Skip to main content
Vraag

R4WEBSHOP009194039

  • August 24, 2020
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Ik heb op 18/08/2020 een bestelling geplaatst( R4WEBSHOP009194039)

Op my proximus staat deze al 6 dagen op status “wordt voorbereid”

Nog geen track en trace voor Bpost ontvangen.

Enige info zou welkom zijn.

 

(ik had deze topic als beantwoord aangeduid… daarom de repost, My bad)

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 22, 2020

Ik heb op 18/08/2020 een bestelling geplaatst( R4WEBSHOP009194039)

Op my proximus staat deze al 2 dagen “in behandeling”.

Nog geen track en trace voor Bpost ontvangen.

Enige info zou welkom zijn.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 24, 2020

Update, blijkbaar ligt het al van 20/8 bij bpost, ik heb geen bericht met track nr gekregen van Bpost.

Volgens de klantendienst kon ik de bestelnr in combinatie met postcode gebruiken op de site van bpost, niet dus.

Ik heb dik 30 min aan de lijn gehangen daarnet, heb echt geen zin om da nog eens te doen om aan mijn track nr van bpost te geraken…


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 24, 2020

@GL77 

blijkbaar loopt er iets mis met de bestelling ?

je hebt ook mail gestuurd? Hierdoor is een dossier opgemaakt en zal je bestelling worden nagekeken.

We hopen spoedig nieuws te krijgen hierover.

Groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 24, 2020

Ik heb een formulier ingevuld op de site en mail gekregen met alle gegevens van mijn aanvraag.

Voor de rest nog niets reactie gekregen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 25, 2020

@GL77 

het is aan de dossierbeheerder om eerst alles uit te zoeken en je dan te contacteren.

In de meeste gevallen komt alles in orde, dus duimen maar…

gr, 

tina