Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, ik heb een bestelling geplaatst om een oude maxi + tv abonnement over te zetten naar Flex S. De bestelling staat nu ongeveer een maand in “ontvangen”. Zou u dit eens kunnen bekijken? Bestelling: R4WEBSHOP008400230Klantnr: 61*****04 Bedankt, Steven
Beste, Ik heb voor mijn ouders een nieuwe smartphone gekocht die werkt met een nano simkaart.Momenteel werken zij nog met een Pay & Go kaart.Ze zouden een Mobilus S abonnement wensen.Wat moet ik doen om zo snel mogelijk een nano simkaart in het bezit te hebben ? Kunnen zij hun actuele Pay & Go nummer behouden en indien ja, wat met de resterende belwaarde ?
Goeiemiddag, Ik betaal een aflossingsplan en toch is mijn internet afgesloten plots? Heb het bedrag voor deze maand betaald. Kan iemand mij info geven????
Sinds donderdag 24-9-2020 werkt streamen van filmpjes vanaf internet slecht. Mijn kodi installatie op windows om het nieuws en andere VRT programma’s te zien werkte tot 24-9-2020 prima zonder enkele hapering. Echter nu hapert het afspelen om de 2 tot 5 sec. Ik heb niets verandert aan mijn kant. Het resetten van het modem alsmede het uit en aanzetten van het modem hebben allemaal geen resultaat opgeleverd. Iemand een idee….
Vandaag ben ik overgestapt naar Proximus met TV, Internet, GSM .. Van de shop manager moest ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantendienst. ( 0800 …. )Dat er lange wachttijden zijn, daar kan ik inkomen, maar 2 uur wachten en dan verbroken worden. Weer proberen en na 1 uur nog geen antwoord. Nog eens een uur aan een stuk andere mogelijkheden proberen …. Ik ben begonnen om 16.00 uur. Het is nu 20.50 uur en ik heb nog steeds niemand bereikt. Hoe kan ik in contact komen met de klantendienst? Mailen heeft blijkbaar ook geen zin want ik lees dat er na 2 dagen nog steeds niet geantwoord wordt. Moet ik spijtkrijgen van mijn overstap ? Dit heb ik bij telenet nog nooit meegemaakt. Is dit de gewoonte bij proximus?
HalloOp 1 van onze 2 tv's krijgen we heel vaak beeld in blokjes te zien of beeld die ineens stilstaat.Hoe kunnen we dit oplossen?
Beste,Op 30/09 krijg ik van jullie een factuur voor een bedrag van 138,49 euro. In die week krijg ik ook een kredietnota van 156,00 euro. Een deel hiervan wordt gebruikt voor de aanzuivering van de 138,49 euro.….rest 17,51 (in mijn voordeel). Nu krijg ik een afrekening van 202,71 euro, zijnde abo lopende maand 177,98 euro + 22,73 euro abo vorige maand. Waar komt die 22,73 euro vandaan en waar is mijn tegoed van 17,51 euro?Graag had ik meer details ontvangen hoe jullie dit bedrag samenstellen, want voor mij is dit totaal onduidelijk.
Hallo,Vandaag 2 onderbrekingen op de lijn rond 17:35 en ergens rond middernacht.Ik merk nu dat het profiel weer op 85/30 staat ipv 100/30…Is het door het vele thuiswerken momenteel dat de snelheid verlaagd is om stabiliteit te garanderen?Mvg,
Sinds maanden hebben we problemen met onze VPN verbinding van het werk en onze WiFi.Er zijn al 2 techniekers geweest die geen problemen ontdekten.Vanochtend maar eens opnieuw naar de Helpdesk gebeld…en een test van onze lijn werd opnieuw gedaan...Daarna kreeg ik als antwoord dat er een serviceprobleem is in onze regio.Waarom werd dat niet eerder gemeld door de techniekers en wanneer wordt er iets aan gedaan?We zijn al jarenlang trouwe klant maar zijn nu sterk aan het twijfelen om over te schakelen naar een concurrent…Wat moet er nog gebeuren opdat wij met 4 mensen in huis deftig kunnen werken en lessen volgen (Hogeschool/Univ)?We voelen ons serieus in de kou gezet door Proximus :(
goedemiddag….meer dan een jaar geleden had ik continu problemen op tv door storingen, onderbrekingen en ook stilstaand beeld of een doorlopende gekleurde lijnDeze problemen zijn door meerdere interventies , door meerdere technici + het vervangen van Alle toestellen waarop de tv is aangesloten zoals de Wi-Fi booster, decoder, modem, muurfiche voor aansluiting van de kabel enz..Alles werd vernieuwd tot het opsplitsen van internet en tv !! Tot grote tevredenheid gedurende ± 2 weken dan begon alles terug opnieuw en terug een technici aan de telefoon die zei, oh ja juist de snelheid is te groot, ik weet niet meer in welke eenheid men daarover spreekt?, het is teveel te snel voor de tv alleen, dus deze snelheid vanop afstand verminderd en ja ik was weer tevreden want had geen problemen meer...TOT….vorige week, toen is alles opnieuw begonnen….beelds stilstand, gekleurde band over het scherm...maar vooral de stilstand gedurende verschillende seconden tot meer dan 30 sec. wat ik gemeten heb...
Hallo,Ik had graag gebruik gemaakt van de RF functie op mijn afstandsbediening, dit is niet mogelijk omdat het er nog eentje is van een V4 decoder, zo lees ik toch hier op het forum.Mijn V4 decoder is vorige week n.l. vervangen door een V5 wegens defect.Zou het mogelijk zijn om er mij eentje op te sturen a.u.b.Alvast bedankt
voor +- 400mb moet ik 40€ betalenDenk niet dat dit normaal is.Hierover gebeld en persoon zegt dat het 4GB is wat al helemaal niet kan want dit moet je buiten je bundel aankopen alsook eerst bevestigen.
Bij bizz switch wordt ons vast nummer doorgeschakeld en zijn we zeer tevreden over. Maar het gebeurt regelmatig dat ik snel een berichtje verstuur, maar deze wordt dan verstuurd met ons vast nummer.Opzich geen probleem, alleen als onze klanten/vrienden antwoorden komen die berichten niet toe.nu de vraag, is er een mogelijk om uitgaande berichten altijd via het gsm nummer te laten verlopen bij bizz switch on? Of is er een manier om de gestuurde berichten toch te ontvangen?Iemand hier een oplossing voor?
Als ik een mail wil versturen gaat dit maar gedeeltelijk de mail wordt niet verstuurd. Doe ik misschien iets verkeerd of heb ik misschien per ongeluk een instelling veranderd ? wie weet raad dank u.Vriendelijke groeten,De Smedt François.
Via de app (om het even welke, outlook, proximusmail, ...) kan ik geen inkomende mails lezen. via webmail geen probleem.als ik opnieuw instel via proximusmail krijg ik de foutmelding kan geen verbinding maken met transsportserver ‘relay.proximus.be’ voor ….als ik kies negeren, zie ik wel bij postvak in het aantal mails staan,maar de postvak openen geeft : helaas kunnen uw berichten niet gelezen worden, probeer opnieuwvorige week reeds 1u30 aan de lijn gehangen met de bizz helpdesk met alle mogelijke pogingen maar zonder resultaat, er ging een ticket gemaakt worden maar heb hier niets meer van vernomen.probleem doet zich slechts voor bij 1 van mijn 4 mailboxenhopelijk kan er langs deze weg verder voor worden gekeken
Bestegisteren toen ik thuiskwam zag ik dat ik een update had op mijn app betreffende smartWifi. Heb ik ook gedaan en staat nu dat ‘wifi geoptimaliseerd’ is.Voor zover ik begrijp (leek) vervalt het 5Ghz netwerk en wordt alles 2.4Ghz. Maar op mijn Wifi Booster blijft enkel 5Ghz pinken? Ik heb de booster al opnieuw gesynchroniseerd (via knop WPS) met de modem maar toch nog steeds blijft enkel 5Ghz flikkeren.als ik via mijn modem inlog, zie ik niet direct ergens staan of er nog toestellen zijn verbonden via 5Hgz. Hoe kan ik dit zien? De naam van mijn netwerk is gewijzigd geweest door de installateur. In het beginscherm van de modem zie ik nergens iets staan van venster met vermelding 2.4 of 5.
Wie ervaart nog problemen met de proximus sports app? Ik kan geen competities of clubs meer selecteren. Inloggen lukt half, je krijgt wel een foutmelding maar toch krijt je myprofile icoontje een groen inlogteken
mijn ouders hebben nu internet, tv en vaste telefoon met optie , no limit national fix to fix.ze bellen ook met de vaste telefoon naar gsm. en moeten daarvoor dus bijbetalen.nu zie ik dat er een pack bestaat ‘family essential’ voor 70,99.begrijp ik het goed dat ze dan met hun vaste telefoon gratis naar andere vaste telefoons kunnen bellen en naar gsm (beperkt tot 1000m)? en indien ze willen overschakelen, kan dit dan zonder dat er iemand moet langskomen++? kunnen ze dit gewoon telefonisch aanvragen?
Uw referenties: 46203767 en 46594897Op 9 september 2020 heb ik contact opgenomen met proximus daar ik bijna aan de limiet zat met mijn mobile abonnement. Dit was uitzonderlijk door een niet geplande ziekenhuisopname. De vraag van mij was hoe dit op te lossen . Ze hebben me automatisch en zonder specifieke toelating van mij omgezet naar een flex abonnement met de belofte dat ik niet meer zou moeten betalen (ook voordeelkorting affinity door mijn werkgever) dan voordien. Ik heb nog 1 maal contact gehad met proximus medewerker die me wel een eenmalige korting toegestaan heeft. Alhoewel hij zijn persoonlijke telefoon en mail aan mij gaf (zie klacht 46203767) heb ik hem naderhand niet meer kunnen bereiken en heb ik geen enkele mail meer beantwoord gekregen door hem. Alhoewel beide medewerkers beloofd hadden dat ik maandelijks niet meer moest betalen blijkt dit niet te kloppen. Ik moet nu 10 euro per maand meer betalen alhoewel ik flex niet gevraagd heb. De 2 gesprekken zouden opgenomen zi
Hoe kan ik de naam van mijn ethernet netwerk wijzigen? Als "user" ingelogd op de BBOX, echter, nergens mijn huidig netwerknaam teruggevonden. De WIFI naam aanpassen is geen probleem, het betreft de Ethernet naam, de IPV4.
Sinds 13h geen internet meer. Modem meldt ' DSL lijn verbroken ' . Is dit een lokaal netwerk probleem ?Bedankt voor een snelle feedback
telkens ik mijn router check vind ik een hele hoop clients terug waar ik geen idee van heb welke toestellen dat zouden moeten zijn. daarnaast heb ik twee vaste ip’s erin staan waarvan ik een vermoeden heb dat ze bij de domotica van mijn zonnewering horen maar ook niet zeker over ben. heeft proximus een overzicht van welke mac-adressen er zoal extra op je toestel worden aangemeld?
Sinds gisteren namiddag is er geen internet meer beschikbaar, via de gewone hulpkanalen verkrijg ik geen antwoord. Iemand enig idee waar ik meer informantie kan verkrijgen of toch iemand aan de lijn ipv robot.Geen thuiswerk mogelijk en ook geen school vandaag...want geen internet!
Beste,ik ben nog in het bezit van 2 oudere “Belgacom devolo adapters” in combinatie met de bbox 3. Deze hebben gewerkt maar een week geleden kwam het beeld schokkerig en in blokjes door...Ik heb router, bbox en plc’s gerest...echter de plc’s zenden geen signaal meer door nadat ik deze heb gereset volgens jullie instructievideo (beide huisjes geven echter groen licht, dus zouden moeten werken...). Ik bekijk voorlopig tv met ethernet kabel rechtstreeks aangesloten op router...Is er een mogelijkheid om deze plc adapters te laten testen in een proxiums center? of iets dergelijks…mvg,Frederik VH.
Heb het echt gehad met proximus pickx, wat een waardeloze app...op ios niet voorruit te branden en op chromecast gewoonweg de hele tijd bufferen terwijl VTM GO op dezelfde chromecast perfect werkt en nog in een hogere resolutie (full hd).…En vtm go ondersteund ook nog eens airplay. na dit jaar ben ik klant af...ben dit beu, betaal meer dan 100 euro voor bagger. Al bijna twee jaar geen oplossingen in deze app...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.