Skip to main content
Antwoord

internet onstabiel en te traag

  • August 10, 2020
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

speedstest is ondermaats , niettegenstaande een booster, werkt nog steeds niet .graag een oplossing

Beste antwoord door Martin

Wat geeft je speedtest = http://pxs.speedtestcustom.com/ als je deze uitvoert rechtstreeks met een pc/laptop verbonden aan je bbox via utp kabel.

wat meet je als internetsnelheid als je dan verbonden bent met de wifi-booster met je laptop via utp kabel ,als je wifi booster dicht bij je bbox (bvb zelfde lokaal staat als de bbox) 

En wat wordt er aangeduid als download en upload snelheid hier → https://www.proximus.be/myproximus/nl/ → mijn producten > Internet > Snelheid  download /up load 

inloggen als User en met User wachtwoord dat je vindt op een sticker van je bbox.

bijkomende info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_speedtest/particulieren/r-orphans/test-en-optimaliseer-je-internetsnelheid.html

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • Antwoord
  • August 10, 2020

Wat geeft je speedtest = http://pxs.speedtestcustom.com/ als je deze uitvoert rechtstreeks met een pc/laptop verbonden aan je bbox via utp kabel.

wat meet je als internetsnelheid als je dan verbonden bent met de wifi-booster met je laptop via utp kabel ,als je wifi booster dicht bij je bbox (bvb zelfde lokaal staat als de bbox) 

En wat wordt er aangeduid als download en upload snelheid hier → https://www.proximus.be/myproximus/nl/ → mijn producten > Internet > Snelheid  download /up load 

inloggen als User en met User wachtwoord dat je vindt op een sticker van je bbox.

bijkomende info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_speedtest/particulieren/r-orphans/test-en-optimaliseer-je-internetsnelheid.html

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 11, 2020

Kan je je klantennummer of je lijnnummer even toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het graag even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 13, 2020

Beste,

Na telefonisch contact is er geen oplossing mogelijk blijkbaar , het zou aan de verouderde buitenlijn .liggen .En er zit maar 1 ding op blijkbaar , veranderen 


Martin
  • August 13, 2020

Ter aanvullende info om gevraagde privé gegevens in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 13, 2020

@misty blue Ik laat onze klantendienst bekijken of er een mogelijkheid is om een extra toestel te plaatsen om een verbinding via 4G te maken (LTE-modem), als je 4G verbinding goed is in huis. Zij zullen dit hier verder oppikken op het forum.