Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo kunt u mijn dataphone optie opzeggen, dan betaal ik de restwaarde zodat ik een nieuw toestel kan bestellen. Heb dit zelf proberen online te doen maar dat is niet mogelijk, de gegevens in mijn profiel zijn alvast ingevuld.
De laatste dagen krijg ik regelmatig volgende soort foutmeldingen bij het verzenden van mails via Proximus webmail: Sommige mails geraken er wel door, de meeste niet. Mails verstuurd vanaf een ander platform (Gmail) worden wel afgeleverd zonder enig probleem. Ben ik de enige?
Beste, Mijn afstandbediening van mij digicorder is helaas defect door mijn hond.… Wat kan ik doen om een nieuwe te bestellen nu alles terug sluit . Mvg
Ik heb onlangs het nummer 047190**** laten opzeggen.Maar zonder hierbij na te denken was dit te vroeg.Natuurlijk weet ik dat er 59€ heractiveringskost bij komt.Maar ik zou het apprecieren als die kost eenmalig wegvalt. Bedankt,Matthias
Ik heb gisteren online een gsm besteld, maar heb nog geen track and trace ontvangen? Ook zou deze normaal vandaag geleverd worden aangezien de bestelling voor 20u was. Maar goed, mijn vraag is eigenlijk waarom ik de track and tracé code nog niet heb ontvangen? En ik denk ook dat het handig zou zijn voor de klanten om op de telefoonlijn een optie te maken over de online aankopen en vragen hierover.
Beste, Ik ben vandaag te weten gekomen dat ik mijn factuur op een verkeerde proximus rekeningnummer heb gestort. En weet niet goed wat te doen. Probeer te bellen naar proximus maar zonder succes.
Ik had mijn factuur 2 dagen te laat betaald ik heb 24 uur gewacht maar mijn internet is nog niet opnieuw geactiveerd
Goedendag Als ik mijn internet verbruik bekijk op de web site zie ik staan : al verbruik : 2,95 Tb van het totaal 3TB Zéér eigenaardig : als ik al mijn verbruikers data optel van de verschillende maanden van het jaar 2020 kom ik aan een getal van rond de 255GB wat overeenkomt met 0,25 TB Hoe kan dat op Uw website staan dat ik aan 2,95TB zit ????? Graag uw antwoord
Hallo, ik ben sinds een week proximus klant, maar geraak niet boven de 60Mbps. De installateur had nochtans gezegd dat ik vlakbij de kast zat en de lijnwaardes erg goed waren dus hij verwachtte zeker 100Mbps, al kon dit 2 dagen duren. Tot op heden nog steeds niet sneller. Kan iemand dit eens bekijken aub ?
Situatie : een NOKIA 2700 classic en een android CAT S41, beide met Pay&Go SIM-kaart van ProximusZodra ik beide apparaten verbind via bluetooth, verschijnt op de NOKIA naast het bluetooth icoontje een [E](edge?) . NOKIA start prompt een data session met gebruik van belkrediet, ...wat vanzelfsprekend niet de bedoeling is. Zijn daar mouwen aan te passen?
Na het aanzetten van de tv blijft het Pickx logo knipperen en nadat alles is gestart valt het beeld en het geluid de hele tijd weg. Het enig wat helpt is de Android decoder meerdere keren resetten. Na ongeveer 2-3 keer resetten kunnen wij dan TV kijken. Dit is super onhandig. Hoe dit op te lossen? Ik heb al alle reset opties geprobeerd zoals beschreven op de website maar dit probleem blijft terugkomen.
Even geleden verving men onze ‘oude’ bbox3 met een ‘nieuw’ type bbox3.Hoewel ik alle portforwarding instellingen correct gekopieerd heb, heb ik nu geen toegang meer tot mijn intern netwerk van buitenaf.DynDNS is ook enabled en werkt wél, maar als ik naar dat adres (zowel domain name als raw IP) ping krijg ik geen respons. Dit werkte vroeger perfect.Op de myproximus site staat dat er ‘lage’ beveiliging is (extra poorten 23, 80, 443 geopend) maar SSH, ping, of een HTTP(S) verbinding met de server die ik lokaal draaiende heb lukken allemaal niet.Traceroute geeft enkel sterretjes weer.Mijn server is via het intern netwerk perfect bereikbaar.Hoe kan ik dit verder debuggen? Kan iemand van Proximus me helpen?
Ik heb een hele dag gewacht om mails te kunnen ontvangen en verzenden via Proximus. De site werkt niet voor support, via telefoon laten ze je hangen en haken dan gewoon in. Je kan gewoon nergens terecht. Ik denk er sterk aan om alles bij Proximus weg te halen. Ik verwacht als Business klant wel iets meer respect en service voor de hoge abonnementskosten die ze aanrekenen. Wat gaan jullie hieraan doen?!
Ik ben geabonneerd op internet maxi en zou dus bijna 100 Mbps moeten halen. Vroeger had ik gemiddeld 60 tot 70 maar de laatste 3 dagen geraak ik via speedtest niet over de 20 Mbps? Enig idee hoe ik dit verhelp?
Hoi!Ik heb sinds Mei een nieuwe telefoonkabel getrokken in mijn woning.Laten binnenkomen in mijn garage, de NTP daar laten installeren en zelf een kabel door getrokken naar mijn distributie.Had destijds een CAT5e kabel met een rj12 connector gemaakt. De modem zit dan mooi bij in m'n netwerk kast in de distributie kamer. Maar omdat ik in de toekomst nog wel wat graag zou veranderen in mijn kast, wil ik graag een vast punt maken waar ik mijn DSL modem kan inpluggen.(losse grijze kabel boven de netwerk kast zou ik graag een vaste stopcontact voor DSL maken) Ik weet dat je de VDSL splitter moet laten steken in de eerste ntp (in mijn garage). Maar wat zou het beste en conform zijn voor de 2de NTP?Een NTP kopen bij proximus of EDPNET?of die van niko?Indien die van niko, welke soort moet ik nemen?Het dient enkel voor een DSL modem in te steken
Ik heb ondertussen door dat ik niet de enige ben die dit probleem al aangekaart heeft, maar de tv gids klopt niet echt. Op TLC heb ik nog maar weinig gezien dat overeenstemde met de gids, FOX quasi hetzelfde probleem. En gisteren zag ik reclame voor de nieuwe 'crime series' op 6 vanaf donderdag, maar dat is in de gids niet te merken. (Bij Telenet zijn ze al wel juist ingeboekt, dus van laattijdige wijzigingen is hier geen sprake) Behoudens het feit dat ik ze niet kan opnemen, ben ik nu verplicht alle reclameblokken te zien om te weten welke nieuwe series gaan beginnen.. wanneer kan ik dan naar het toilet?? 😉
Hallo,het lukt mij niet om te verbinden naar een Azure netwerk share als ik van thuis werk.Dit lukt zonder probleem vanop het werk.Ik beschik over een BBOX3 modem.Ik heb ergens gelezen dat Proximus poort 445 blokkeert en dat dit niet kan aangepast worden.Portqry over poort 445 geeft inderdaad FILTERED als resultaat.Ik heb collega’s die ook van thuis werken via Proximus en die geen probleem hebben met de connectie.Ik heb de connectie ook reeds geprobeerd vanop een ander toestel thuis en daar lukt dit ook niet.Enig idee wat mijn probleem kan zijn ?
Goeie DagIk speel sinds kort met mijn playstation op de 2de verdieping in een rijhuis. Er staat een wifibooster op de 1ste verdieping dus ik speel op wifi (dus geen intetnetkabel) en ik heb soms echt een zwak signaal. Hoe krijg ik een beter signaal op mijn ps4???
Wij hebben een telefoontoestel Maestro 2031.Het snoer van de hoorn naar het toestel is kapot.Is dat snoer afzonderlijk te koop ?In een Proximus winkel ?Of kan dat online ?Met dank voor uw hulp.Christiaan.
Beste, Na doorverwijzing van jullie klantendienst contacteer ik jullie met de volgende opmerking: We wensen graag proximus in onze woning, maar de klantendienst kan enkel een afspraak inplannen om de kabel aan te sluiten van aan de rooie lijn en zullen ook direct de proximus diensten activeren. Nu wij wensen echter nog niet meteen de activatie van jullie diensten, we hebben nu enkel de voorkeur om de kabel aan te sluiten in onze nieuwbouwwoning, dit omdat onze oprit momenteel zal open liggen. We wensen echter pas in juli of augustus de internet en tv diensten te activeren. Ik denk dat dit voor ons beste optie is, aangezien we niet van december tot juli 60euro/maand wensen te betalen, als we niet inwonen in onze woning. Kunnen we samen komen tot een constructieve oplossing om deze twee elementen op te splitsen?Aansluiting kabel in december in onze woning en activatie van onze modem (internet / TV) in de zomer van 2021. Met beleefde vriendelijke groeten,Bram Dm
Heb de serie ‘mijn geniale vriendin’ opgenomen van NPO2 maar de tweede aflevering ontbreekt.Hoofdstuk 9 staat tweemaal in de lijst maar hoofdstuk 10 niet Kan die nog worden toegevoegd ?
Al 15 jaar is ons internetsnelheid hetzelfde tot slechter dezer jaren. Is de technologie stilgevallen? Dankzij de stilgevallen technologie kunnen wij ook niet aan teleworking doen, laat staan Belgacom TV kiezen. Na een check blijkt weeral dat de upload rond de 0,7 MBPS is. Leuk als je mails met bijlages moet versturen, laat staan videomeetings met familie daar werk niet thuis kan. Als de prijs nog zou stagneren of dalen…. Misschien komt via dit kanaal ons ontevreden bij de juiste persoon, want de gegarandeerde snelheid up or down halen we ook nooit.MvgSnowke
Sinds deze morgen valt mijn DSL-Internet verbinding regelmatig weg, dus geen internet WiFi of bekabeld en geen tv. Soms elke 10 minuten soms wat langer.Reboot en reset hebben niets geholpen, voor de zekerheid bekabeling tot in garage ook nagekeken maar daar schijnt niets mis te zijn.Heb ik nog iets gemist of is dit een Bbox probleem?UpdateHet lijkt erop dat een WiFi connectie vanuit onze iPads de Bbox overbelast , binnen de minuut na switchen tussen externe WiFi en ons eigen WiFi netwerk val de Bbox uit.mvgDanny
Hallo,Vandaag ben ik naar de winkel gegaan om meer informatie te vragen in verband met het abonnement Flex. Na enkele minuten had ik beslist om mijn huidig abonnement te vervangen door een flex abonnement. In de winkel werd gezegd dat er niks zou veranderen aan mijn huidig abonnement, maar dat enkel de prijs een verschil zou maken. Nu blijkt dat ik met dit abonnement geen gratis app meer kan kiezen? Dit zou toch niet de bedoeling mogen zijn? Als ik mijn mobiele gegevens inschakel beschik ik niet meer over 4G, maar over 3G? Kan iemand mij hierbij helpen aub? Met vriendelijke groeten,Rik S
Ik ben in het bezit van een oude afstandsbediening met het belgacom logo.Sommige toetsen werken niet meer of enkel na verschillende malen op te drukken.Is het mogelijk om deze om te ruilen?Mvg,Raoul
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.