Skip to main content
Vraag

geen vaste lijn

  • July 13, 2020
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Beste 

 

vrijdag zijn jullie bij ons een vaste lijn komen zetten en een box komen installeren nu geeft deze box aan dat er geen vaste lijn meer is wat hiermee te doen ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 13, 2020

Ter info ik weet niet of er nog iemand van Proximus zelf gaat reageren hier vanavond maar je kunt wel nu nog bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 13, 2020

En best bellen met die nieuwe vaste lijn!


Martin
  • July 13, 2020

Je kunt aan TS je GSM wel effekes laten gebruiken!


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 14, 2020

Krijg je iets van signaal als je gaat uitbellen? Want de configuratie van je telefoonlijn zelf ziet er allesinds goed uit. Deze staat correct op de fiber aangesloten.