Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Rekening betaald maar geen internet en tv
Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar. Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit? Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?Mvg, DJ
Beste,onlangs kreeg ik een nieuwe decorder toegestuurd, maar ik heb twee decorders waarom wordt er maar 1 vervangen? , ik heb de nieuwe nu geïnstalleerd, maar nr 2 We4kt nu ook niet meer. vriendelijke groetenmarleen
Hoi Kan je op een bestaande Proximus modem een 2e tv aansluiten ??? Ik heb decoder type V5 HDMI Deze hoeven niet gelijktijdig aan te staan. Gr John
Hallo,ik ben net overgeschakeld van telenet naar proximus maar nu kan ik geen berichten meer ontvangen buiten berichten van mijn gezin. Hierdoor kon ik ook niet meer inloggen op diverse diensten omdat er verificatiecodes werden verstuurd naar mijn telefoonnummer maar ik kreeg deze niet binnen. Hoe is dit op te lossen want dit is heel vervelend.
Klantnummer 100***** - Factuurnummer70054*****De "Promotionele korting op abonnement" van 10 euro is niet in mindering gebracht. Deze korting is mij vorig jaar toegekend voor de gehele duurvan mijn abonnement (tot en met 04/12/2020). Er is mij toen gezegd om na 1 jaar terug contact op te nemen voor de verlenging van de kortingtot einde abonnement. Gelieve de korting van 10 euro toe te passen op de factuur van augustus en de daaropvolgende maanden tot eind 2020.
Ik ben al canaf 11 augustus aant wachten totdat julie mijn internet terug activeren ik ben aant bellen, mailen, chatbot, zelfs twitter maar er word niks opgelost mijn internet staat op laag verbruik ( rekening is betaald blijft op in behandeling staan) nu de 12de al gebeld en ze zeggen meneer dat word opgelost, ja een oplossing van men klote want internet was nogsteeds slecht nu zijn we de 13de en u hoeft geen 2x te raden wat er aan de hand is maar voor als u het niet snapt is het internet nog steeds slecht terwijl op alle 2 de dagen werd gezegd meneer we lossen het op zodra u thuis bent (omdat ik van 9 tot 5 werk) is uw internet terug normaal, ik vraag mij waarvoor ik betaal als dit gezever zo blijft door gaan de app zegt zelf de betaling is in behandeling het is van mijn rekening afgegaan maar men internet is nog steeds zo traag als iets ik kan nog niet eens mijn Gmail openen youtube laad hij compleet niet. Ik heb de router ook al gereset kijken of het daar misschien aan lag maar is
Ik krijg sinds enkele dagen de foutmelding ui-113 als ik Netflix wil opstarten. Ondertussen al volgende zaken geprobeerd: - herstart decoder- herstart bbox- volledige reset decoder- volledige reset bbox- bbox zonder stroom zetten, dan decoder zonder stroom, dan bbox terug stroom en wachten tot WiFi terug is, vervolgens decoder terug stroom geven Het werkt nog steeds niet. Op computer, gsm en iPad werkt netflix wel.
ben pas overgestapt naar proximus installatie ok maar dan kreeg ik de eerste factuur daar stond een tweede decoder vermeld terwijl ik helemaal geen tweede decoder heb ontvangen of aangevraagd dan maar naar de helpdesk gebeld heeft even geduurd maar toch kreeg ik een dame aan de lijn deze vertelde mij dat ze daar niets kon aan doen alleen maar opzeggen ze kon me wel deze zes euro niet terugbetalen waar wel op de volgende factuur tot daar geen probleem maar nu krijg ik emails en sms omdat ik de tweede decoder niet binnenbreng en men mij dit zal aanrekenen op de volgende factuur terwijl ik helemaal geen 2de decoder heb ik weet niet wie dit geregeld heeft maar ik heb nooit getekend voor een 2de decoder of er 1 aangevraagd is dit normaal zijn er nog klachten als deze? Dan hoor ik het graag.
Hallo,Ik heb op 1 augustus via de chat een zeer behulpzame kerel gehad die ervoor gezorgd heeft dat ik via hem alles kon regelen, epic full combo + all sports en replaytv+ enz…. Ik heb uiteraard een mail gekregen met de info en dergelijke meer.Die persoon zei me; u zal nog een mail krijgen om een afspraak te maken maar die heb ik nog altijd niet gekregen en dat baart me wel zorgen omdat dat toch lang duurt vind ik. Gisteren via den chat hebben ze even geantwoord maar erna lieten ze me gewoon in de steek en opeens antwoorden ze doodleuk niet meer, onvoorstelbaar zoiets. Die persoon zei toen ; Ik zie dat we nog aan het afwachten zijn op uw antwoord ivm overname, dit antwoord kan u geven via de link die u ontvangen hebt in mail.Maar ik heb 1 mail dus gekregen op 1 augustus en dat is het , nergens en ook niet in de pdf bestand zie ik een link staan ivm overname bevestigen.Wat ik wel in de mail zie staan is dit; Activering/deactivering van uw diensten; U ontvangt nog een e-mail waarin u w
Ik heb net gemerkt dat mijn uploadsnelheid ongeveer 0,8Mbps is wat de verklaring kan zijn waarom mijn videoconferenties moeizaam verlopen. Kan er een lijntest uitgevoerd worden om te zien of alles normaal is? Ik heb een bbox-3 en in myproximus zie ik dat de modem idd gesynchroniseerd is met een uploadsnelheid van 0.8Mbps.
Verleden week mocht ik via Bpost een nieuwe TV-decoder ontvangen, een klein model (Cisco IPV5001, V5 Compact), met bede om de oude te deactiveren en de nieuwe te activeren. Ons TV-toestel is nog van het analoge type uit 1996 en heden aangesloten op de V4-decoder met scart-kabel. Het logge TV-toestel had voor die tijd een behoorlijk breed scherm en doet het nog steeds prima, geen noodzaak om die van de hand te doen. De nieuwe decoder geeft wel een scart-kabel mee in de verpakking doch op de handleiding wordt dit type van aansluiting afgeraden. Overigens beschik ik nog over een oude Belgacom afstandsbediening, richten op decoder blijft dus noodzakelijk (tenzij ik laat omruilen).Mijn vraag : van kijkers die reeds hun oud analoog toestel hebben overgeschakeld op Pickx V5c had ik graag hun ervaringen meegedeeld gekregen : (1) werkt het naar behoren en (2) waar op letten bij activering?
Ik heb een halfuurtje geleden de ‘All Sports’ optie aangevraagd. Zal ik vanavond kunnen kijken naar de champions league wedstrijd die op Proximus wordt uitgezonden?
speedstest is ondermaats , niettegenstaande een booster, werkt nog steeds niet .graag een oplossing
mijn app proximus mail op gsm werkt niet meer. steeds foutmelding. heb hem eraf gesmeten en opnieuw gedownload en nu heb ik alleen postvak uit en foutmelding onbekend . Heb geprobeerd me de chat op gsm hang er al meer dan een half uur en nog steeds niemand die mij helpt. ben het beu
zou iemand mijn pickx kunnen koppelen met mijn account? Nu krijg ik telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen.
Als ik op onze vaste regionale zender op de rode knop duw en dan op tv op aanvraag voor het regionale nieuws van over een paar dagen terug op te vragen zie ik nog maar 3 zenders staan dat zijn Bruzz, WTV en Focus de rest is allemaal verdwenen. Hoe kan dit verleden week was TV Limburg er nog bij en andere zenders ook zoals ROB zelf maar ok ATV enz wat zijn jullie van plan ons dit ook nog allemaal van ons af te nemen ???
Mijn proximus pickx app zegt bij aanmelden dat dit niet gekoppeld is met mijn account. Na telefonisch contact gewoon wachten? Zijn nu reeds 4 weken aan het wachten... Kan iemand me helpen?
KAN IK NOG STEEDS VANAF 12/7/2020 DE BELGISCHE WEDSTRIJDEN VOLGEN ? Bedankt voor jullie reactie, Louis
ik wilde naar een document kijken die opgeslagen is in mijn Cloud van proximus maar ik geraak er niet opzijn er problemen vandaag of is het enkel bij mij
Ik had al mijn normale SD zenders vooraan gezet. Nu krijg ik 2 nieuwe decoders en plots staan mijn SD zenders op 400… en staan al de HD zenders vooraan. Aangezien ik alles opneem, stel ik mij de vraag of dit een verschil zal maken in de data capaciteit die ik krijg om alles op lange termijn te bewaren en gelijktijdig verschillende programma’s op verschillende zenders op te nemen.Is er nog een verschil tussen SD en HD qua opnamecapaciteit? Of kan iemand van Proximus mijn oude volgorde terug zetten zoals ze stonden.Ik zie met mijn oude ogen geen verschil tussen HD en SD.
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het bereik bij mij thuis.Door het coronavirus werken wij nu van thuis uit en ik heb geen bereik binnenshuis wat heel problematisch is voor mijn werk. ( Vertegenwoordiger )Nu ben ik speciaal veranderd van telenet naar proximus omdat jullie een mobile coverage extender aanbieden voor proximusnrs en ik een werknr heb van proximus.Ik had dit ook gevraagd bij installatie al mee te leveren, nu is dit jammer genoeg niet gebeurd en kunnen ze nu blijkbaar geen meer leveren. ( beetje bedrogen dus)Ze raadden mij aan om in een proximuscenter te gaan om te zien of daar nog stock was.In die in oudenaarde hebben ze er echter geen en niemand lijkt mij te kunnen vertellen waar wel nog stock is.Al heb ik wel via een callback (geregeld in center oudenaarde )iemand mij laten vertellen dat er 1 Deinze nog 1 beschikbaar was.Nu had ik deze mensen graag gecontacteerd om die op kant te laten leggen aangezien er maar 1 was maar dit bleek ook niet mogelijk.Het zou namelijk
Begin januari zijn wij verhuist en hebben wij ons internet abonnement (Fiber start) laten overzetten op ons nieuw adres. Sindsdien (nu reeds 8 maanden), krijgen wij telkens een additionele 15 euro op onze factuur voor de fiber boost, die wij niet hebben besteld.Wij hebben via MyProximus reeds de optie uitgeschakeld, maar na minder dan een uur staat de optie opnieuw automatisch geactiveerd. Ook hebben wij al maandelijks met Proximus zelf aan de lijn gehangen om dit te laten annuleren. Eergisteren, heeft één van de medewerkers van Proximus dit opnieuw laten annuleren en hebben wij onderstaande bevestiging per mail ontvangen. Echter staat de optie vandaag opnieuw geactiveerd. Wij zijn het beu om maandelijks (soms uren) aan de telefoon met Proximus te moeten hangen om dit te laten rechtzetten. Wat kunnen wij nog doen om de optie volledig uit te schakelen? Bedankt!
Beste, Na deze voormiddag 45min gewacht te hebben met muziek aan de lijn voor jullie klantendienst, en zojuist nogmaals 1u46min(!) zonder enig antwoord, stel ik mijn vraag omtrent een toestel met abonnement hier maar…Ik heb 2 jaar geleden een toestel met abonnement genomen, welke vervalt deze maand.Het restbedrag bedraagt nog 9,58 euro.Ik heb nu een ander toestel gezien welke ik graag zou nemen op mijn abonnement, maar als ik die wil toevoegen krijg ik een foutmelding…Wat moet ik precies doen om dit in orde te krijgen? Ik ben bereid de restwaarde meteen te betalen indien nodig, alsook de prijs van 9 euro van het nieuwe toestel.Graag had ik hier enige duidelijkheid rond gekregen, ik ben ZEER misnoegd dat ik vandaag 2,5 uur aan de lijn heb gehangen met muziek zonder enig antwoord.Mvg.
Ik heb een Wifi Booster besteld om mijn TV draadloos te verbinden maar de Wifi Booster geeft rood lampje bij signaal. Heb 2 TVs en op beide plaatsen het geval.Modem staat boven (1ste verdiep) en zelfs aan de TV boven (1 kamer verder) is het Wifi signaal te zwak.Heb de test gedaan met “Proximus Home Optimizer” en blijkbaar al een te zwak signaal als ik 3 meter van de modem ben.Is dit normaal?TVs nu aangesloten met PLC adapters en werkt prima.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.