Skip to main content
Vraag

Pickx app & pickx website

  • September 14, 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Beste,

Deze middag hebben ze installatie gedaan van proximus. Ik kan in de Pickx app geen TV kijken, ik krijg alleen maar een zwart scherm met een wieltje die constant blijft draaien. Op de website kan ik ook geen tv kijken omdat ik zo gezegd geen tv pack heb. Ik heb nochtans het all-in voor families pack.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • September 14, 2020

Nog maar deze middag geïnstalleerd. Ik lees altijd dat zoiets toch wat tijd nodig heeft om alles correct te laten afhandelen door het computersysteem. Morgen zal wel een proximusmedewerkers hier wat meer over kunnen vertellen, toch zeker als uw forumprofiel volledig is, zeker klantennummer, telefoon, gsm, ....


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 14, 2020

Het kan tot 24u duren alvorens de doorstroom administratief is gebeurd. Hierna zal je dit probleemloos kunnen gebruiken.