Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb het probleem dat soms berichten (SMS, messenger, whatsapp...) enkele minuten later aankomen. Dit is zeer irritant als het dringend is. Dit probleem doet zich al heel lang voor, herstarten van de iphone XR help niet. Ik heb dit ook al getest met een iPhone 7 / 11 pro max. Allemaal zelfde probleem. Een ander probleem is ook dat als je belt en rijd met de wagen (natuurlijk handsfree) dat ik soms 2 of 3 keer moet terug bellen omdat de verbinding wegvalt. Dit is toch niet meer normaal voor “het beste netwerk” van Proximus in 2020? Is er een technisch probleem? Zijn er nog mensen met dit probleem? En is er een oplossing voor? Alvast bedankt!
Vorige maand heb ik een nieuwe decoder ontvangen, maar deze werkt niet zoals het moet. Vandaag bv. kunnen we geen enkele opname bekijken. De ene keer staat er: HD is niet geactiveerd, of u bent niet geabonneerd. Ofwel staat er: deze media is momenteel niet beschikbaar. En goed mogelijk dat het morgen weer wel gaat. Opnames die met de vorige decoder bekeken konden worden, kunnen het nu niet meer. Wat te doen?
Pickx is knap als het werkt; maar helaas werkt het niet vaak. Zowel op IOS als op iPadOS kan ik in het beste geval de home page laden, als het echt mee zit en ik kan een programma kiezen is het “stream not available “. Zowel VTMgo NPO, Netflix, AppleTV+ werken allemaal prima en super snel, enkel Pickx is een ramp. Merk op, het heeft ooit wel eens gewerkt. Ik heb al het klassieke process doorlopen tot en met een re-install van Pickx.
Beste 5 maanden geldeden had ik een probleem met mijn DHCP, hij verdeelde verkeerde IPv4/DNS adressen. Dit onder de vorm van 192.168.0.102 en met DNS server 192.168.0.254. Hierdoor kan ik niet verbinden met netwerken buiten mijn router. Ik heb hiervoor gebelt en heb een nieuwe router als oplossing gekregen. 4 Maanden hierna heb ik hetzelfde probleem. Hiervoor heb ik weer gebelt en zij hebben vanop afstand de router herstart. Hierdoor werkt de DHCP voor een bepaalde periode of meestal niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Met vriendelijke groeten Robijn Ameye
Beste Proximus medewerkers, Wanneer voorzien jullie dat Pickx mogelijk wordt om op de Safari browser te bekijken ?Ik weiger om hiervoor een andere browser te installeren…Alvast bedankt voor jullie spoedige reactie!
Sinds een week werken mijn mobiele gegevens op mijn smartphone (Huawei) niet meer. Ik heb al jaren een smartphone en nog nooit problemen mee gehad, tot nu. Nochtans staan àlle instellingen OK (ook APN) (ik heb ook nooit iets gewijzigd aan de instellingen), dus hoe kan het dat dit ineens niet meer werkt? Ik had trouwens ook via mijn Proximus Pay&Go kaart ook een abonnement op Het Laatste Nieuws. Ook dit werkt niet meer! Ook als ik mijn abonnementsnummer en postcode ingeef werkt dit niét meer... Graag een oplossing (dringend) aub. Waarvoor dank.
Sinds 1 maand ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Alle andere huizen op het woonerf zijn aangesloten op glasvezel en ook bij mij komt glasvezel binnen. Sinds 3 weken probeer ik proximus te contacteren om een afspraak te maken. Eerst werd er een team gestuurd dat enkel koperaansluitingen doet. Die hebben een nieuwe aanvraag ingediend voor glasvezel en sindsdien loopt het fout. Ik krijg niemand meer van proximus te pakken. Wanneer ik bel naar het algemene contactnummer zegt men mij steeds dat iemand mij gaat contacteren binnen het uur, maar ik krijg niemand te pakken. Ik heb al 10 keer gebeld, steeds hetzelfde antwoord. Daarnet heeft er iemand terug gebeld van de glasvezeldienst, maar die zette me op een wachtband en na 10 minuten viel de lijn uit. is er ergens een aparte nummer waarop ik het glasvezelteam kan bereiken? alvast bedankt
Beste, Ik heb in onze nieuwbouwwoning nauwelijks tot geen GSM bereik. Enkel als ik een van onze ramen passeer, komen de berichten en gemiste oproepen binnen. Aangezien ik voor professioneel gebruik steeds bereikbaar moet zijn voor mijn klanten, loop ik hierdoor ook nieuwe klanten mis. Jullie Mobile Coverage Extender installeren zou een oplossing zijn maar bij de voorwaarden staat dat deze 3G-apparaten ondersteunt maar tegenwoordig zijn de meeste al 4G (en binnenkort 5G). Kan deze Extender dan nog gebruikt worden met mijn 4G Samsung? Of stellen jullie een andere oplossing voor? Mvg Maxim
Beste forumgebruikers Graag hadden wij een ogenblikje van jullie tijd gevraagd om een klein vraagje te beantwoorden (te vinden op onderstaande link): Klik hier om de vraag te ontdekken Alvast bedankt voor jullie tijd! Het Forum Team
Kan niet inloggen op My proximus sedert verandering wwopgelost
Na 1h telefoontjes, 3 verschillende PX medewerkers waarvan de laatste de lijn dichtgooide nog steeds geen oplossing voor mijn issue. Heb in mijn e-mail account mijn oude fc… skynet.be adres gewijzigd naar 1 ander algemeen e-mail adres, door PX trouwens aanbevolen. Krijg een automatische e-mail dat het account op mijn vaders naam???? gewijzigd is. Niemand kan hier blijkbaar een antwoord op geven hoe mijn vader hier bij betrokken geraakt is. Bijkomend zijn al mijn online facturen verdwenen. Kan hier iemand eens naar kijken of wat kan ik nog doen opdat dit opgelost geraakt? Alvast bedankt!
Sinds de overschakeling naar een ander abonnement komen alle oproepen binnen als onbekend. Dit komt blijkbaar geregeld voor als ik dit forum zie, hoe raakt dit opgelost want via de verkoper van de gsm/abo lijkt het niet te lukken :-)
Ik heb sinds een week last met mijn simkaart. Ik krijg steeds de melding geen service, of telkens de melding dat ik mijn pincode moet invullen. Mijn simkaart blokkeert zonder dat ik iets doe. Is mijn simkaart kapot? Zo ja, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Ik ben verschillende jaren klant bij Proximus, vaste lijn, gsm en internet. Sinds kort woont mijn zus terug in huis, nu wil zij op hetzelfde adres ook internet en tv van Telenet, gaat dat?
Het lukt niet om verbinding te maken met Proximus public WiFi. Via de myproximus app al meerdere keren een profiel gedownload en geïnstalleerd. Gebruikersnaam en wachtwoord aangepast. Dit kan ik dan ook ingeven. Toch blijft de foutmelding : verbinding met public WiFi niet mogelijk. Wat kan ik nog doen ?
Beste, Kan u mijn oude skynet website verwijderen http://users.skynet.be/mud-driver/Nieuwe_Web/ Ik heb al lang geen toegang meer tot deze site en kan hem dus niet zelf verwijderen. Vriendelijke groeten,
Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account".
Beste Ik heb per ongeluk iets bestelde en zou dit graag annuleren maar weet niet hoe ik dit moet doen. Met vriendelijke groet
Hallo, ik zou graag mijn bestelling willen stopzetten maar weer niet goed hoe ik dit kan doen? groetjes Anthony
Mijn digibox geeft foutmelding P133 en ik heb geen beeld
Zoveelste slachtoffer van Demon games, zomaar facturen aanrekenen en doorsturen. Eerste keer gebeld naar proximus na eerste factuur vervolgens was het zogezegd geblokkeerd en stopgezet, helaas maand erna opnieuw een nieuwe factuur. Opnieuw gebeld, toen was het blijkbaar niet mogelijk dat men mij vorige keer gezegd had dat het stopgezet was, vervolgens demon games laten bellen en opnieuw stopgezegd. Maand erna opnieuw factuur, niet meer betaald en vervolgens opnieuw gebeld naar de klantendienst van proximus, toen vreemd mailadres gekregen van demon games medewerker waarnaar ik moest mailen om het stop te zetten en te crediteren. Vervolgens opnieuw een factuur gekregen, opnieuw contact opgenomen volgens proximus was de mail van demon games niet legitiem en kon het niet dat zij het bedrag gingen terugstorten rechtstreek aan proximus. Ondertussen is mijn nummer ook geblokkeerd wegens het niet betalen van de factuur. Heb ook klacht neergelegd bij de ombuds, wat een trieste klantenservice.
Geachte, Ik ben een nieuwe klant sinds maandag. en de app geeft me altijd de melding dat mijn login gegevens niet gekoppeld zijn aan pickx-account terwijl ik wel degelijk inlog met dezelfde account als in MyProximus waarvan ik beheerder ben. Alvast bedankt voor de hulp.
Hoi Hoi, Ik heb geen bereik sinds gisteren namiddag. Niemand kan mij bereiken. Soms heb ik bereik, maar dat is maar een minuut of 2. De man van de proximus winkel zei dat het mijn simkaart was en stak er een nieuwe in. Maar nog steeds hetzelfde probleem Kunnen jullie mij helpen?
Ik krijg regelmatig volgende melding als ik een mail wil verzenden, verwijderen, prullenbak leegmaken,………. “Verbinding met server resmail-prd-imap-priv-ox-vip werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer” Ik probeer dan regelmatig opnieuw maar krijg steeds dezelfde mededeling. Wat kan ik er aan doen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.