annuleren. Mvg, Katia

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 12, 2020

je zou ook kunnen bellen naar de helpdesk 080022800 of wachten tot morgen als hier iemand van proximus zelf terug op het forum langskomt.


  • Auteur
  • Practitioner
  • July 12, 2020

Ik heb reeds gebeld, maar pas bereikbaar morgen vanaf 8u.

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 13, 2020

Dag @69katifel kun je de klantgegevens invullen op je profiel, van het 2de verblijf? Groetjes, Heidi


Martin
  • July 13, 2020

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 15, 2020

@69katifel 

alles is ondertussen in orde ?

groeten,

Tina