Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Ik ben momenteel nu al bijna een maand aan het proberen om mijn overschakeling te bewerkstelligen naar een 5G-abonnement en alles te laten overzetten op esim met behoud van mijn oorspronkelijke nummer. Ik ben sinds 1997 trouwe klant van Proximus en heb altijd netjes alles betaald. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, zowel telefonisch, via de chat als via de Proximus shop. Ik moet wel zeggen dat Jeffrey uit de Proximus-shop Brugge enorm zijn best gedaan heeft. Wat blijkt: in 2008 zou Proximus een boekhoudkundig foutje gemaakt hebben van €92,33 dewelke mij nooit bereikt heeft. Ik wist hier niet van en mijn abonnementen liepen door. Vorige maand kwam dit aan het licht omdat, bij gewenste overschakeling naar een nieuw abonnement ik op een ‘zwarte lijst’ bleek te staan. Groot was mijn verbazing en ik vroeg hulp om dat zo snel mogelijk op te lossen. Ik kreeg een rekeningnummer en mededeling door en ik heb onmiddellijk overgeschreven. Nadien bleek dat ik het foutieve reken
De laatste tijd stel ik vast dat de V5 decoder na hem in sluimerstand te hebben geplaatst continue blijft verder draaien (de koelfase?) en soms is er achteraan een rode led die brandt.Deze morgen was dit ook zo - woensdagavond rond 22u in sluimerstand geplaatst. Ik heb de decoder dan enkele uren volledig uitgeschakeld. Na de herstart was alles weer in orde, voorlopig(?) geen rode led die brandt, maar de koelfase blijft na meer dan een uur nog draaien.Zijn dit voortekens dat de decoder zijn beste tijd gehad heeft?
Nog even een korte vraag ter bevestiging: Ik ben dit weekend overgeschakeld van een Pay&Go kaart naar een mobiel abonnement (in Flex). Ik dacht er nu pas aan dat er nog geld op mijn kaart stond. Wordt dit verrekend in een eerstvolgende factuur, of ben ik dat resterende tegoed kwijt?
Hallo, we hebben sinds 3 dagen niet de mogelijkheid om tv te kijken. Heb alles gecheckt en geprobeerd, maar lukt niet. Decoder is een V5 gefrabiceerd in 2014. Ook al volledig gereset, alles lukt, maar na een ruime tijd wachten komt er de vermelding 'time-outfout bij de start' Herstart, SW update status0, Boot status11Kan dit opgelost worden of beter de decoder omruilen? Alsook de afstandsbediening die werkt ook niet meer.
We hebben online een bestelling geplaatst.Volgens Proximus is mijn pakje geleverd. Dat staat te lezen op MYProximus/mijn bestellingen.quote Je hebt je pakket ontvangen. Veel plezier!Je pakket is afgeleverd unquoteVolgens B-post zou ik het kunnen afhalen in Roeselare bij Decathlon.Roeselare is 131 km van waar ik woon. Dat is 262 km rijden met de wagen !We hebben niets ontvangen en zijn niet van plan naar Roeselare te rijden.En nu, wachten ?Intussen lopen de abonnementskosten wel door waar ik geen gebruik kan van maken.Christiaan.
Deze morgen waren twee personen actief in onze straat met gegevens in te vullen op hun tablet en foto’s te nemen van de voorkant van de tuinen. Zij droegen gele hesjes met achteraan het embleem van Proximus .Dit in Waterstraat te Geel . Zijn er werken of veranderingen gepland door Proximus in onze straat ? Kan eventueel een Proximus medewerker hier op het forum info over bezorgen ? ro
BesteHet internet (wifi) en tv werken meestal niet! Moet steeds op pc,gsm,ipad de wifi aan en uit zetten om in verbinding te blijven! Tv heb ik dagelijks storingen (stilstaand beeld)Start alles terug op en na een tijdje weer hetzelfde, soms moeten we dat meerdere keren per dag doen.Gisteren afspraak gemaakt om me vandaag terug te bellen maar is nog steeds niet gebeurd? Bellen lukt ook niet naar jullie, wachttoon komt en dan valt het steeds uit en dan zouden we als zelfstandige voorrang krijgen?Er zijn al verschillende interventies geweest en de ene laat mij adapters kopen, nu laten ze mij een wifibooster huren en het gaat nog slechter?wanneer gaat dit eens opgelost worden?Een ongelukkige klantEddy Verpuylt
Sinds enkele weken ondervinden we tijdens de dag (thuiswerk) telkens korte onderbrekingen op onze Proximus internet lijn. Alle toestellen zowel via WiFi als via bekabeld netwerk ondervinden op dat moment een onderbreking. Het gebeurd een 5 a 10 keer per dag en telkens voor enkele seconden.Enkele weken geleden hiervan melding gemaakt (telefonisch) en er werd al direct verwezen dat de modem correct functioneert en dat het aan een ander toestel moeten liggen in het netwerk. Indien het nog eens voorkomt moest ik kijken naar de ledjes op de Proximus router. (Je moet natuurlijk al heel snel gaan lopen :-), deze staat in een patchkast in de garage). Nu we komen het steeds vaker tegen laatste dagen en we zien dat de ledjes van de router gewoon normaal lijken. Als ik inlog op het user gedeelte van de router zie ik ook dat deze al 15 dagen online is. Toch ben ik ervan overtuigd dat er iets niet in orde is.De PoE switch van HP achter de modem vertoond geen gebreken. We hebben deze voor de zekerhe
Beste, Een beetje raar een vraag aan een helpdesk op deze manier te moeten stellen, maar ik kan geen emailadres/contactformulier voor een helpdesk terugvinden… Momenteel beschik ik over ‘Internet Maxi Fiber’.Ik gebruik van dit pack echter enkel TV en internet. In dit opzicht zou ik beter voor ‘Flex Basic’ gaan.Ik kan echter geen info terugvinden over mijn huidig pack, dus vroeg ik me af of bij de ‘flex basic’ ook gebruik gemaakt wordt van de fiber (wat sneller zou moeten zijn). Is het correct te veronderstellen dat deze identiek zijn (behalve geen vaste telefonie/mypress)? Indien ik toch zou willen overschakelen, hoe kan een abonnement aangepast worden? Ik kan deze optie vreemd genoeg nergens terug vinden. Groeten,TimoG
Probleem 1Ik wis een of een aantal opnames uit mijn lijst van opnames.Op dat eigenst moment zijn die verdwenen uit de lijst.Een uur later staan die terug in de lijst.Raar en storend.Probleem 2Ik wis een of een aantal geplande opnames.Op dat eigenstmoment zijn die verdwenen uit de lijst.Bij een volgende blik op die lijst staan ze er terug in.Raar en storend.Vraag.Wat kan ik daaraan doen?
Ik woon sinds een paar maanden in Burkina en sinds de laatste keer dat ik hiernaartoe ben gereisd kan ik geen sms-en meer versturen of ontvangen. Dit is heel lastig omdat mijn nummer gelinkt is (pay en go nummer, niet gelinkt aan myproximus account) aan andere services om mijn paswoord te resetten. De Proximus chat werkt niet en ik kan niet bellen met mijn lokaal nummer, emailen naar Proximus werkt ook niet. Wat moet ik doen?
Ik heb daarstraks 15euro herladen en deze was opgebruikt na 1telefoongesprek en 1min internet 250mb die ik bovenop de herlaadbeurt kreeg is eveneens opgebruikt hoe kan dit?
Iemand die problemen ondervind bij de omschakeling naar flex (van een skynet account)uitvallen wifi op laptopparameters van outlook, die netwerkserver verbinding valt uitdiverse mailproblemenGelieve de oplossingen dan te posten zodat ik deze ook eens kan probreren, vermits de officile instellingen niet werken bij outlook 2010,2013 dank bij voorbaat
Beste,Op 21/11/2020 heb ik via jullie website een Iphone 11 met abonnement gekocht en betaald.Vandaag op datum van 26/11/2020 krijg ik een email van Bpost met de melding dat mijn pakket van proximus geleverd werd op mijn adres om 19:43h.Ik heb niets ontvangen (ik ben thuis) en mijn buren ook niet.Nochtans staat in de track & trace 2 gekribbelde lijnen getekend waar de handtekening dient te komen, dit lijkt erop dat de bezorger zelf heeft getekend aangezien boven de handtekening mijn voornaam getypt staat.Bpost verteld mij dat ik Proximus moet contacteren om dit op te lossen.Hieronder ziet u de kribbel die zogezegd mijn handtekening dient te zijn, dit is volgens mij schriftvervalsing. *adres en track&trace code zwart gemaakt wegens privacy op forum
ik heb het sportpack sinds kort, maar ik mis het Engels voetbal?Heb nu Belgisch, duits, spaans en italiaans.Op welke zender nummer komt het Engels voetbal?
Mediaplayer (Dreambox 900) wordt door mijn TV , nieuwe Samsung Q60T, en PC niet gezien via LAN, wel via IP adres – wat scheelt er?nadere infos: Via IP kan ik inloggen. DNLA is vrijgegeven bij de mediaplayer. Op de PC is deze onder Window media player / library niet vindbaar, ook al is de dreambox aan en na reboot. Ik heb een B-Box3 sinds 4 jaar, DHCPv4 Server –on, DynDNS off, software version 8c.310A. Doel is het afspelen van Films op .ts en .trp of FAT32 formaat.Moet deze vraag naar het Televisie forum?
Beste,Wij hebben thuis een netwerk met een proximus modem en een switch. Er zijn diverse apparaten aangesloten: laptop, gsm’s, vaste computes, synology, airco’s, camera’s, …Sinds enkele weken ondervinden wij problemen inzake het draadloos netwerk. Het draadloos netwerk lijkt zo nu en dan kort weg te vallen op onverwachte momenten voor korte periodes. Dit is occasioneel, niet systematisch. Met het programma StarTrinity Continuous Speed Test op de wifi laptop heb ik wat testjes gedaan en er treed soms een jitter op van een seconde als er op een desktop pc bijvoorbeeld iets wordt gedownload. Ik weet niet of dit verband houdt.Voordoen hebben wij nooit problemen gehad. Ook de wifi van de gsm van mijn vrouw valt soms weg. Bij het bekijken van een video op de laptop schokt die soms of komt er op “your network is instable”. Soms staat op de laptop een symbooltje van “no network connection”, terwijl op dat moment de toestellen op het vaste netwerk een goede internetconnectie hebbenDe laptop en
De pxs-afstandsbediening kan niet meer van zender veranderen. Via TV guide lukt het wel, andere functies lijken ook nog te werken. Heb al een reset gedaan.Iemand nog een advies?
Is het mogelijk om VoLTE te activeren op mijn nummer aub?
ik ben onlangs verhuisd en mijn internet gaat niet meer zo snel als vroeger.In mijn vorige woning had ik ook traag internet en heb dan op zit forum gepost en een moderator heeft dan mijn dlm beslissing verhoogd en had vanaf dan altijd top internet.Zou het mogelijk zijn om op mijn nieuw adres ook die dlm beslissing te verhogen?gebruik ook kabel om het maximum uit mijn verbinding te halen.
Ik heb een probleem met de ondertiteling ,nl op VT4 werkt de ondertiteling niet als ik deze inschakel.Als ik hetzelfde programma opneem en terzelfde tijd bekijk werkt de ondertiteling wel.Dit is enkel op deze zender op al de andere zenders werkt dit perfect.Het is een android decoder die uk ook al eens zonder stroom heb gezet maar dit werkt niet Iemand een idee
Hallo beste forumleden, Plotseling krijg ik de melding van klanten dat ik met een “ander” nummer naar hen bel. En ja hoor van het ene ogenblik op het andere bel ik naar VASTE nummers met mijn privénummer dat ik NIET openbaar wens te maken.Naar gsmnummers verschijnt mijn gewone Switch-nummer van de zaak. Dit is heel vervelend want ondertussen hebben klanten mijn privénummer. Dit is ongevraagd gebeurd, waarschijn (weeral) een probleem in de Bizz-Switch apllicatie?Kan één van de medewerkers dit bekijken aub?Alvast dank voor de reactie. Jan
Beste,Proximus Pickx werkt opnieuw niet. Na het vorige contact met het Forum werkte het even, maar nu krijg ik opnieuw de boodschap dat er een onverwachte fout is opgetreden.Alvast bedankt om dit te bekijken.Mvg,Donald
Ik heb het user paswoord nodig om veranderingen aan te kunnen brengen op de modem, zoals het initiële paswoord aanpassen. Volgens de website hangt er een sticker op de modem met het user paswoord, maar dat is bij ons niet het geval, waar kan ik dit paswoord nog vinden?
Vandaag krijg je bij een nieuw abonnement een Samsung TV. 50 inch voor 69 euro. Wat is het Typenummer van deze TV? Iemand?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.