Skip to main content
Vraag

Nieuwe nano simkaart

  • November 17, 2020
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

 

Beste,

 

Ik heb voor mijn ouders een nieuwe smartphone gekocht die werkt met een nano simkaart.

Momenteel werken zij nog met een Pay & Go kaart.

Ze zouden een Mobilus S abonnement wensen.

Wat moet ik doen om zo snel mogelijk een nano simkaart in het bezit te hebben ?

 

Kunnen zij hun actuele Pay & Go nummer behouden en indien ja, wat met de resterende belwaarde ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 17, 2020

Uiteraard kunnen zij hun nummer behouden bij overschakeling naar abo

Het betrokken resterende beltegoed wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende abo-factuur

Indien de betrokken SIM-kaart nog niet van het multiformaattype zou zijn dient een nieuwe SIM-kaart te worden gevraagd/geleverd

Ik vermoed dat Proximus-medewerkers op dit publieke forum dit desgewenst voor uw ouders kunnen oplossen (en u hiervoor niet naar een Proximus-center hoeft te gaan)

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/een-simkaart-kiezen-of-omruilen.html

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/je-abonnement-of-pay-and-go-kaart-wijzigen.html


Martin
  • November 17, 2020

sturen ze dan terug sim kaarten op ?


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 18, 2020

Dag @Patricia C hiervoor laat ik best onze commerciële dienst je contacteren, dat mag op het mobiele nummer wat in je klantprofiel ingevuld staat? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2020

 

Beste,

 

Inderdaad dat mag op mijn gsm nummer 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 19, 2020

@Patricia C  U gaat deze namiddag gecontacteerd worden door de commerciële dienst.Groetjes,Joel