Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn Proximus internet is onstabiel sinds 5/1/2021 avondHeropstarten van b-box helpt niet
Hallo, Ik heb onlangs besloten om van werkgever te veranderen. Zou graag mijn gsm nummer willen behouden. Moet ik een document invullen of wat moet mijn werkgever doen om mijn gsm nummer vrij te kunnen geven? Mvg
Sinds een korte tijd heb ik een vervelend probleem: de mails verzonden via de webmail komen in “verzonden” items terecht maar verdwijnen systematisch na een tijdje. Ze zijn ook nergens terug te vinden in de prullenbak of dergelijke en daardoor ben ik al deze mails kwijt denk ik.Naast webmail gebruik ik eveneens de App op verschillende toestellen (tablets en smartphone). Deze mails komen bij verzending in andere mailboxen terecht (sent, sent mail en verzonden items) en deze blijven wel degelijk behouden. Voor zover ik kan uitmaken zijn de settings op deze toestellen correct (IMAP).Alvast bedankt voor advies.
Beste, Proximus is een 5G netwerk aan het uitbouwen in België. Daarvoor zullen meerdere masten geplaatst moeten worden. Ik ben een bestuurslid van de jeugdvereniging in Kessel-Lo. Wij vroegen ons af of er een mogelijkheid is eventueel onze infrastructuur in Kessel-Lo aan te bieden voor een 5G-mast te plaatsen in ruil voor financiele tegoedkoming? Zou u ons contactgegevens kunnen doorgeven met wie we dit zouden kunnen bespreken? Of eventueel meer informatie verlenen over hoe de uitrol van 5G juist wordt aangepakt? Ik kijk uit naar jullie antwoord,Met vriendelijke groeten,Simon
Vrijdagavond kreeg ik plots een foutmelding bij het gebruik van de pickx app. Wat voordien perfect werkte op zowel de AppleTV, de iPhone als in de Chrome browser van mijn Macbook werkte plots nergens meer, zo maar ineens. Alle middeltjes op forum en FAQ geprobeerd, zelfs iPad helemaal opnieuw geïnstalleerd en werkt nog steeds niet. Bij de browser is het “Oeps er ging iets verkeerd, probeer opnieuw”, op de iPhone (wifi en 4g) EN iPad is het “Stream niet beschikbaar, probeer opnieuw” en op AppleTV blijft hij gewoon eindeloos laden. Nogmaals voordien werkte alles perfect, het is alsof iemand plots mijn account deactiveerde. Al sinds zaterdag met de help van zogezegde proximus experts aan het bellen, ze gingen het vandaag oplossen want deze top experts werken niet op zaterdag, vandaag dan maar opnieuw proberen, ze gingen het fixen en mij email omdat ik expliciet vroeg niet te bellen gezien ik in meetings zat heel de dag, gevolg ze proberen tot 2x toe te bellen, helaas geen email. Na de
De Youtube-app van de nieuwste Android TV decoder werkt niet goed. Hieronder de beschrijving van het probleem:Wanneer ik de Youtube-app open en een video afspeel, loopt de video in de eerste seconde vast (of het nu reclame is of de video zelf). Dit valt voor wanneer ik eerder de wél werkende Youtube-app open had staan, een video aan het afspelen was en ergens tijdens het afspelen de decoder uitzette (normaal uitzetten, geen hardstop). Wanneer ik daarna de decoder terug aanzet, staat Youtube nog steeds open. Als ik de video dan verder wil afspelen of ik kies een andere video, dan loopt de betreffende video vast. Als ik de app sluit en naar Pickx ga of een andere app, en daarna terug naar Youtube, dan werkt het nog steeds niet. Ook de cache legen, updates verwijderen of de app deactiveren werkt niet. Ik krijg Youtube alleen maar terug aan de praat door de decoder te rebooten. We hebben op ons tv-toestel zelf ook Youtube staan (los van de decoder of Pickx), en daar werken de video’s wel.
Vorige week donderdag 17/12 ben ik mijn gsm met Proximus simkaart kwijt gespeeld.Zoals via de website te raadplegen is heb ik eerst telefonisch mijn simkaart laten blokkeren om dan een nieuwe simkaart te gaan halen in de Proximus winkel in Wilrijk. Daar toegekomen bleek mijn nummer niet terug te vinden te zijn. De medewerksters zei dat er een technische storing was en heeft me dan een nieuwe simkaart meegegeven met de belofte dat ze doorheen de dag ging blijven proberen het nummer terug te activeren.Op zaterdag had ik nog steeds niets gehoord en was het nummer nog niet actief dus heb ik nog eens contact opgenomen waarop ze zeiden dat ik de helpdesk moest contacteren.Zo gezegd zo gedaan, heel het verhaal gedaan aan de Proximus medewerker (die ook mijn nummer of naam niet kon terugvinden in het systeem) hierop heb ik een ticketnummer (IM11067468) gekregen met de belofte dat ze mij maandag gingen opbellen.Vandaag woensdag nog steeds geen uitleg gekregen dus ik bel terug naar de klantendie
Is de tv zender spike verdwenen uit het tv aanbod ? Groetjes
Hallo, Dames en heren Waarom mijn rekening hoog is, ik heb niets extra's gedaan.Ik betaal normaal maandelijks abonnement prijs 49,99€ Nu heb ik zo'n factuur 50,99€! Ik begrijp niet wat er gebeurt.Kunt u het alstublieft uitleggen?Ik wil hier voor betalen tegen normale prijs! Corrigeer mijn factuur alstublieft
We hebben wifi uitvallen waardoor het onmogelijk is om online games op PS te spelen. Het begon allemaal met Smart Wi-Fi oftewel one SSID. We wonen in een appartement met drie slaapkamers en er zijn 18 apparaten aangesloten op wi-fi network. Eerder voor oneSSID lag de PS in de woonkamer die dicht bij de bbox is en was PS via wifi verbonden met internet. We hadden nog nooit problemen ondervonden tijdens het spelen, zelfs geen enkele keer. Nadat we waren overgeschakeld op one SSID, begon het ons regelmatig uit online games te schoppen. We hebben verschillende herstarts en resets geprobeerd, maar er is niets veranderd, dus we begonnen PS aan te sluiten met de ethernetkabel in plaats van wi-fi. Toen wilden we Ps naar de kamer van mijn zoon verhuizen, die het verst van bbox verwijderd is. Omdat het bijna onmogelijk was om een goede wifi-verbinding te hebben ( rond 10-12 Mbps) en er geen mogelijkheid is om in die kamer een ethernet-verbinding te maken, hebben we een wifi-booster besteld e
Beste, Het is ondertussen een lang verhaal geworden waarbij redelijk wat zaken zijn misgelopen, maar ik zal het kort schetsen: Doordat de verhuisdienst van Proximus langs geen kanten wou werken en niemand mij kon vooruit helpen, was ik genoodzaakt om van provider te veranderen. Ik had namelijk al weken geen internet in mijn nieuwe woonst en had dit broodnodig voor thuiswerk. Ik zeg mijn pakkket op bij Proximus op 27/11. Als bij wonder krijg ik na die bevestiging van stopzetting ook een bevestiging dat eindelijk een technieker voor me gepland is! Veel te laat, de nieuwe provider was al ingepland en komt sneller. Ik laat ook mijn werkgever, die mijn nummer beheert, weten dat mijn nummer op prepaid moet geplaatst worden en dat daar het mobiel product van Proximus ook stopgezet moet worden. Nu het stopzetten van het internet bij Proximus was succesvol. Maar ineens krijg ik een nieuwe sim-kaart toegestuurd met een nieuwe nummer dat ik helemaal niet nodig heb. Op mijn profiel staat dat ik e
Met mijn eigen account kan ik Proximus TV niet gebruiken. Proximus TV staat nochtans tussen mijn producten op MyProximus, een test met een andere account werkt ook, ... . Ik kan me aanmelden op de website en zie o.a. de tv-gids maar kan geen enkel programma bekijken. Help!
Heb mijn abonnement opgezegd online, moest modem terugsturen. vanwege lockdown buitenland was ik niet op tijd terug om deze te verzenden. alsnog opgestuurd en nu moet ik 149 uero betalen. aan de telefoon zegt dame geen probleem als u iets later terugstuurd. en nu moet ik betalen. vind dit geen service. als ik toch moet betalen zeg ik alles op, zowel van mijn zaak als prive.
BesteZit momenteel aan 9/9 upload en download. (via jullie test)Dit is via utpkabel. Mijn bbox3v+ is alreeds gereset. Utps zijn vervangen door de nieuwe standaard. Zit op internet maxi. En 1 ssid via opties alreeds geprobeerd met een niet werkend netwerk tot gevolg. Laatste stap zou een lijntest zijn, maar voor derest echt geen idee wat het kan zijn. Zie ook geen manier om te controleren of ik op vdsl2 zit of nog adsl ? Zit in een heel oud huis dermee. Hopelijk zien jullie het probleem? Windows zelf geeft ook een snelheid van 10 mbps aan.Abonnement is een internet maxi en zou rond de 70 mbps moeten zitten download alleen al. Mvg 1************* 036******
Om de veel te lang uitgestelde overschakeling van een serieus verouderd ADSL abonnement naar een Proximus Flex pack voor te bereiden, ben ik aan het bekijken hoe ik de interne installatie moet opzetten.Daarom eerst even schetsen hoe de relevante delen van mijn bestaande aansluiting eruit zien:De telefoonlijn komt binnen in een kruipkelder (zo’n 1,2m hoog). Daar is GEEN 5-polig aansluitpunt aanwezig (dus geen NTP2007 aansluitdoos), maar een soort verdeeldoosje op de muur, zonder stekker, maar met schroefverbinding voor de 5 draden, met “Belgacom” op deksel. Daar is dus enerzijds de kabel van Proximus die binnenkomt op aangesloten (bovenkant) en anderzijds de interne telefoonkabel (onderkant)– zie foto.Deze interne telefoonkabel loopt dan rechtstreeks tot een 5-polig aansluitpunt (inbouwcontactdoos) in de muur van de living, pakweg 10 meter verder, vlakbij waar de televisie ook staat. Dit is een gewone telefoonkabel, dus geen DSL of Ethernet kabel. Met mijn huidige setup zit er in de liv
Hallo Afgelopen dinsdag mijn aanvraag gedaan voor overstap naar flex pack met netflix.Ik had gehoopt dat technieker veel sneller kon langs komen, helaas is afspraak pas op 22 januari voorzien. Ik vroeg mij af of netflix dan ook vroeger kon opgestart worden ( al dan niet betalend ). Ik vroeg mij ook nog af of er wel technieker moet langs komen er is hier reeds een v3+ modem aanwezig en een decoder kan ik zelf ook wel inpluggen.
Beste allemaal.Verleden week ben ik Proximus klant geworden en is de technicus hier alles komen installeren. Er werden twee Android TV decoders geïnstalleerd.Mijn modem staat in de kelder opgesteld waardoor ik nauwelijks wifi ontving in het huis. Gelukkig houd ik nog een draadloze router als accespoint geconfigureerd, dus dat was niet zo’n probleem. Van mijn gsm casten naar de Android tv decoders lukte dan ook vlekkeloos.Helaas heeft die router ondertussen de geest gegeven en heb ik vandaag enkele nieuwe accesspoints geïnstalleerd doorheen de woning. Ze zenden allen hetzelfde SSID uit zodat mijn mobiele toestellen overal doorheen de woning en in de tuin probleemloos verbinding kunnen maken. Dit werkt allemaal precies zoals verwacht, maar…Sinds ik die nieuwe accesspoints heb geïnstalleerd merk ik dat ik vanuit geen enkele app meer kan casten naar de Android TV decoders. Ze worden niet meer gevonden als apparaten om naar te casten. Ik vermoed dat één en ander te maken heeft met het gege
hallo,de whatsapp app op m’n iPhone werkt niet goed op de interne wifi van de bbox3...berichten komen niet toe en foto’s worden niet geladen...schakel ik over op 4G dan werkt het onmiddellijk.Herstarten modem brengt niks op…Ik heb het ook met andere app’s en website’s….moet dan telkens de wifi uitzetten op de gsm.Lijkt op een DNS probleem?MvgGaetan
Na één dagje mijn nieuwe simkaart ontvangen te hebben merk ik op dat ik al flagrant bedrogen word aangaan de gratis favoriete app, in mijn geval watssap, wat gratis zou moeten wezen peuzelde al een vierde van mijn Mgb,s op, na één dag!!!Ik ga één kéér bellen naar proximus en na één kwartier testen of hun contract klopt en aangepast werd mét teruggave van 500mgb, indien niet dan weet ik wat mij te doen staat!Een héél ontevreden klant!
Hallo ik heb het volgende probleem ikzelf had vroeger een v5compact nooit klagen van gehad maar we zitten met een oled tv met dat de v7 4k speelt hebben we deze mogen omruilen maar nu als ik de v7 opstart word mijn soundbar niet meer herkend , soms speelt tv en soundbar. ( echo) trek ik de hdmi van de v7 werkt alles terug normaal wat ik vroeger met de v5 nooit had ! een bug in de v7 ? optische kabel en Bluetooth wil ik niet gebruiken omdat deze geen dolby atmos ondersteunen de aansluiting gebeurd als volgt hdmi 1 arc → de soundbar jbl9.1 ( atmos )hdmi 2 → playstation 5hdmi 3 → decorder van proximus
Ik had een videochatafspraak geboekt met een medewerker en bevestiging ontvangen van de afspraak; zou doorgaan op 1/1/21 van 11u45 tot 12u05. Helaas, de dame in kwestie daagt niet op. Als ik telefonisch contact opneem met de klantendienst kunnen ze de dame in kwestie ook niet contacteren om mij verder te helpen.
In ben zeer teleurgesteld in Proximus, de kwaliteit van de klachtafhandeling (laat staan de stiptheid) is hopelijk op zijn laagste punt beland. Ik heb vandaag verlof genomen, opdat mij beloofd werd dat de technieker vandaag de modem en de 2 decoders zou vervangen. Terug tevergeefs gewacht, waarom geen seintje geven, kan al veel frustratie verhelpen. Een teleurgestelde bijna (ex)klant
Hallo, Heb dit probleem al bijna sinds het begin maar begin het nu echt welletjes te vinden.Onze V5 mini decoder kan bijna de helft van de tijd niet opgestart worden via de afstandsbediening. Ik moet dan telkens manueel de decoder aan/uit opzetten waardoor deze weer volledig moet opstarten wat natuurlijk weer eventjes duurt. Deze continu laten aanstaan is ook geen optie want als ik deze laat aanstaan zet de TV zich na één minuut terug zelf aan (wss een CEC-probleem). Kan ik deze laten omruilen voor een nieuwe decoder? (prefentieel een V7 decoder aangezien ik over een 4K HDR tv beschik) Alvast bedankt
Goedemiddag,ik heb sedert eind augustus een aansluiting Flex Fiber, maar de internetsnelheid is zeer pover en valt dikwijls gewoon volledig weg. Gezien de snelheid en stabiliteit van glasvezel had ik hier andere resultaten verwacht. Met thuiswerk is dit meer dan ooit van belang!Waar zit het probleem? Ik heb mijn toestellen al meermaals uitgezet, 20 sec. gewacht en vervolgens, in de juiste volgorde, terug aangezet. Home optimizer en wifi boosters ook reeds in gebruik voor onze mobiele telefoons van degelijk wifi signaal te voorzien. Maar ongeacht het degelijk signaal toch traag of dikwijls geen internetverbinding...Heeft er iemand een oplossing?
Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt als we iets opnemen op vijf dat deze als opgenomen staat maar deze niet kunnen bekijken en dan de boodschap krijgen dat deze opname niet beschikbaar is.Wat zou de reden hiervan zijn? heb de decoder reeds geüpdatet maar blijft hetzelfde!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.