Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Heb de maand gratis movies & series NL aangezet, deze is intussen geactiveerd maar vind de catalogus niet en ook de tv-zender niet? Als ik naar de zender 300 ga, krijg ik daar de zender action te zien. Weet niet als dit iets te maken heeft met deze tv-optie?
Hallo, ik ben altijd jaren lang vaste klant geweest bij Proximus altijd zeer tevreden geweest. Ben onlangs terug naar mijn ouders gaan wonen ( omwille mijn ouders een nieuwe huis hebben gekocht en ik ga hun huis overnemen). Maar hun hebben Scarlet en heb overlegd met mijn ouders dat ik al alles ging omzetten naar mij en mijn man zijn naam. Omdat ze toch binnen 1 a 2 maanden gaan verhuizen. Wil ik al alles regelen. 2 juli heb ik jullie gecontacteerd voor een afspraak te maken zodat ze bij mijn thuis kunnen komen en alles kunnen installeren zodat we terug Proximus hebben. Ze hield me aan de wachtlijn omdat ze de technische dienst belde voor een afspraak. Maar dat lukte niet omdat er een storing lag. Week erop gebeld het zelfde verhaal. Week erop weer gebeld en de week daarop alweer. Steeds geen afspraak kunnen maken. Tot op heden bleef ik maar bellen zaterdag ( 08/08/20) heb ik alweer gebeld en heb ik duidelijk gevraagd wat hier de bedoeling was omdat de 13de augustus mijn opzegging is
Hallo, Ik kreeg zonet een mail van proximus ivm de nieuwe proximus wifi en hoe deze te activeren. Echter treedt er altijd direct een technische fout op als ik op de knop ‘verbeter mijn wifi’ druk. Iemand enig idee wat er verkeerd loopt? Alvast bedankt.
Ik kan niet inloggen via de proximus pickx app. Wanneer ik mijn inloggegevens van my proximus op de pickx app invul en vervolgens op ‘verdergaan’ druk gebeurd er niets. Wat kan ik hieraan doen?
Hallo, ik heb ook het probleem dat mijn proximus account niet verbonden is met PickX. Maar deze staat daadwerkelijk bij mijn producten. Ik heb onlangs gebeld, zij zeiden dat ze een ticket gingen openen en dat ze me zouden terugbellen. Maar dit is nooit gebeurt, ze hebben mij gewoon een email gezonden om mijn wachtwoord te veranderen.Alvast bedankt
Hoi,Ik kan niet inloggen via de pickx app.Hij doet niets als ik op "inloggen" duw. Ik kan wel inloggen via de pickx website, maar ook daar krijg ik geen beeld.Kunnen jullie dit verhelpen?
Geachte,Het abonnement van de gsm van mijn dochter zit in mijn pack.Ze heeft mobilus S en als ze naar Nederland belt wordt dit aangerekend terwijl haar belminuten nog niet op zijn,kan u me hiervoor een uitleg geven a.u.b.Mvg Steven.
Al vele jaren gebruik ik een plc extender aan de modem met 1 lichtje en boven eentje met 4 lichtjes voor een tweede decoder en voor versterking van het wifi netwerk.Na installatie van een nieuwe modem (dus een nieuw netwerk), lijkt de wifi niet meer versterkt te worden boven.Ik heb alles gereset (zoals beschreven in de filmpjes). Alle lampjes branden correct, ook dat van het wifi signaal.Als ik met mijn gsm vlakbij de plc adapter boven ga staan, heb ik slechts 1 blokje wifi.Wat doe ik verkeerd?
Sinds vorige week ondervind ik een probleem met het internet. Het valt regelmatig weg + als ik opnieuw probeer te verbinden staat er 'verbonden, geen internet'. Dit komt voor op elk apparaat. De modem herstarten helpt niet.Weet iemand de oorzaak hiervan en hoe ik het kan verhelpen. Alvast bedankt.
Hallo allemaal,Helaas zullen we op 31 augustus nog van 3 andere zenders afscheid mogen nemen, nl. van Q2, CAZ en Vitaya, maar niet getreurd, ze veranderen gewoon van naam vanaf 31/8.Q2 wordt VTM2 (kanaal nr. 6)Vitaya wordt VTM3 (Kanaal nr 7)CAZ wordt VTM4 (kanaal nr 8)De zender CAZ2 blijft behouden zoals het is. (kanaal nr 18)Het nieuws staat op de link te lezen: https://tvvisie.be/nieuws/belgie/10augustus2020/dpg-media-schrapt-q2-caz-en-vitaya-eind-augustus_101896/Ik kijk er al naar uit!Toch nog iets positiefs!Timm1983
Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?Dank voor de hulp ,GroetenJan
Op 15 juli 2020 heb ik mijn verhuis doorgegeven aan Proximus. Op maandag 3 augustus zou een technieker langskomen voor de installatie maar er is niemand komen opdagen. Na telefonisch contact zou er 6 of 7 augustus een technieker langskomen om ons internet alsnog te installeren. Opnieuw kwam er niemand opdagen. 7 augustus kreeg ik wel een mail om een afspraak in te plannen. De eerstvolgende datum die kon was 27 augustus of dus meer dan anderhalve maand na doorgeven van de verhuis. Dit wil zeggen dat wij niet van thuis uit kunnen werken. Zowel mijn vriendin als mijn dochter behoren tot een risicogroep dus wij moeten ons nu onnodig blootstellen aan extra risico. Wij hebben reeds meermaals naar de klantendienst gebeld en werden steeds in de wacht geplaatst om doorgeschakeld te worden naar de technische dienst. Telkens werd na ongeveer 20 min wachten de verbinding beëindigd. Graag een oplossing.
Is Volte eindelijk beschikbaar voor dit toestel ( in instellingen staat volte en vowifi reeds aangevinkt) ? Heb hezien dat Oneplus 7t pro in de lijst staat maar in wezen zelfde firmware heeft dus dat zou moeten kunnen werken. Zo ja, waarom herkent mijn simkaart volte niet of moet ik er een nieuwe voor aanvragen? Dank voor een prompt antwoord
Steeds meer problemen met de decoder V4. Connectie met Bbox 3 via ethernet kabel.Ik moet regelmatig de decoder opnieuw opstarten. Daarna werkt werkt alles enige tijd OK. Maar na ca 1 week duurt het steeds langer voordat er beeld verschijnt, soms zelfs helemaal niet. Ook worden nieuw opgenomen programma’s niet altijd vermeld in de lijst onder PVRAfgelopen weekend was de programmagids geheel blanco. Dacht dat dit een storing bij Prorimus was, maar na opnieuw opstarten werkte alles weer normaal. Ik moet nu zeker eens in de 2 weken de decoder heropstarten.Begrijp dat resetten naar fabrieksinstellingen niet wordt aangeraden. Is dit een bekend verschijnsel?
Hey, Ik ben sinds kort veranderd van een Tuttimus naar een Flex all in. Nu heb ik problemen met het internet.Webpagina’s duren enorm lang om te laden, wifi valt soms weg op de gsm, ook al zijn we in de buurt van de modem. Ik heb de modem al 2 maal 10 sec uitgedaan en dan opnieuw opgestart. In het begin gaat het internet dan vlot, zoals het hoort, maar nadien is het weer hetzelfde probleem.Iemand die zou kunnen helpen?
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.
Goeieavond Wij (ik woon nog in bij mijn ouders) hebben een Internet Comfort pack. Volgens My Proximus zou ik de volgende snelheid moeten halen:Maar wat blijkt nu in de praktijk?Dit is de snelheid gemeten op mijn vaste pc, verbonden via een Proximus powerline adapter met een bbox 3. Als ik dit via mijn iPhone meet kom ik op een downloadsnelheid van ±19Mbps( als ik een 3-tal meter van de modem zit, op een 2.4Ghz verbinding).Ik kan begrijpen dat ik nooit de volle 85Mbps haal als ik dit via een powerline adapter doe, maar ¼ van de beloofde snelheid is wel een beetje heel extreem volgens mij?Kan er hier iemand helpen aub? Het is niet dat onze tv verbinding hapert ofzo, maar aangezien ik wel een fanatiek gamer ben is een hogere snelheid altijd wel leuker (zeker omdat ik momenteel games van 150+Gb moet downloaden aan 4-5Mbps...) Wat heb ik al gedaan: een (soft) reset van de bbox alsook een hard reset maar dit hielp helemaal niet. Ik heb ook al eens gechat met de helpdesk en zij konden niet me
Ik heb daarstraks per ongeluk 5 euro te weinig betaald aan Proximus (maandelijkse factuur). Moet ik gewoon onder hetzelfde referentienummer dan die resterende 5 euro betalen?Of hoe zit dit dan?
Ik probeer nu al voor de vierde keer de klantendienst te bellen , de laatste keer heb ik meer dan een uur gewacht , telkens zonder resultaat. Dit is toch totaal geen service , alles moet via een chat of via messenger. En dan heb je nog geen antwoord op je vraag.
Hallo allemaal en Beste Proximus, Het stond op mijn factuur, de zender Esports verdwijnt vanaf 30/6, natuurlijk zoals altijd buiten de wil om van Proximus, komt er een nieuwe zender in de plaats? Ik ben benieuwd? Wat zal de volgende zender zijn, ik weet het al, France4 want die stopt met uitzenden op 9/8/2020. Ik ben benieuwd welke zenders er nog zullen verdwijnen, voor de rest is Proximus fantastisch goed bezig, Proficiat! Een zeer tevreden gebruiker Timm1983
Sinds 4 augustus probeer ik 3 abo van Telenet toe te voegen aan mijn bestaande 30-jarig klantaccount bij Proximus met aankoop van 3 toestellen. Simpel zou ik zeggen….helaas is dit buiten Proximus gerekend. Niemand slaagt erin om 1 van de 3 toestellen te activeren. Al 5 personen hebben mij valse beloftes gedaan, meer zelfs, de 1ste persoon die ik aan de lijn had, zag het helaas niet zitten te moeten werken en verbond mij gewoon door met de technische dienst, waar ze dan ook uit de lucht vielen. Is het de bedoeling van Proximus dat ik het hele boeltje (tv- internet - vaste lijn en 4 abo’s gsm) naar Telenet transfereer? Zo lijkt het erop!!Graag vandaag oplossing voor al mijn problemen!!! anders zwier ik het op elke media
Sinds vorige week geeft de programmagids van FOX vanaf 17u05 tot ongeveer middernacht steeds hetzelfde: Storage hunters. De juiste programma’s worden wel getoond als je kijkt maar als je wilt opnames programmeren gaat dit dus niet.
Wanneer ik in de app inlog blijf ik de loading screen zien. Zelf heb ik de app al meerdere malen gesloten en opnieuw opgestart. Ik vermoed dat mijn account nog niet gekoppeld is, vreemd aangezien dit nochtans in mijn pakket zit.
Beste, Ik wil een externe harde schijf met USB aansluiten op mijn Proximus decoder. Lukt dit? Waar zit de USB poort? Mvg, Jan
Hey, aangezien ik 2 nieuwe decoders ontvangen heb is mijn vraag wat er allemaal in de doos moet om de oude decoders terug te sturen? de ene v5 decoder wordt teruggezonden omdat deze blokkeerde en de andere wordt teruggezonden omdat we een nieuwere versie gekregen hebben. iemand die hier meer over weet?Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.