Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik krijg de laatste tijd verschillende SMS’en met als inhoud: “CARDSTOP: We hebben een melding ontvangen uw verlopen bankkaart te blokkeren. Als dit niet klopt verifieer jezelf via: cardstopservice.in/reactiveer”Dit klopt uiteraard niet en is een fishing scam. Dit moet nu toch wel eenvoudig te blokkeren zijn (vb op basis van de valse URL? Proximus zou hier de politie actief mee kunnen helpen door de SMS’en niet te laten toekomen en de politie op de hoogte te brengen van de nummers welke deze berichten versturen. (wordt telkens vanuit andere nummers verstuurd)
Is het mogelijk om de proximus pick app te installeren op de nieuwe chromecast met google tv ?
Op 11 december bekwam ik een sms van proximus dat er momenteel problemen zijn met de proximus mobile extender en dat er een oplossing zou zijn op 12 december. Echetr vandaag werkt de mobile coverage extender nog steeds niet. Wanneer zal het probleem dat nu al een week aansleept opgelost zijn?
Ben ik de enige die sinds een paar dagen zeer slechte ontvangst heb via de digitale TV. Het synchronisatie probleem tussen geluid en beeld leek mij iets beter, quasi opgelost, maar sinds een paar dagen zeer veel blokjes - sneeuw - ruis op het beeld. Gisteren verschrikkelijk. Is dit regio gebonden ? Heropstart - reconfig modem verhielp het probleem niet. Ben ik de enigste?
Beste, Vorige week zijn wij overgestapt naar jullie als mobiele provider, nu zijn onze simkaarten afgesloten en hebben we die van jullie nog niet ontvangen. Weet u of deze onderweg zijn of kan ik beter naar een shop gaan. Want dit is zeer vervelend.Mvg,
Beste Proximus-klant, op 17/09 heb je van ons een mail gekregen over de wijzigingen voor onze domeinnaam- en hostingdiensten. Via deze sms willen we jou er graag even aan herinneren de voor jouw mailverkeer- en/of website geschikte maatregelen te treffen vóór de in de mail vermelde einddatum. Je Proximus-team. Hallo, ik heb van deze boven staande bericht geen e-mail ontvangen op 17 september, kan er iemand verklaren wat dit is? Alsjeblieft, Dank u.Fijne dag nog. Jeroen
Gisteren heb ik via een Proximus winkel een nieuw nummer gevraagd en laten activeren voor mijn dochter.Blijkt dat er aan het ons toegekende nummer een actieve Whatsapp account zit van een ons onbekend persoon.Ik heb gebeld met Proximus maar daar konden ze me niet helpen: “Dit hadden ze nog nooit meegemaakt”. Alle koppelingen op de Proximus website leiden naar “Bel ons” of “FAQ”. Bellen heeft dus duidelijk geen zin (1 keer een half uur verliezen om wandelen gestuurd te worden is wel genoeg), in FAQ vind ik geen antwoord en gewoon mailen is kennelijk niet mogelijk? Dit lijkt mij een serieus probleem, en Proximus geeft “Niet thuis”…Ik heb dit fenomeen ook reeds aan Whatsapp gemeld maar ook van hen nog geen feedback gehad.Ik maak me ernstig zorgen over de veiligheid van mijn gegevens.En over mijn factuur; dat nummer staat nu op mijn naam, abonnement, wat kan die persoon niet allemaal doen op mijn rekening waar ik geen weet van heb?Wat kan ik nog doen, wat moet ik doen, hoe kan ik Proximus
Beste, Op zondag 18/10 besliste ik om over te stappen naar Proximus. Er werd toen gezegd dat de leveringstermijn vermoedelijk 21/10 zou zijn. Voor mijn toestel. Gisteren, 21/10 ontving ik een berichtje met de melding dat het uitzonderlijk druk was op logistiek niveau. En ze me zouden op de hoogte houden wanneer er meer nieuws was voor het te leveren toestel. Vandaar echter kreeg ik telefoon dat ik nog een kopie van mijn identiteitskaart moest doorsturen. Dat me daarover werd bericht en jullie daarop wachten. Echter, ik heb daar geen bericht mogen voor ontvangen. Anders had ik dit reeds in orde gebracht. Ik heb dit dan direct verstuurd. Een kopie. Mijn vraag is nu of jullie deze intussen goed hebben ontvangen. Met dank!
Hallo,Ik heb begin juni 2020 een OnePlus 8 Onyx black in combinatie met een abonnement bij Proximus aangekocht. Als promo werd er door Proximus hierbij het volgende toegekend:Cashback van 99 euro Gratis bluetooth oortjesMeer dan 4 maanden na aankoop heb ik geen van beide delen van de promo ontvangen. Op de klantendienst delen ze mij mee dat ik dit zelf moet regelen met de verkoper van de smartphone, Oneplus. Ik heb geen contactgegevens of dergelijke.Heeft iemand hier ook problemen mee?Stijn
Hallo iedereen, Belofte maakt schuld, binnenkort starten wij de test van de V7 decoder op het forum. 😀 Deze test zal plaatsvinden ‘achter gesloten deuren’ samen met de geselecteerde testers, om in een later stadium openbaar gepubliceerd te worden. Deze test maakt gebruik van alle forum mogelijkheden en vereist dan ook een geëngageerde deelname door middel van het uitwisselen van de nodige feedback. Het gaat hier niet om het éénmalig invullen van een enquête, maar om het uitvoeren van enkele acties, om problemen of ongemakken door te geven en om vervolgens opnieuw te testen als er aanpassingen zijn uitgevoerd. De deelnemer zal weliswaar moeten begrijpen dat het product nog niet “af” is, maar men nog steeds elke dag werkt aan de ontwikkeling hiervan. De V7 is eigelijk een complexer toestel om te testen dan de V6. Door al deze redenen zullen er slechts 20 testers op het forum worden geselecteerd. 😐 De selectie van deze 20 testers zal gebeuren op basis van hun huidige product
Kan je Pickx tv kijken op een laptop met Windows besturing?Ik krijg namelijk steeds een fout melding dat het alleen mogelijk is met tv in je pack en tv zit wel degelijk in mijn pack.
Ik heb nu nog tot ongeveer 15 november een welkomstpakket (incl korting) met TV, vaste lijn en internet.Ik zou eigenlijk rond die datum, mijn pakket willen aanpassen zijnde de vaste lijn supprimeren (=nooit gebruikt, heb zelfs geen toestel), alsook mijn Movies en Series willen annuleren. Kan ik dat nu al aanvragen dat dit tegen die die datum gebeurt aub ? (en niet meteen)
Als je overschakelt van bvb Pack Internet Comfort , Phone Mobilus S en dan overschakelt naar Flex, kan je dan nog programmas opnemen op je decoder (permanent beschikbaar) en op server (30 dagen)? Kan je dan ook met dat omgeschakeld mobile abonnement op verplaatsing de FON wifi gebruiken om op gsm TV te kijken?
Werkt de Pickx app niet op een laptop met Windows besturing???
We hebben net een nieuwe tv gekocht die 4K ondersteunt (loewe 5.55 oled 4K ultra HD). Daarom heb ik mijn oude decoder v5 omgeruild voor een decoder v7. Als ik echter de beeldinstelling instel op 3840x2160 krijg ik een gedeeltelijk dubbel beeld met in het midden een verticale zwarte balk.Kan ik die instelling niet gebruiken of moet ik hiervoor nog iets aanpassen?
Dinsdag middag met Proximus gebeld, voor omschakeling naar nano Sim. Door Corona virus winkels niet open en daarom gaan ze het op sturen met bpost. Ik dacht goed geregeld, maar woensdag avond plotseling geen bereik op gsm. Kan niet meer bellen en kan niet meer gebeld worden. Vandaag geen simkaart in de brievenbus. Dus door de nieuwe regeling van bpost pas ten vroegste maandag in de bus. Bel juist met de helpdesk en kan niets aangedaan worden. Als ik vraag waarom Proximus geen rekening houdt met de nieuwe bezorg tijden van bpost, waar iedereen in België persoonlijk op de hoogte van is gebracht, kreeg ik als antwoord dat Proximus daar niks van af weet en dat bpost hun niet op de hoogte breng voor veranderingen van bezorging in een bepaalde regio. Heb proberen duidelijk te maken dat het geen regio is maar gans Belgïe maar dat snapte hij niet. Ge volg mijn echtgenote die mantelzorger is voor mij, haar moeder en mijn moeder is in nu niet bereikbaar!!!! Nu dat ouderen en zieke mensen niet
Vorige week online de Oneplus 8 T in pre-order besteld maar alles liep fout ondanks dat in my Proximus bij mijn abonnement optie bestel een telefoon staat. Ik heb een unlimited premium 5g en na mislukken order telefonisch ingebeld. Vrienden medewerker kon wel order in In winkelmandje plaatsen en Doorlinken zodat ik alleen maar moest bevestigen. Dit is dus mislukt en daarna weer teruggebeld en uren aan de lijn gehangen. Inmiddels hadden ze ongevraagd nieuw abonnement aangemaakt zonder toestel wat inmiddels stopgezet is en nu is er een dossier aangemaakt zonder dat ik zicht heb op een gunstige afloop.
Ik begrijp dat het wel eens anders gaat dan verwacht maar zo erg als dit heb ik het nog nooit gehad. Geen reactie, geen actie, helemaal niets. Zie onderstaande mailwisseling en dit is nog maar een klein stukje.LOS DIT NU EENS OP!!!!!!---------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte heer, mevrouw, Helaas krijg ik maar geen antwoord op mijn e-mails maar wel herinneringen/aanmaningen.De facturen worden niet betaald. Ik verzoek u dan ook dringend om:Het abonnement te beëindigen Alle openstaande facturen te crediteren. U hoeft mij deze niet te sturen want ik heb ze toch niet ingeboekt en verwerkt. Graag nu wel de benodigde acties. Van: xxxxVerzonden: woensdag 9 september 2020 10:09Aan: marketing.numbers@proximus.comOnderwerp: FW: Reply to Case 45978672 Geachte heer, mevrouw, Geen idee waarom maar hierbij het formele verzoek de dienst per 23 maart 2020 te beëindigen zoals reeds al bevestigd door uw organisatie. Van: xxxVe
Beste, Ik kan niet inloggen op de pickx-app.Kan het zijn dat deze niet correct is gekoppeld? MvgSteven
Ik ben slechts 3 maanden klant bij Proximus. Vanaf de installatie loopt er iets mis. Na herhaaldelijke telefoons is dit uiteindelijk opgelost. Ook wordt er mij steeds belooft via mail en telefoon dat ik voor Flex S 59,99 euro dien te betalen.Onbegrijpelijk maar dat schijnt absoluut niet in orde te komen. Dan is het in de 70,?? euro dan 66,59 euro. modem is 12 maanden gratie en toch betaal ik 2,?? euro.Ook beloofd men mij via mail dat ik 10,00 euro korting zou krijgen gedurende bepaalde periode.Niets van dit alles wordt door de klantendienst geregeldIk ben het beu aan het worden. Als ik vermeld dat ik terug naar Telent ga wordt dat afgedaan als, doe maar. In plaats van voor een klant (nieuwe) alles te doen om mij te behouden doen zij niets.Na vele telefoons en e-mails wordt er niets opgelost.
Hello everyone, my name is Fatih. I have applied to one of your package more than 1 month ago and you have accepted on 17 september. Then I made an appointment for the installation of internet to my home and I took the date 9 october for afternoon. But on that date your technicians didnt come. On the other hand I received an sms/email and it's written that my appointment was cancelled because they couldn't find me at home (big lie and ridiculous). After that I tried to talk with your customer services but (of course) couldn't reached, I chat with someone (online chat), he/she said just "apologies". He/she couldnt give me any solution except give a new date. I visited one of your shops, they couldn't do anything except to call customer services (of course no answer). Anyway, after all this, I took a new date which was 19 october. Technicians called me again yesterday (19 october) around 13.30 and asked me that I'm at home or not. I said that I'm at home and waiting. I was thinking t
Kan je Eurosport niet kijken op een laptop met Windows besturing??
Ik heb twee gsmnummers die in een professioneel pakket zitten. Deze mensen verlaten de zaak maar nemen hun gsm mee. Gezien hun nummer bij vrienden en kennissen heel bekend is wil ik hun die nummers ook meegeven en uit ons pakket laten halen en op hun naam zetten. Kan dit?
Goede middag,mijn vader is verhuisd naar een appartement en wil zijn vaste lijn meenemen, maar blijkbaar is die ondertussen door Proximus afgesloten ? Een technieker zou al 2 keer zijn langsgekomen maar blijkbaar zou die gezegd hebben dat het nieuwe gebouw voorzien is van glasvezel en dat daarom internet en vaste lijn niet mogelijk zijn ? En nu ?
Hoe kun je een mail doorsturen naar de printer vanuit proximus mail app?Bij de standaard apple mail app lukt dit wel !!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.