Skip to main content
Vraag

Indentificatie Prepaidkaart

  • December 29, 2020
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

RMO
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner

Hallo,

Ik kocht mij een Prepaidkaart (Pay en Go) - en identificieerde mij bij Proximus via

“My Proximus” - Ik ontving reeds een bericht van Proximus dat dit gelukt is.

Doch hoelang duurt een dergelijke operatie alvorens ik kan bellen met mijn nieuw nummer ?

Graag een seintje a.u.b.

RMO.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 29, 2020

Je toestel ook eens volledig opnieuw laten opstarten


RMO
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 29, 2020

Hallo Martin,

Het is in orde Martin, mijn GSM opnieuw opgestart en klaar was Kees.

Gegroet en prettig eindejaarsfeest !!

Roland.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 29, 2020

@RMO Indien het na de tip van @Martin nog niet werkt en je verder nazicht wenst, dan kan je het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer toevoegen in je profielgegevens. Geef je dan nog even een seintje? Groetjes, Antonella