Proximus klantendienst is niet te bereiken. 2 x een wachttijd van 45 minuten, chat = geen reactie, mail ook geen reactie.
Mijn vraag is: ik heb een flexabonnement 5G met de uitbreiding family. Doch op mijn voorlopig verbruik staan reeds meer dan 90 min buiten bundel. Hoe kan dat? Ik meen dat alle gesprekken met vaste en/of mobiel in dit abo zijn inbegrepen.
Beste antwoord door Martin
ter bijkomende info: op 25/08/20 werd ook hhet volgende door proximus gemeld:
meer voorkomend probleem in flex packs (bij een deel vd klanten wordt de optie unlimited calls niet correct toegepast en IT is hiervan op de hoogte)
Maar morgen zal wel iemand die van proximus zelf is je hierbij meer info geven en je hierbij verder kunnen helpen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Ik vrees dat u voor morgen hier op dit publieke forum geen reactie meer zult krijgen van Proximus-medewerkers
Met een 5G abo zijn de nationale (en EU roaming) gesprekken in het forfait begrepen (met uitzondering van betaalnummers uiteraard)
Er zijn reed meldingen over gelijkaardige problemen op dit forum terug te vinden en Proximus-medewerkers zullen dit wel rechtzetten wanneer ze u bericht oppikken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.