Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn tweede Decoder werkt niet in mijn tuinhuis vind ip adres niet van router blijft ook resetten Decoder van binnen werkt normaal
Pickx app blijft hangen bij opstarten, reeds contact gehad met helpdesk, zeiden dat ze het opgelost hebben, maar er niets veranderd
Zijn er momenteel problemen met Webmail? Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik naar de inlog pagina ga.Ook als ik via inloggen op My Proximus op het mail icoontje klik krijg ik hetzelfde resultaat.
Mijn internet verbinding valt regelmatig (wekelijks) even uit. Is zeer irritant. Heb ook een Sonos-systeem dat zich dan ook volledig moet opstarten.Heb al contact genomen met Proximus. Ze hebben vanop afstand modem gereset, maar probleem blijft zich voordoen.Ik heb de indruk dat problemen zijn ontstaan sinds invoering Smart-Wifi.Heb eigenlijk altijd een onstabiele internetverbinding gehad. Ook heb ik op aanraden van Proximus een booster geïnstalleerd, maar nog altijd geen bevredigend resultaaat.Graag spoedige oplossing.
hallo,We proberen in een vakantiehuis te Oostende en WiFi alarm van eTIGER S6 te installeren enkel lukt het ons niet om de WiFi connectie tussen model, iPhone app en alarmcentrale in te stellen.De camera’s verbinden wel met WiFi enkel de centrale lukt niet zelfs na veelvuldig proberen en dit op verschillende apparaten (iPad iPhone). in de handleiding eTIGER s6 vermelden ze wel dat de centrale niet werkt op WiFi 5.0 en enkel ook met wpa2 AES vergrendeling.het laatste lijkt me in orde, modem staat op WPA/wpa2 maar er is nergens vermelding van AES …. is dat automatisch gelinkt aan WPA? De WiFi staat wel op “one SSID “ enabled en bij netwerken iPhone geeft geen indicatie van een 5.0 WiFi netwerk , dus ik veronderstel dat deze worden gelinkt en misschien hier het probleem ligt bij de WiFi verbinding.op het forum zie ik soortgelijke onderwerpen van een slechtere WiFi verbinding door de one-ssid.blijkbaar kan ik dit zelf niet wijzigen, kan iemand van Proximus dit aanpassen ? Het betreft de ac
Momenteel hebben we Comfort en hebben we ook een mesh wifi draaiende.Dus die Flex pack wifi booster is totaal overbodig en heeft een huurwaarde van €2,49.Die home experience van €11,00 zou dan op €8,51 kunnen komen.Ben benieuwd of dat kan.
ik kan pickx niet meer installeren op iphone of ipaddownloaden okvragen beantwoorden ivm pushberichten en algemene gebruiksvoorwaarden enz gaat allemaal .dan start hij rondjes te draaien tot in het oneindige maar er komt niets Gekke is dat deze perfect gewerkt heeft tot een aantal weken geleden: plots kreeg ik dan meldingen“Oeps, er liep iets verkeerd”wat nu?
Zoals gewoonlijk in de zomervakantie klopt de TVgids maar half. Fox, Njam, en nog heel wat zenders zijn in de tvgids niet juist. Gisteren was er ook een probleem met Canvas: Big Little Lies zou volgens de tvgids pas om 0u23 beginnen. Maar wat blijkt nu? Dat programma was al lang bezig op dat uur met als gevolg: de opname niet volledig opgenomen. Kunnen jullie iets doen aan de problemen met de tvgids en kunnen jullie de 2 afleveringen van Big Little Lies van gisteren op mijn decoder klaarzetten? Alvast bedankt!
Beste,Wegens werken door fluvius is onze kabel beschadigd en hebben wij geen internet en tv. Fluvius heeft jullie hiervan gisteren op de hoogte gebracht. De kabel was niet ingedekt en zat niet op diepte dus Fluvius treft geen schuld. Er komt pas maandag een technieker langs, dit is echt veel te laat!En een technieker zal ons niet kunnen helpen aangezien de kabel buiten op straat moet hersteld worden. Er zou beter een lasser komen en liefst nog vandaag! Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost raken? telefonisch worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Jens De Clercq customer id: 621048796
vandaag Pickx proberen te installeren, maar ik krijg steeds de foutmelding dat de account niet gekoppeld is. Alvast bedankt
Beste allen,Op voorstel van een Proximus medewerker overgestapt van Familus naar Flex. Ze hebben mij een document met “de kleine lettertjes” gemaild waarin staat:”Daarnaast belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle vaste lijnen en mobiele nummers in België, alle dagen van de week, de klok rond."Waarom staan dan ALLE gesprekken apart aangerekend onder de hoofding van mijn vast nummer ? Ik heb dus eigenlijk gewoon nul minuten gratis op mijn vaste lijn hetgeen in tegenstelling staat met wat beloofd was, via mail bevestigd én hetgeen online staat als inclusief in het aanbod (flex met family essentials).Maar er zijn nog wat rare zaken. Ik voer geregeld gesprekken naar een GSM-nummer dat MET ZEKERHEID ook een proximus abonnement heeft (ik heb de factuur gewoon in mijn handen). Toch staat dit onder "andere mobiele netwerken". Hoe kan dit ? Dit toestel/nummer is al enkele maanden geregistreerd bij proximus.Graag toelichting en aanpassing factuur want hier klopt één en ander niet.Ik probeer
Ik heb mijn factuur te laat betaald waardoor de diensten nu gedeactiveerd zijn. Gisteren de betaling via myproximus gedaan omdat er dan binnen de 24uren terug geactiveerd word. Dit is nog niet het geval. Hoe lang kan dit nog duren
Bereikbaarheid klantendienst??? Maandag morgen contact willen opnemen met de klantendienst i.v.m. een klacht over de facturatie. Niet bereikbaar...2 x geprobeerd...lange wachttijd zie scherm afbeelding!!! Februari ook al contact gehad met een medewerker PX maar blijkbaar zonder resultaat.
Beste,Wij hadden een nieuwe modem ontvangen omdat onze vorige niet goed werkte. Ik heb de oude modem op 3/07/2020 teruggestuurd, maar wij hebben ondertussen al 2 herinneringen ontvangen. Via track & trace van BPOST (3232 0009 8500 0001 4781 2050) kan ik zien dat jullie het ontvangen hebben op 06/07/2020 om 14u48 Kunt u eens nakijken waar het fout gelopen is? Klantnr is 615653970 Alvast bedankt!
ik heb gezien op mijn factuur dat de gratis bonus film afgeschaft wordt, is dit weer een prijsverhoging zonder dat je het opmerkt,niet dat er veel keuze was in de bonusfilms maar toch, er zat toch wel steeds iets bij dat ik mijn kleinkinderen gratis kon aanbiedenzo wordt er toch ongemerkt steeds maar iets weggenomen niet dat ik niet tevreden ben van proximus, want bij de concurrentie verhoogd de prijs ookvooral voor mensen die alles gebruiken, maar niet extreem wordt ook alles duurder je hebt internet , e mails, digitale tv enz nodig je kunt bijna niet meer zonder, en ook betrouwbaar en daar wordt misbruik van gemaakt, wat is het volgende minder zenders en voor de rest betalen, ik hoop van niet, want onlangs kreeg ik een enquete en daarin vroegen ze of ik bij mijn huidige provider zou blijven als er zenders zouden verschillende zenders betalend maken, vtm, zes, vier enzwaar zal dit eindigen
is het mogelijk om voor de oudere mensen een afdrukbare programmagids ter beschikking te stellen?want mijn vader (86 jaar) kan met de tv-gids via het menu niet werken (ik vind hem ook niet altijd gebruiksvriendelijk) en als je dan al extra betaald voor alle sportzenders wilt die mens ook wel weten wanneer er daar iets op is
hallo met ilyas ik weet niet maar mijn nanosimkaart werkt niet de nummer moet activeert zijn maar ik weet niet hoe het moet kan iemand helpen?
Ik heb op 18/08/2020 een bestelling geplaatst( R4WEBSHOP009194039)Op my proximus staat deze al 6 dagen op status “wordt voorbereid”Nog geen track en trace voor Bpost ontvangen.Enige info zou welkom zijn. (ik had deze topic als beantwoord aangeduid… daarom de repost, My bad)
Beste,Via flex configurator op Proximus website merk ik op dat promotie geldig is gedurende hele jaar voor nieuwe klanten (€ 65,99/maand gedurende 1 jaar) en niet de gebruikelijke 3 maanden. Screenshot flex configuratorAls het effectief een jaar geldig is, dan wil ik er op wijzen dat er een enorm groot verschil is tussen nieuwe en bestaande klanten. Nieuwe klanten betalen zo al snel 300€ minder dan bestaande klanten… Alvast bedankt voor jullie feedback. Vriendelijke groeten - Frank
Beste,Mijn ouders (80 en 81 jaar oud) hebben een vaste lijn bij Proximus en hadden vroeger ook een abonnement bij Orange. Het abonnement bij orange is stopgezet maar nu moeten ze steeds 1551 vormen om uitgaande oproepen te kunnen uitvoeren.Ook de doorschakelfunctie werkt niet om de telefoon door te schakelen naar hun GSM.Ik heb reeds verschillende malen contact opgenomen met de helpdesk van Proximus maar het probleem blijft.Kan dit zo spoedig mogelijk opgelost worden zodat mijn ouders weer op een normale manier kunnen telefoneren?Alvast bedankt.
Blijkbaar wordt vandaag hiervoor althans hier onderstaande bekomen, graag een oplossingFirefox of windows mail werkt perfect
In juli was ik in het buitenland en kreeg ik een pop up op mijn smartphone die zei dat ik bijna mijn verbruikslimiet had bereikt. Omdat ik op mijn gemak wil kunnen bellen en surfen in het buitenland bestelde ik 2,5 GB extra aan 10 euro per maand met het idee dit op te zeggen na 1 maand omdat ik dat dan niet meer nodig had. Even later zag ik via de app van proximus dat ik mijn verbruikslimiet helemaal nog niet bereikt had en ik die 2;5 GB helemaal niet nodig had. Dat bericht was een bericht van mijn Telefoon en niet van proximus zo bleek. Dus besloot ik gebruik te maken van mijn herroepingsrecht om deze bijkomende bestelling ongedaan te maken. Dat was niet simpel want moeilijk te vinden hoe dat moest maar ik vond uiteindelijk een formulier waar ik dat kon op invullen. Daar heb ik een screenshot van gemaakt omdat ik al eerder heb ervaren dat je van dit soort van formulieren geen kopie krijgt en dus niet kan bewijzen dat je het verstuurd hebt. Dat was in dit geval ook zo … Enkele dagen la
Beste, Op 18/08/2020 een bestelling online geplaatst met als geschatte leverdatum 21/08/2020. Aangezien dat we verder nog geen bericht hebben gekregen, hebben we naar de klantendienst gebeld. Na meer dan 40 min aan de lijn te hebben gehangen lieten ze ons weten dat de bestelling onderweg zou zijn ook al leek ze geen spoor van de bestelling te vinden? Het bedrag is op 18/08 nochtans wel van de rekening gegaan! Kunnen jullie nu ons een correct antwoord geven als de “klantendienst’ niet in staat is na meer dan 41 min ?! Alvast bedankt.
Naast het feit dat het blijkbaar onmogelijk is om iemand te pakken te krijgen via tel/twitter/messenger of forum, heb ik ook zeer veel moeite om ingelogd te geraken op jullie forum. Ik krijg telkens de boodschap dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt ( zeker weten van wel), via myproximus inloggen lukt ook niet en als ik dan op “wachtwoord vergeten” klik krijg ik de boodschap dat ik een bericht ga krijgen in mijn mailbox, maar ….je raadt het al … die komen niet binnen ( ook niet in de spammailbox). Na vele pogingen ben ik er nu wel in geraakt en ik deed nochtans niks anders dan de 20 pogingen er voor …
Bij het van thuis uit werken mag er een beetje snelheid op een internet verbinding zitten.Dat was aanvaardbaar in mei-juni met down/up snelheden van 35/9 MbitSinds begin juli is dat gestaag beginnen zakken van 26/8 naar circa 20/3.Sinds begin augustus is dat nog nauwelijks 18/2,5.Cijfers gelden zowel voor wifi als kabel !Ik heb de bbox3 al gereset, herstart, ssid 1 id aangezet/afgezet. Dat verandert niks aan de toestand.De technische dienst bellen is ook al onbegonnen werk.Iemand nog enig idee ?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.