Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Geacht Proximus team,hieronder lees je de brief die ik schreef op 18 april 2023 en afgaf in jullie winkel in Brugge op 19 april. Vandaag tussen 8 en 17 uur zou een medewerker van Proximus langskomen (voor de 5de keer al sinds januari 2023) om een installatie uit te voeren zodat ik als nieuwe klant kan genieten van jullie producten. Ik schets met plezier even deze korte tijdslijn14 december 2022Mijn eerste aanvraag als toekomstige nieuwe klant, online via jullie website.Orderbevestiging: R4WEBSHOP016355314Ik verhuis 6 januari 2023 naar een nieuwe woning en wil daar graag TV en internet via Proximus laten installeren.6 januari 2023Ik verhuis naar mijn nieuw adres (= appartement te Frank Van Ackerpromenade 18 bus 903, 8000 Brugge). Het adres waarvoor ik 14/12 online een aanvraag als nieuwe klant deed.20 januari 2023Poging 1 Proximus, gepland tussen 8 en 17 uur. Ik neem verlof, ben uiteraard thuis en wakker sinds 7 uur.08.16 uur: sms dat een technieker langskomt tussen 10 en 12 uur.09.04 u
Hallo, Zou het mogelijk zijn om de getrouwheidskorting terug te activeren op mijn account aub? Zou het niet makkelijker zijn om gewoon deze eeuwig actief te houden of gewoon de abonnementen goedkoper te maken?Niet alleen viel een paar maanden geleden de vorige korting weg, toen werd ook al een prijsstijging van 3 euro doorgevoerd (januari) en nu is de volgende (juli) reeds aangekondigd en zal er wederom 3 euro bijkomen.Geen idee of er variaties zijn met de getrouwheidskorting maar als er bij mijn factuur elk half jaar 3 euro gaat bijkomen moet ik toch alternatieven zoeken gezien het uiteindelijk nog steeds hetzelfde traag internet, dezelfde beperkte wifi en dezelfde (herstart)decoder is zoals 1-2 jaar geleden… (en lijkt me dat jullie toch wel wat cash over moeten hebben gezien jullie geen dividenden meer gaan uitkeren :p) PS: kan de Pickx app ondertussen al streamen naar de chromecast of nog altijd niet? Mvg,Peter
Beste, Hoe kan het zijn dat ik met Fiber via wifi op gsm een uploadsnelheid van +/- 100 mb/s test en dat ik op hetzelfde moment een bestand (160mb) via Wetransfer wil versturen/uploaden en dat dit 15 min. in beslag neemt?...Op het moment van uploaden waren er slechts twee computers verbonden met internet, waarvan slechts één “actief” op internet (aan het uploaden). Verbinding van computers op fiber loopt via kabels cat6.Dit vind ik toch moeilijk te begrijpen...
Is er een mogelijkheid om te zien wie, wanneer en van welke plaats werd ingelogd op de webmail van skynet ?
Op zondag 30/04/2023 een bestelling geplaatst en onmiddellijk betaald voor een Samsung S23. Leveringsdatum zou 03/05/2023 zijn.Orderbevestiging met nr. R4WEBSHOP018758096 meteen ontvangen met daarin een link naar de levering.Deze staat reeds sedert 01/05/2023 op “Binnenkort levering. Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen.Geleverd via Bpost Home Delivery”.Nog steeds geen levering, ook ging link van BPost. Vanmiddag al naar jullie telefonische ondersteuning gebeld maar zij konden ook niet meer zeggen als wat ik zie. Graag jullie hulp.
Ik heb een smartphone + abonnement besteld orderreferentie: R4WEBSHOP017737374 en betaald maar geen enkele bevestiging via mail ontvangen; hoe kan dat? En kan ik alsnog een bevestiging ontvangen aub? Bvd.
Beste, Ik verander van particulier naar zelfstandige en ik krijg de melding: Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.Bij het kiezen van een business pack + behouden huidige nummer.Het huidige nummer zit bij proximus, maar is via het bedrijf waar ik in opzeg voor zit (tot 5/05/2023). Zodus heb ik geen klant nummer. Het nummer kan ik natuurlijk wel privé meedelen. Graag had ik hulp hierbij.
Ik kan nog steeds mijn gestelde vragen en de antwoorden daarop niet terugvinden op de topics.Wat moet ik doen om dit wel te bekomen?mvg,WVdB
Willem Ik heb omdat ik ivm met Covid 19 niet naar mijn Vakantiewoning kan ( Alleen noodzakelijk Reizen met een Negatieve test) mijn Internetabonnement tijdelijk stopgezet ,maar wil zodra we weer vrij kunnen reizen weer gebruik maken van mijn Proximus Abonnement ,maar heb nu een Email gekregen dat ik mijn decoder terug moet sturen anders krijg ik een boete , maar ik kan momenteel niet naar Belgie , hoe lossen we dit op ?
Ik heb vandaag online een nieuwe iphone 14 in combinatie met Mijn mobilus abonnement ik heb 179 euro betaald. Deze is sfgeschreven maar ik heb nergens een bevestiging van gehad en kan mijn bestelling ook nergens terug vinden in mijnklantenzone. Waar is mijn bestelling??
Afgelopen zondag avond 23/04 een galaxy s23 inclusief abonnement besteld. Betaalt en geverifieerd met its me. Orderbevestiging ontvangen met daar in leverdatum 26/04. Sinds zondag avond niks meer gehoord. Gisteren 25/04 contact opgenomen via de chat. Eerste reactie, er is geen bestelling te vinden. Daarna ineens wel en er zou uiterlijk gisteren avond (25/04) een mail moeten komen met de verzend informatie. Niks ontvangen. Zojuist opnieuw contact opgenomen met de chat maar deze persoon kon helemaal niks vinden. Vaag verhaal dus maar wat nu? Ik bestel uiteraard niet voor niets een nieuwe telefoon... als ik dit had geweten had ik hem beter ergens anders besteld.
Waar vindt ik mijn klachten dossier terug
In bezit het Tuttimuspack voor 97.99 euro per maand. Hiervoor krijg ik een downloadvolume van 3TB.Ik bezit dat pack al vele jaren en het hoogste downloadverbruik voor mij bereikt nog geen 500GB.Nu is mijn vraag. Kan Proximus mijn downloadverbruik op max. 500 GB brengen en gaat dat mijn maandelijkse kostprijs verminderen?
Is het nog mogelijk om mijn omschakeling naar fiber te annuleren?
Beste, Ik heb een probleem, ik had flex fiber pack bestelt via de webshop en direct na de betaling kreeg ik een foutmelding in de website. Ik kreeg ook geen bevestigingsmail en het geld is afgegaan van mijn rekening. Nadat ik contact heb genomen met de commerciële dienst zeiden ze tegen mij dat er een technische storing is met hun systeem waardoor de bevestigingsmails later gaan komen. Ik was jammer genoeg nog geen klant waardoor ik geen klantennummer had. Ze konden mijn dossier ook niet vinden. Referentiecode van de bestelling is: R4WEB017726386 mvg
Volgende week komt men fiber installeren. Wat moet ik verwachtenMomenteel staat de bbox in de living niet ver vanwaar de telefoon binnenkomtHoe zal men de kabel binnentrekken? Men komt tussen 8 en 17 uur, dus ik ga die dag telewerken. Blijft mijn internetverbinding zolang actief? Alvast bedankt voor het antwoord?
Beste We willen afspraak om modem + decoder voor 2de verblijfKlantnr: 61xxxxxxx MVG
Opnieuw problemen bij verzenden van e-mails!
waar zijn al mijn producten gebleven, ik kan zelfs mijn facturen niet raadplegen ?waar is Proximus mee bezig ? bij mijn moeder werkt alles nog perfect… alsook heb ik een mail gekregen iets over een V7 decoder dacht ik, ik heb dit niet gevraagd en ook niet nodig… gelieve dit allemaal te fixen a.u.b.
Ik zou nu graag eens een deftige svz rond de oorzaak en timing oplossing van mijn probleem krijgen.Ik zit nu al sedert maandagvoormiddag zonder internet.De operatoren lopen enkel lijstjes af en luisteren niet naar wat je zegt.Mijn probleem zou deze avond om 16.30 opgelost zijn?Klopt dit ?Welke compensatie voor geleden verlies?Ik dien dit weekend te telewerken. Dus graag bevestiging dat er alles aan gedaan wordt om dit opgelost te krijgen vandaag nog
Wij gebruiken al jaren de webmail van Proximus waarin twee afzonderlijke skynet email accounts geconfigureerd staan.Sinds de nieuwe versie van Proximus Webmail uitgerold werd, ondervinden we echter problemen met het verzenden van emails vanuit het 2e account.Mails komen gewoon toe in beide inboxen, mails verzenden lukt vanuit het eerste account (maw het account waarmee ingelogd wordt op de webmail) maar het is onmogelijk om wat dan ook te verzenden vanuit het tweede geconfigureerde account (eveneens een skynet account, en dit is geen alias, maar wel een afzonderlijke mailbox). De foutmelding is over het algemeen “Ongeldige ontvangers”, of het nu mijn eigen email of een ander adres is. Indien ik inlog op webmail via het tweede account (waarin die eerste mailbox van hierboven ook geconfigureerd is), ondervind ik dezelfde problemen : mails komen binnen in beide inboxen, maar verzenden lukt enkel uit de “hoofd” mailbox. Ik krijg daar wel deze andere (even weinig zeggende) foutmelding :
Sinds zaterdagmorgen kan ik op mijn Android gsm geen verbinding meer maken met Proximus Public Wi-Fi.Zijn er problemen of is er iets gewijzigd aan de instellingen?Via mijn eigen SSID lukt het wel nog.
Hello, Newly bought blaupunkt does not connect to proximus wifi with single ssid Below are the Instructions from proximusFirst check the wifi signal. Is it a 2.4 GHz? Our robot only works with a 2.4 GHz, and is not supported by a 5 GHz signal. Do you know how to split up the signals? Make sure to give the 2.4 GHz a different name than the 5 GHz. Then try and connect the robot to the 2.4 GHz signal. Still having trouble? Please contact your internet provider. They know your router and can help you split up the network signals. How to enable both 2.4 and 5 on the router ?. Regards,D
Hoe kan ik een opgenomen programma dat ik gedeeltelijk heb bekeken verwijderen uit “verder lezen”.
Beste, We wonen in woning waarbij de isolatie gsm stralen blokkeert. Gevolg is dat we in de tuin prima ontvangst hebben, maar binnen zo goed als geen. Al bijna 5 jaar is een mobile coverage extender van Proximus een prima oplossing gebleken. Niet perfect, maar het voldoet. Nu krijgen we een brief in de bus dat dit vanaf april volgend jaar (2022) niet meer gebruikt zal kunnen worden. Alternatief zou dan VoWifi zijn. Ik hoop dat ik me vergis en het verkeerd begrijp, maar anders vind ik dit een zeer misplaatste grap van Proximus. Toestellen die VoWifi ondersteunen zijn zeer beperkt. Wij hebben drie GSM toestellen in huis die allen minder dan 2 jaar oud zijn, maar niet op de lijst staan. Dienen wij 3 nieuwe GSM toestellen te kopen? Reden die ze aangeven is de verouderde 3G technologie. Ik kan begrijpen dat men 3G masten wil uit faseren ten voordelen van 4G, 5G, 6G, … Maar wat maakt het voor Proximus uit dat ik in mijn eigen woning nog gebruik maak van 3G als dit tot nu toe een perfecte opl
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.