Antwoord
Ontevredenheid!
Ik heb een hele dag gewacht om mails te kunnen ontvangen en verzenden via Proximus.
De site werkt niet voor support, via telefoon laten ze je hangen en haken dan gewoon in.
Je kan gewoon nergens terecht.
Ik denk er sterk aan om alles bij Proximus weg te halen.
Ik verwacht als Business klant wel iets meer respect en service voor de hoge abonnementskosten die ze aanrekenen.
Wat gaan jullie hieraan doen?!
De site werkt niet voor support, via telefoon laten ze je hangen en haken dan gewoon in.
Je kan gewoon nergens terecht.
Ik denk er sterk aan om alles bij Proximus weg te halen.
Ik verwacht als Business klant wel iets meer respect en service voor de hoge abonnementskosten die ze aanrekenen.
Wat gaan jullie hieraan doen?!
Beste antwoord door Charlotte.D
Tom, het algemeen probleem was gisteren van de baan. Kan je me via een privé bericht even je emailadres doorgeven als je nog problemen ondervindt? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

