Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
We hebben een Samsung z flip besteld maar na 2 dagen bleek dit een verkeerde keuze dus telefonisch geannuleerd perfect tot nu toe maar buiten de persoon van proximus gerkend want deze heeft gewoon beloftes gemaakt! Na 2 dagen bericht dat gsm zou opgestuurd worden ,weer telefonisch contact met belofte deze bestelling tegen te houden! Wat dacht je ? Weer een loze belofte gsm komt 2 dagen later toe in postkantoor! Naar postkantoor om bestelling Meteen terug te sturen! Begint dan pas de zever van 3 weken voor we ons geld (399€) terug krijgen! Ondertussen kunnen we geen nieuwe bestelling plaatsen want alles staat geblokkeerd bij deze prachtige operator! Dus uiteindelijk 189€ door de neus geboord omdat de actieve van Samsung ondertussen is afgelopen voor ear bus! Nu willen we toch uiteindelijk na teruggave van de 399€ een nieuwe bestelling plaatsen van een Samsung noten 20ultra blikt dat deze ook nog een 150€ opgeslagen is !!!! Ben benieuwd wat onze operator hier op te zeggen heeft??? Tens
BeStevorige week een bestelling geplaatst voor een mogelijk overstap van Telenet naar Proximus.heb daar ondertussen mij bevestiging van ontvangen via mail. Het probleem is dat ik enkel een Telenet kabel heb liggen in mijn huis. Iemand van Proximus ging dus komen kijken of de installatie gratis kan gebeuren en deze bestelling kan doorgaan. ( huis is op de rooilijn dus in Principe wel ).maar wie maakt de afspraak? Bellen jullie mij op? Of moet ik zelf bellen. Klantendienst is zeer moeilijk te bereiken en echt onduidelijk als je vragen hebt over nieuwe aansluiting.BeStel nummer ; R00000026008233428mvg
Ik heb Vorige week een pak genomen epic combo plus, waarop internetsnelheid staat tot 100 mb/s. volgens de test van mijn lijn doen ik dit te halen: Geadverteerde snelheidtot 100 Mbps download - tot 20 Mbps uploadMaximumsnelheid beschikbaar voor 61% van de lijnen met jouw configuratie74,5 Mbps download - 14,1 Mbps uploadGegarandeerde maximale snelheid. Dit is ook de minimale snelheid45,3 Mbps download - 14 Mbps uploadNormaal beschikbare snelheidDe werkelijke beschikbare snelheid zal na indienstelling meegedeeld worden via MyProximus. Je downloadvolume bevat 150 GB of is onbeperkt in een Pack. Als ik de speedtest doe zit ik telkens tussen de 10 en 20 mb/s. Dit lijkt me wel zeer weinig. Aan wat kan dit liggen?
Kan je buiten Europa ook op Pickx live , en eventueel opgenomen programmas (voor tijdsverschil) bekijken met een Vpn? Zo ja welke?
Ik kijk proximus tv via een wifi-bridge en elke dag op hetzelfde uur (11u53) valt het signaal uit. Dat duurt ongeveer 35 seconden. Ook ‘s avonds om 21u 10 valt het signaal uit. Wanneer ik de ethernetkabel gebruik doet zich hetzelfde fenomeen voor. Ook moet ik elke ochtend de decoder heropstarten. Ik heb een decoder V4 en een modem Bbox 3
hoi, gisteren kreeg ik een sms dat mijn mobiel internet bijna op was, wat raar is want ik heb 17GB en heb dit nog nooit voorgehad dat het op is, want ik heb bijna overal wifi.vandaag krijg ik een sms dat ik al 14 euro mobiel internet extra verbruikt heb…dus ik bel de klantendienst … na lang wachten krijg ik eindelijk iemand aan de lijn, die beweert dat ik maar 8GB internet heb en dat dit idd op is, maar zou een foutje in het systeem zijn.ik moest mijn gsm heropstarten en dan zou dit verholpen zijn… maar via de pc geeft hij nog steeds hetzelde probleem aan kan iemand mij helpen die er wel iets van kent?
Mijn schoonmoeder, 87 jaar oud, heeft nu voor het eerst digitale televisie (van Proximus). Tot nu had ze eenvoudige analoge tv. De eerste dag heeft ze met de afstandsbediening al een en ander verkeerd gedaan, waardoor ze gewoon geen televisie meer kon kijken…Bestaat er een mogelijkheid dat ik via het internet haar televisie van op afstand kan overnemen en op die wijze haar probleem kan oplossen, zonder telkens om en weer te moeten rijden?Alvast bedankt! Jo
Beste proximus, zou het kunnen dat de introductie van de e-sim nu echt nabij is? Il heb een Galaxy watch lte ingevoerd vanuit Duitsland, deze heeft e-sim ondersteuning. Ik heb die al enkele maanden maar kon tot 2 weken geleden nooit de e-sim activeren . Ik kreeg steeds de foutmelding dat deze niet vanop deze telefoon kon geactiveerd worden en ik de provider moet contacteren. Wat normaal is aangezien er geen ondersteuning voor is bij proximus. Nu krijg ik sinds kort echter plots de mogelijkheid om een qr code te scannen als ik probeer de e-sim te activeren via de Galaxy app! Dit is provider afhankelijk dus het kan bijna niet anders dan dat er achter de schermen bij proximus aanpassingen werden gedaan mbt de e-sim. Als ik test met een telenet kaart dan krijg ik de oude foutmelding. Is het eindelijk bijna zover?
HiI'm using proximus b-box 3 internet modem. A third party service is connected to it but stopped working recently. I contacted the third party technical support and they said that In order for this service to work I need to make sure that pptp and 2ltp protocols are enabled by my internet provider/modem.Can anyone help with guiding me how to do this?As we now, proximus customer service can be slow sometimes especially when it comes to technical support in English... Thanks!
Hallo, ik heb een tijdje geleden een nieuwe decoder ontvangen. Ik zou graag ook een nieuwe afstandsbediening krijgen, aangezien de afstandsbediening die ik nu gebruik al 10 jaar oud is en niet goed meer werkt.
Ik ben nieuwe klant sinds enkele dagen, maar kan nog steeds de poorten 80 en 443 niet openen. Ik heb zelf een router achter de Bbox staan die een 2de pppoe sessie start. Alle poorten staan open, muv 23, 80 en 443.Reeds enkele malen naar de helpdesk gebeld, maar het enige wat ze daar kunnen doen is mij verder verwijzen naar hun ict dienst, maar de factuur hiervan zal volgen...Ik heb begrepen dat je deze poorten op my proximus open dient te zetten, maar als ik inlog op my proximus en op internet maxi klik, krijg ik steevast “oeps er heeft zich een technisch probleem voorgedaan”
Vanaf maandag komt storm der liebe op VTM ipv vitaya. Ik heb serie opname ingesteld op vitaya. Gaat deze opname ook automatisch over naar VTM?
Hallo,kunnen jullie dit fixen ?Dank !
Ik heb geen mobiel netwerk in huis en heb geen zin om €5 extra te betalen voor een Mobile Coverage Extender per maand gewoonweg om een “basis” service te krijgen. Dit zou gratis moeten aangeboden voor klanten die geen andere keuze hebben ! Ofwel activeert u VoWifi eindelijk eens (voor iPhone 11) zoals andere operators al lang doen, ofwel biedt u gratis deze mobile extender aan! Graag een oplossing die aan mijn behoeften voldoet aub!
Ik bestelde vandaag een flexpakket met zowel internet, televisie als 2 GSM-abonnementen. De reden waarom ik dat deed, is omdat er in mijn nieuwbouwabonnement een fibernet verbinding voorhanden is (bevindt zich in één van de rode vierkantjes op de afbeelding).Op mijn bestelling is er echter geen sprake van fiber. Hoe kan ik zeker zijn dat men bij installatie weldegelijk fiber geïnstalleerd wordt? Ik vind daar nergens een duidelijk antwoord op. Ik ben voor alle duidelijkheid een nieuwe klant en er is nog geen enkele andere aansluiting in het appartement.
Beste,Deze avond kreeg ik een sms dat mijn data 80% was opgebruikt om enkele seconden hierna een sms te krijgen dat de data op is. Direct daarna overschreden met €5, overschreden met €25, €48 en als laatste de €60. Moest ik de 1 en de 2e smsjes vroeger hebben ontvangen had ik mijn internet meteen afgezet. Heel jammer dat deze niet komen op de moment als waarschuwing waarvoor ze bedoeld zijn. Enige oplossingen hiervoor?alvast bedankt.
Proximus klantendienst is niet te bereiken. 2 x een wachttijd van 45 minuten, chat = geen reactie, mail ook geen reactie.Mijn vraag is: ik heb een flexabonnement 5G met de uitbreiding family. Doch op mijn voorlopig verbruik staan reeds meer dan 90 min buiten bundel. Hoe kan dat? Ik meen dat alle gesprekken met vaste en/of mobiel in dit abo zijn inbegrepen.
Sinds gisteren overgeschakeld naar Proximus. Volume tv (V5) kan niet veranderd worden. Ik zie het volume in cijfers omhoog gaan op het scherm, maar het volume zelf wijzigt niet. Ik moet telkens recht staan en aan de knop van de versterker draaien. Wat kan ik hieraan doen ? ps : bij demo technieker werkte het wel ( ‘s morgens), ‘s avonds niet meer (zelf niets gewijzigd).
Beste mensen,Ik werk (te) met een usb wifi adapter op mijn PC, nu dacht ik ik heb nog een Proximus WiFi Bridge die staat te niksen, ik ga die gebruiken voor mijn PC.Op zich ging het goed en mijn downloadssnelheid was zeker beter, maar nu is mijn probleem dat ik telkens veel werk heb telkens ik de PC af zet. Dan wil hij niet meer of tergend traag verbinden.Ik vindt ook geen deftige uitleg hoe je dat moet doen of ik soms iets over het hoofd zie…..
Ik had op 06/08/2020 gsm besteld met abonement toen was dat pre-order promotie als je samsung galaxy note 20 ultra pakkrijg een galaxy buds live gratis er bijmaar ik heb wel samsung galaxy note 20 ultra gekregen zonder galaxy buds livewat moet ik doen?help pleaseOrderbevestiging: R4WEBSHOP008086404
Beste,Ik heb eind juli 2020 een aanvraag gedaan voor een abonnement All Sports. Een paar dagen later werd dit geactiveerd door Proximus. De eerste maand zou gratis zijn! Nu staat er toch op de factuur een bedrag vermeld van ongeveer 16 euro voor All Sports. Uiteraard kan dit niet! Kan er een nieuwe factuur gestuurd worden zonder deze kosten? Dank u wel
Hallo, ik ben nu al een kleine maand flex klant. Ik heb al enkele keren geprobeerd om in myproximus mijn e-mailadres toe te voegen aan mijn account. Maar ik krijg telkens een error-melding bij het bevestigen. Momenteel log ik mij in via gsm-nummer als gebruikersnaam.Ik heb ook een probleem met de pickx app, die tijdens het inloggen blijft hangen op laden.Kan er iemand deze twee dingen voor mij oplossen? Bedankt.
Ik heb per ongeluk mijn mails verwijderd in de webmail interface. Die zaten in folder “verwijderde mails”. Daarna heb ik geprobeerd om de mails vanaf de folder verwijderd naar de inbox te verplaatsen. De 50 eerste mails zijn verplaatst en de rest ben ik kwijt. Kan proximus daar nog iets aan doen, bvb backup terugzetten? Bedankt voor een antwoord.
Op mijn factuur staat dat mijn abonnement incl. TV, TV replay en Pickx app is. Ik heh geen tv. Installeer app dus op zeer recente iPad. Na aanklikken van knop aanvaarden (voorwaarden) komt het zwarte scherm met het draaiende wieltje. Hen het al eens 1 uur uitgehouden.ik heb een work around gevonden. In My Proximus kun je helemaal vanonder klikken op Pickx / Live TV. De wonderen zijn de wereld niet uit , dan krijg je start scherm Pickx. Ik sta met naam ook als ingelogd op de front page. Als ik dan klik op een programma, krijg ik de boodschap dat ik eerst een pack moet aanschaffen, terwijl dit al in lijn abonnement zou moeten zitten (klant nummer 2132649). Proximus zou me al 4 keer bellen. Vandaag ook weer. Tussen 13 en 15 uur. Nada.Toch 5 voor voor drie een medewerker aan de lijn gehad. Een groentje die het ook niet snapt. Nu tweede lijnservice. Benieuwd hoeveel lijnen ze hebben. En het probleem ligt echt bij hen.
Ik probeer een travel passport te bestellen vanuit de US om met mijn Belgische nummer (Pay&Go) makkelijker en goedkoper te kunnen bellen naar Belgie.Wie heeft hier ervaring mee? Hoe werkt dit?Ik krijg error 404 wanneer ik de instructies op de site volg.Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.