Skip to main content
Vraag

heractivatie na factuur betalen

  • October 31, 2020
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Ik had mijn factuur 2 dagen te laat betaald ik heb 24 uur gewacht maar mijn internet is nog niet opnieuw geactiveerd

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 31, 2020

normaal komen er geen Proximus-medewerkers langs op dit publieke forum in de weekends en op zon-en feestagen

eventueeel bellen naar 0800 22800 maar mogelijks is ondersteuning/oplossing pas mogelijk vanaf maandag  na tussenkomst door “de financiële dienst”

 


Martin
  • October 31, 2020

@RiaVH heb je de modem al eens herstart door zijn spanning even te onderbreken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 31, 2020

Heb de modum al een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat


Martin
  • October 31, 2020

dan zal je moeten proberen via de helpdesk 0800 22 800 of ze je eventueel kunnen verder helpen , hopelijk geraak je er gemakkelijk binnen want de laatste tijd lopen de wachhtijden nogal op!


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • November 2, 2020

 @RiaVH  Als u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegt, kunnen we kijken of de betaling is binnengekomen en waar de heractivatie misgelopen is.