Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sommige mensen kunnen gratis bellen met een vaste lijn tijdens de piekuren.Waarom is dit voor mij niet van toepassing?Wat zijn de vereisten dan wel ?Ik ben al eeuwen klant.!!!
Het bijgeleverde DSL kabeltje is te kort. Ik heb de modem nu verbonden met een gewone telefoniekabel maar ik merk toch soms wat vertraging in het beeld op.Is er een langere DSL kabel verkrijgbaar bij proximus?Zo niet, welke kabel koop ik dan het best?
Hallo.Onlangs is er bij ons een technieker langs geweest om aanpassingen te doen en onze wifi werkt nu redelijk goed maar af en toe toch nog wat storingen..Bij het bezoek werden een adapter en een draadloze wifi versterker meegenomen.We dringen er op aan om toch zeker de adapter die toen is meegenomen terug krijgen.We hebben deze beide toestellen in het verleden op jullie aanraden gekocht en werkten nog prima.De adapter alleen al was ongeveer 100€ .Graag spoedig een antwoord aub.Mvg.luc Desoete
Beste, ik zocht na een tip eens naar mijn naam op Google.ik zag een link bij 1207, daar stond mijn naam, Nr en adres bij…Kan mijn adres daarop verwijderd worden via proximus?
Hallo,Voor het streamen via pc naar smartphone via moonlight heb ik automatische port forwarding gebruiktin de modem instellingen via pcNu zijn er upnp poorten opengezet ,maar men zegt dat die gevaarlijk kunnen zijn voor de veiligheid ,ik zie ook geen button voor upnp aan en uit te zetten Kan ik deze poorten terug verwijderen? Dank u
Ik ben gebruiker van een skynet email adresIk ben op 2 dec omgeschakeld naar FLEXSindsdien kan ik bij outlook 2013 , na een 10 min, inactiviteit , het programma niet meer gebruiken. Opstarten helpt niet. Zegt , KAN SERVER NIET bereiken en gedaan.Als ik mijn laptop terug opstart, werkt alles terug normaal. Doch na 10 min hetzelfd.Dus ik ben verplicht om mijn laptop om de 25 min terug op te starten.Heb de instellingen NIET veranderd . Heb het geprobreerd met synet door proximus te vervangen, doch dan wert nis meer.Welke zijn nu de juiste instellingen voor een skynet. Want dit is een achteruitgang voor mij.Dus graag de juiste parameters (heeft iets met Flex omzetting temaken vrees ik)
we hebben regelmatig problemen met het beeld dat blijft hangendecoder aantal keer gereset maar probleem blijft
Bij mijn vriendin werd onlangs een Wifi Booster geïnstalleerd om het Wifi-signaal in bepaalde ruimtes beschikbaar of beter beschikbaar te maken. De installatie werd volgens de installatiegids uitgevoerd en het Wifi-signaal is nu inderdaad beschikbaar in plaatsen waar het eerder niet of nauwelijks te ontvangen was.Mijn iPhone connecteert zich met het netwerk en het icoontje van Wifi-signaal geeft volle ontvangst aan en blijft dit ook aangeven. Als de iPhone eventjes niet gebruikt wordt, dan blijft wel het icoontje de ontvangst van het signaal aangeven, maar er is geen ontvangst van berichten (WhatsApp, iMessage, mails en dergelijke). Ik moet dan de wifi op de iPhone even aan- en afzetten en dan komen de berichten wel binnen. Ik moet dus de berichten als het ware “binnentrekken”, ze worden niet spontaan afgeleverd, wat zeer vervelend is. Dit probleem manifesteert zich enkel in ruimtes was de booster het signaal geeft. In de andere ruimtes werkt alles naar behoren. Het lijkt er dus op dat
Hoi, vandaag heeft het nog al wat geregend en gewaaid dus zijn wij waarschijnlijk zoals heelveel mensen thuis gebleven. Helaas gamen of tv kijken zat er vandaag niet in sinds dat er gisterenavond en vandaag best wel heftige regenbuien over zijn getrokken valt ons internet en tv continu uit als het ook maar een beetje regent. Wanneer het dan droog is werkt alles terug wel met redelijk wat snelheidsverlies. Even nog voor de duidelijkheid het internet en dsl lampje op de modem blijven ondanks de uitvallen gewoon branden.Ik wens jullie trouwens allemaal fijne feestdagen en een spetterend 2021🎄🎆
Hallo,Ik kocht mij een Prepaidkaart (Pay en Go) - en identificieerde mij bij Proximus via“My Proximus” - Ik ontving reeds een bericht van Proximus dat dit gelukt is.Doch hoelang duurt een dergelijke operatie alvorens ik kan bellen met mijn nieuw nummer ?Graag een seintje a.u.b.RMO.
Beste, zouden jullie aub mijn my Proximus account kunnen verwijderen aangezien ik geen Proximus klant meer ben met vriendelijke groeten Nicolas Gerhard
op 21 Dec. gsm gekocht(Samsung) in Proximus winkel koopcentrum waasland.Toestel is bestemd voor mijn echtgenote die klant is bij Base,maar ik wil die nu ook overzetten naar Proximus omdat dan alles in één pakket zit TV,internet,vast toestel en nu dus 2 abonnementen voor gsm. Verkoper zegt mij dat het nummer niet meer bruikbaar is voor het toestel met Base account.Krijg van hem nieuwe pincode 1111 met de melding dat de activatie een paar uurtjes kan duren,niet dus,s´anderendaags bel ik naar proximus088 22 800 en krijg iemand aan de lijn die zegt dat hij van mobiele tel. niet veel afweet maar dat hij een collega van hem mij zal bellen binnen het uur,nooit telefoon gekregen,klantvriendelijk is toch anders.Bel voor de zoveelste keer nog eens naar het nr. dat ik nu wel al vanbuiten ken en krijg eindelijk de gepaste man aan de lijn.Ik doe voor de zoveelste keer mijn probleem uit de doeken en hij zegt mij dat ik het originele nummer wel kan behouden,wat eigenlijk maar normaal is.Hij bezorgt
Hallo, mijn 2 jarig contract mobiel met abonnement is nu 23 dec 2020 verlopen , maar bij aanschaf moet je steeds die Data erbij nemen , aan 10€ toen, kan ik die optie opzeggen nu ?
Beste, Kunnen jullie mijn pickx account koppelen, de pickx app werkt nu niet voor mij. Alvast BedanktC
Goedemorgen, Ik ben een Nederlander en heb 2 huisjes in jullie prachtige Ardennen.Beide staan redelijk dicht bij elkaar.Echter heeft het ene huisje wel een aansluiting op op het vaste netwerk en het andere huisje niet. Ik heb eens iemand langs gehad van proximus en die gaf aan dat er daar geen kabel in de grond lag, de kabel stopte een paar honderd meter verderop. Nu is mijn vraag, hoe kan ik hier alsnog aan internet komen.In Nederland hebben we via KPN de optie om in buitengebieden internet via 4g aan te schaffen.Ik kom dergelijke oplossingen niet tegen via Proximus. Er zijn Europese richtlijnen die bepalen dat iedereen (?) recht heeft op breedband internet als ik mij niet vergis?
Instellingen zoals aangeraden. Mails blijven in postvak uit staan.melding : “de server ondersteunt geen beveiligde verbindingen”kan wel mail ontvangen.op de mac bij instellingen staat “standaardpoort negeren” zowel bij inkomende als bij uitgaande server. deze instelling aan of uit maakt niets uit. iemand raad ?
geen internet zaterdag 21:45, natuurlijk niemand beschikbaar, hulp via internet (3G) sucks. nergens geen informatie over storingen terug te vinden. Zou nochtans standaard moeten zijn zo hou je de klant op de hoogte
Beste, vanavond gebeld met Proximus om nummer te heractiveren zodat een andere provider mijn nummer kan overnemen. Zou hiervoor 59€ moeten betalen! We schakelen tijdelijk over naar een andere provider ten gevolge van een tijdelijke verhuis maar nu hebben we totaal geen zin om nog terug naar Proximus over te schakelen. Zeer teleurgesteld… kan dit opgelost worden?
Ik kan niet meer inloggen op mijn router. Heb reeds een reset gedaan en het originele paswoord ingevuld met gebruikersnaam user, maar noppes. Geraak er gewoonweg niet in. Iemand een oplossing hiervoor?
Hallo, Graag had ik mijn bestaande Minimus S abonnement overgezet in Flex S. Aan dit abonnement wil ik graag nog 1 extra GSM-abonnement toevoegen. Volgens de website is dit mogelijk bij het bestellen van een Flexpack op MyProximus. Tijdens het bestellen stootte ik echter op een foutmelding bij het invullen van mijn GSM-nummer: “Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.” Momenteel is mijn GSM-abonnement gelinkt aan een smartphonepromotie. Zou het kunnen dat dit ervoor zorgt dat de omschakeling niet uitgevoerd kan worden, aangezien momenteel een nieuwe promotie (Smart-TV, laptop, iPad) wordt aangeboden? Alvast bedankt!
Normaal gezien ging er vandaag iemand langs komen om een aansluiting te maken voor TV en internet.Ik heb gevraagd van de opzegging bij mijn huidige provider pas na 7 dagen te doen, omdat het niet zeker is dat de kabel die naar binnen ligt nog intact is en ik dan niet zonder internet en tv kom te zitten.Nu kreeg ik een sms dat de installatie verzet is naar eind januari (fijn, moet ik hiervoor speciaal verlof nemen, en nu was ik sowieso thuis ).Is de opzegging bij mijn huidige provider dan ook automatisch mee verzet, zodat ik volgende week niet ineens zonder internet en tv zit?
Hallo,ik wou een nieuwe smartphone bestellen en hier mijn 2 Play&Gold code’s aan toe voegen maar bij het afrekenen vind ik nergens waar ik deze kan ingeven?Waar staan deze? Normaal is het vrij makkelijk deze te vinden…
Beste,Mijn aansluiting werd ingepland. Technieker kwam ter plaatse. Na 30 min wist hij te zeggen dat de aansluiting niet ging lukken. Verschillende keren al gebeld eerst ging de technieker in het weekend komen, niet geweest. Gebeld. Niemand kan mij zeggen wat het probleem is. Ik wordt gewoon telkens opnieuw ingepland. Ondertussen al twee maand geen wifi of tv.
Sinds begin dit jaar heeft Proximus een contract met PM Connect voor het aanbieden van "innovatieve betalingsmiddelen en entertainment" In de praktijk zijn de aangeboden diensten niks meer dan oplichterij. €5 per week voor diensten waarbij je automatisch wordt ingeschreven en waar je niks van merkt tot je je aanrekening bekijkt. Het is onbegrijpelijk dat deze praktijken blijven voortduren, zelf na de vele aanklachten bij Proximus. Het excuus van "het is een 3rde partij waar we niks kunnen aan doen" is al lang niet meer geldig. Proximus fasciliteert een bedrijf welke het niet nauw neemt met consumentenrechten en is dus rechtstreeks mede verantwoordelijk. Het is absoluut onbegrijpelijk dat een bedrijf als Proximus gewoon laat begaan. Er is maar één oplossing voor dit probleem: de onmiddellijke stopzetting van de samenwerking met PM Connect
Spike stopt op 6 januari 2021. Weet er iemand wat er in de plaats komt? Nickelodeon 24u/7? Of gewoon helemaal niets? In Amerika is Spike vervangen door Paramount Network met films en series. Momenteel zegt de tv-gids op yeloplay.be “Geen uitzending”.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.