Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
bij inloggen op myproximus krijg ik wel mijn gsm abonnement & gevens te zien.op mijn internet factuur staan wel instructies hoe ik bij aanmaken van een nieuwe account beide kan selecteren, maar niet hoe je op bestaande account een ander product kan toevoegen (dat al aangekocht werd)ik kan mijn account ook niet deleten om deze opnieuw aan te maken.ik heb meermaals de helpdesk gecontacteerd maar ik krijg geen antwoord.op de video afspraak was ik alleen - proximus (PATFOORT Giovanni) was niet op de afspraak !
Dag allemaal Ik ben sinds een tijdje klant bij Proximus en probeer nu voor de eerste maal bij Pickx verbinding te maken. Deze app stelt echter dat mijn account geen toegang heeft tot deze appli. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Vorige week hebben ze proximus komen instaleren. Ondertussen de app al geinstalleerd op de gsm. Maar daar krijg ik steeds de foutmelding dat de login niet gekoppeld is aan het proximus-account.Hoe kan ik dit oplossen?? mvg
HalloOp maandag 1/9 aanvraag tot overdracht mobiel nummer van Orange naar Px aangevraagd. Op woensdag de nieuwe simkaart ontvangen om ten laatste 7/9 actief te zijn bij Px.Tot op vandaag actief bij 2 operatoren! Op 7/9 is de simkaart van Px effectief actief gekomen maar die van Orange is niet uitgevallen. Klanten van Orange komen op de simkaart van Orange terecht, alle andere nummers op de nieuwe kaart van Px.Bij beide operatoren van het kastje naar de muur! Ik heb de laatste week al 40 keer dezelfde uitleg gegeven! Volgens de website www.crdc.be staat het nummer effectief actief bij Px. Bij Orange wijzen ze naar Px en bij Px naar Orange. Bij het lezen van hoe zo een portering effectief in zijn werk gaat, krijg ik toch zo een vermoeden dat Px zonder de ACK van Orange af te wachten het nummer heeft overgenomen met alle gevolgen vandien.Graag zie ik hier snel een oplossing. Met 2 toestellen rondlopen is niet zo leuk. Zeker omdat sms’en ergens in het ijle belanden!Voer voor de ombudsdiens
Beste, omdat m’n gestarte topic onterecht bij opgeloste problemen is terecht gekomen, even een herhaling. kort samengevat : openen van een gewone website kost enkele minuten. foto uploaden kost een aantal uren. bovenstaande feiten zijn niet via wifi die nog trager is maar laptop verbonden via UTP. (bbox3-modem) Enkele buren kregen de oplossing aangeboden van een modem die werkt via 4G...dit gaf een adequate oplossing. helpdesk zegt echter dat dit bij mij niet nodig is...volgens hen is alles normaal (daarom m’n vraag via deze weg) hier een link naar m’n topic: → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/enorm-traag-internet-in-ons-tweede-verblijf-proximus-zegt-dat-het-ok-is-50876 Aub Proximus Help mij.
Beste, sinds verschillende dagen hebben we op Eén geen of zeer gebrekkige ondertitels. De andere zenders werken wel correct. Decoder herstarten of de procedure volgen voor aanzetten ondertitels helpt niet. Weet iemand hoe dat komt en of dat op te lossen is?
Mijn Proximisaccount werd ongeveer 2 weken geleden om mij onbekende redenen gewist. Vorige week woensdag is het weer aangemaakt, maar ik heb geen toegang meer tot pickx. TV staat wel vermeld bij mijn producten, Pickx niet. Hopelijk kan ik hier geholpen worden, want als ik bel wordt de verbinding telkens verbroken voor ik de vele keuzemenu's heb doorlopen.
Na bijna een maand zonder internet te zitten, een maand een half zonder de tweede telefoon omdat het maar bleef mis lopen bij jullie klantendienst, wordt ik 59 euro aangerekend voor een installatie waarvoor ik 2 dagen op voorhand melding kreeg en dan meteen belde om te zeggen dat ik die nooit aangevraagd heb en ook niet nodig had omdat ze een aantal dagen ervoor zijn gekomen. Ze gingen dat annuleren maar dat is dan niet gebeurd en die installateur is er dan geweest, om niks te doen. Toch krijg ik dan 59 euro kost op mijn factuur. Ik heb daar dan voor gebeld en ze hebben dat eindelijk opgelost voor me. Ik heb dan ook gezegd dat ik al 2 maal een bericht gekregen heb om een modem terug te sturen die er nooit geweest is, ik ben NOOIT internetklant geweest bij proximus voor deze installatie. Ik heb nu vandaag OPNIEUW een bericht gekregen met ditmaal het dreigement dat ik 99 euro zal moeten betalen indien ik die niet terugstuur. Is het nu opnieuw de bedoeling dat ik een uur aan de lijn hang
Beste, mijn pickx-app werkt niet. Dit zit namelijk in mijn pakket! Kan u mij soms helpen? Hij gaat open maar kan niets bekijken via de ipad en/of iphone
Vorige week heeft Bpost mijn defecte decoder opgehaald die ik terug in de doos van de nieuwe decoder heb gestoken, vandaag krijg ik de doos ongeopend terug afgeleverd door Bpost. Ik had het formulier “RMI list” op de doos vergeten kleven zie ik nu.Hoe moet het nu verder. Zal ik de doos in een Bpost kantoor afleveren met het vereiste RMI list document op de bovenzijde van de doos gekleefd? De label waarop mijn adres staat vermeld mag die gewoon blijven zoals het is of moet ik er een nieuwe label of papier op kleven waarop juist het adres van Proximus is vermeld zijnde c/o Groep H. Essers, Rue de Liège 70 B-8180 Courcelles?Alvast hartelijk dank voor de moeite
inloggen op myproximus lukt niet ik krijg bovenaan een zwarte balk met kruis, en daarna een kader met open uw authenticator en voer een code in.Alles gedaan maar kan nog niet inloggen
Ik heb een installatie die remote kan worden aangestuurd via ht ModbusTCP protocol. De installatie is via een bbox en een fiber-modem verbonden met het internet (dus fiber-internet ipv dsl). Als ik mijn pc aansluit op de bbox (via Wifi of LAN) kan ik via ModbusTCP met de installatie communiceren, maar ik wil dat remote doen (van thuis) en daar werkt het niet. Het probleem zit dus volgens mij in de fiber-modem. Zijn er instellingen die ik of Proximus kan aanpassen zodat de ModbusTCP communicatie wel werkt vanop afstand? Iemand enig idee? Dank bij voorbaat Peter
I would like to be able to get a public IP on my proximus SIM card. It doesnt have to be static, but I would like it to be public so I could perform port forwarding. My phone number details are in my private profile
Beste,Ik kan niet inloggen via de pickx app. Ook iemand anders van mijn gezin die gebruiker is kan niet inloggen. Wanneer we op “doorgaan” klikken nadat we het wachtwoord ingevuld hebben, krijgen we opnieuw het beginscherm met enkel de optie “inloggen” te zien.Alvast bedankt!
Volgens de test kunnen we 3 tv’s aansluiten.Nu is er 1 tv aangesloten op onze b-box 2 modem en we willen een 2 de aansluiten via een Ethernet kabel. Dus een verbinding maken van de modem via een Ethernet kabel naar de decoder waar de tv wordt op aangesloten.Wat is de maximale lengte van de Ethernet kabel ?
Hey gsm aangekocht via mijn bestaande abonnement. Deze ontvangen via post.Ik wil deze toestel verkoop aan vriend..wegens miskoop. Vraag . Hoe gaat dit verder i.v.b garanty enzo.Winkelfactuur heb ik niet /Welke gegevens moet ik erbijgeven bij verkoop Alvast bedankt Denis
Sinds deze week verschijnen er standaard ondertitels op BBC First en is het niet meer mogelijk om ze manueel via de OK-knop in te stellen. De nieuwe ondertitelingen zijn erg klein en misvormd onderaan in beeld. Kan dit gecorrigeerd worden tot normale grootte? Alvast bedankt.Mvg
Hallo, Ik kijk sinds dit seizoen vrij veel via de Google Chromecast naar het Belgisch voetbal via de Pickx app, echter sinds dit weekend krijg ik de melding dat deze zender niet kan gestreamd worden.Waarom werd dit aangepast, alle vorige matchen kan ik perfect streamen via de Pickx app.
Beste,Deze middag hebben ze installatie gedaan van proximus. Ik kan in de Pickx app geen TV kijken, ik krijg alleen maar een zwart scherm met een wieltje die constant blijft draaien. Op de website kan ik ook geen tv kijken omdat ik zo gezegd geen tv pack heb. Ik heb nochtans het all-in voor families pack.
Mijn zoon heeft mobilus S waarbij hij als favoriete app Instagram heeft.als hij op 4g zit en naar Instagram gaat en filmpjes hierop bekijkt gaat dit dan van zijn mobiel dataverbruik?Ik vraag dit omdat op korte tijd zijn mobiele data hoog is?
In de maand augustus werd ik afgesloten wegens niet betaalde facturen.Ondertussen betaald, maar ze hebben me wel de maand augustus aangerekend.Terwijl ik er geen gebruik van kon maken. €138,47 evengoed aangerekend.September nieuwe factuur €178,47.€40 extra… Sorry maar maand augustus moeten ze me niet aanrekenen als ik geen gebruik kon maken van de diensten die er niet zijn op dat moment.Je betaalt wat je gebruikt en niet voor iets wat je niet hebt.Je wordt al extra aangerekend voor Administratiekosten herinnering en Buitengebruik. & wederindienst. tel.En je zou dan nog eens de volle factuur moeten betalen voor de maand waarvan je geen gebruik kon van maken?De maand augustus moet afgetrokken worden.Ik betaal september niet zolang augustus niet afgetrokken is.Betalen voor iets wat ik niet heb gekregen...Geen televisie, geen gsm dienst.Mijn gewoon abonnement is €84,49 en 53,98 voor extra pakketten.En deze worden allemaal aangerekend voor maand augustus? Een beetje raar als ze je afslu
onlangs overgestapt en flex viber geinstalleerd op 02 sep door technieker. Tv, internet, 2 GSM OK. Omzetting is nu 10 dagen later naar ons oud tf nummer nog steeds niet gebeurd. Klant ***.
hallo, enig idee of de galaxy fold 2 zal aangeboden worden icm een abonnement?
wij hebben 2 V5 decoders waarvan 1 mini en 1 met harde schijf;.B Box 3 de mini geeft nauwelijks problemen, dus af en toe (zelden) moeten wij deze resetten wegens geen ontvangst, geen beeld, freeze… na reset weer voor onbepaalde tijd gerust.anders is het echter gesteld met de V5 harde schijf…op regelmatige basis is hier een reset nodig.. (enkele malen per maand).reden : geen beeld, storing op beeld (alle zenders) geen ontvangst, etc…….iemand (liefst van Proximus zelf) een oplossing?geen voorstellen zoals “trek de stekker uit, laat de lijn eens testen, etc…….want de modem werkt perfect..telefoonlijn werkt perfect; internet idem, enkel decoders hebben af en toe kuren…grt, Retr.
HalloIk ben overgeschakeld naar proximus sinds 2 weken en ze hadden mij gezegd dat ik via pickx naar tv en opnamen kan kijken. Tv is enkel live en mijn opnames zijn helemaal niet beschikbaar.Hoe kan ik mijn opnames bekijken van op de pc? Ik gebruik Firefox.Met vriendelijke groetenStijn
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.