Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik had graag mijn tp link geconnecteerd met mijn b-box3 maar ik krijg ze niet gekoppeld met elkaar. Weet iemand raad?
Sinds kort werkt mijn pickxapp niet meer op ipad, wel op iphone...
Beste,De klantenservice bij Proximus is erg slecht en zelfs triest te noemen.De hoorn inleggen, onbeschoft reageren zijn niet ongewoon.Loze beloftes en geen reactie op mail ook niet.Ik ga de details besparen. Ik verwijs daarom naar: Formal complaint Proximus - [Case:47503400]En klacht: https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceId=CPTBE01199584-82 Concreet en kort:Ik heb recht op een creditnota van 49.99 € voor diensten van derden die geannuleerd zijn door de Google Playstore.Zie screenshot: Ik begrijp eigenlijk niet waar het zo misloopt en dit zo moet gaan. Alle informatie staat in de formal complaint van Proximus alsook het ticket bij Test aankoop.Graag daar alle informatie uithalen, ik ga deze niet blijven aanleveren.Het is duidelijk wat er moet gebeuren, en dat is een credit nota aanleveren. Wanneer krijg ik mijn creditnota?Een compensatie voor de geleden schade en enorme tijd lijken mij ook op zijn plaats. Ik wordt hier graag over gecontacteerd (op mail,
sinds enige tijd lukt het niet meer om via pickx programma’s te bekijken op de laptop. Op een gegeven moment lukte het wel nog via google, maar niet meer via edge. Nu lukt het gewoonweg helemaal niet meer. ik krijg heel even een rode draaiende cirkel, maar daarna enkel zwart scherm en bovenaan “Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !” via de tablet (samsung galaxy) lukt dit wel nog, maar hoe krijg ik dit terug in orde op de PC? (groter en beter scherm
Mijn internet en tv werkte 2 dagen niet.Ik betaal 113 euro !!! Ja je leest het goed 113 euro voor tv internet en gsm met abonnement2 dage werkte niks. Na een hele strijd met de klantendienst telefonisch werkte alles vanzelf terug na 2 dagen. Ik belde terug zoals me gevraagd werd als het probleem opgelost zou zijn.Ter compensatie kreeg ik 6 maanden een korting van 5 euro omdat het eraan proximus zelf lag de onderbreking. Ik krijg mijn factuur binnen en raad eens … Geen korting !! Is niet de eerste keer dat proximus loze beloftes maakt. Mijn gsm neemt gelukkig alles op. Ik ben een goeie klant geen wanbetaler dus wanneer iets niet werkt dien ik daar NIET voor te betalen. Ik hoop dat proximus de korting alsnog doorvoert zoals telefonisch afgesproken
Toevallig stel ik vast dat een hele serie sportkanalen ELEVEN open staan op Proximus tv .…Normaal ? Is dit gratis ? Tijdelijk ?Wie weet hier iets meer over ? ro
Ik ben onafgebroken mobiel en internet klant van Proximus sedert 2007. Ik heb in deze periode, met uitzondering van een paar technische storingen die dezelfde dag of de dag nadien werden verholpen, geen problemen met Proximus gehad.Hier is voorbije donderdag 15 april verandering in gekomen. Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar fiber. Kwestie van stabiliteit en bedrijfszekerheid. Donderdag morgen gaat mijn fiber plat. Storingen gebeld. Deze persoon vertelt met dat het een lokaal probleem met de WAN is en dat de dag nadien (16 april) een technieker langs komt. Daar kan ik mee leven. Kort na dit gesprek krijg ik een sms die een afspraak bevestigd voor DINSDAG 20 APRIL! Ik bel opnieuw de klantendienst, krijg een arrogante trien met Nederlands accent aan de lijn, die me dit bevestigd en koudweg stelt dat dit nu eenmaal zo is en dat ze er niets kan aan veranderen.Een onderbreking van een dag lijkt me logisch, maar in deze tijd van thuiswerk iemand vijf dagen zonder verbinding zette
Ik kreeg al meerdere keren phishing mails die niet aan mij gericht zijn en waar mijn naam en/of mailadres niet in vermeld staat. Ik stuur ze door naar ‘verdacht’ en maak een filter op de verzender, maar puur uit nieuwsgierigheid: Kan iemand me uitleggen hoe dat kan?
Beste,Sinds kort kan mijn schoonvader geen SMS meer ontvangen, wel versturen.is dit een gekend issue?
Reeds geruime dit probleem aangekaart maar nog geen formele weg bewandeld. al eens de vraag gekregen of we veel beton of ijzer in onze huisconstructie hebben , maar dat is totaal niet het geval.En we woenen toch ook niet ver van de bewoonde wereld. Wij krijgen binnenshuis geen gsm oproepen binnen en wanneer we zelf willen bellen met de gsm doen we best een wandeling in onze voortuin, want in de achtertuin lukt het ook niet. Dringende telefoons op de gsm niet binnenkrijgen is echt niet ok. Bijkomend resultaat is een oplopende factuur want enkel via vaste lijn lukt het om comfortabel te bellen van binnenshuis.Kan men de gsm dekking eens checken voor Lokeren H.Geestmolenstraat? Er zijn al buren die omwille van nodig thuiswerk naar de concurrenten overgestapt zijn…..
Het is nu al een paar weken dat ik in MyProximus de tabbladen Mijn Verbuik en Mijn Producten niet open krijg. Ik krijg telkens de melding “oeps foutje bij ons kom later terug”. Maar later is het net van hetzelfde. Proximus BackOffice heeft al 2x zogezegd alles gereset, van mijn kant moest ik dan cookies weghalen en app op smartphone opnieuw zetten. Maar niets helpt. Mijn Verbuik en Mijn Producten blijven onzichtbaar. Zijn er nog onder jullie die dit voorhebben en/of heeft iemand al een oplossing gezien van Proximus hiervoor. Ik heb nog een andere klantenaccount en daar werkt wel alles. Het ligt dus met zekerheid aan Proximus zelf anders zouden beide klantenaccount niet werken.
Ik krijg de laatste tijd regelmatig volgende boodschap bovenaan de pagina’s van het forum:U bent van harte welkom om de privé-website te ontdekken. Maar … voor u als professional, hebben we aangepaste oplossingen voor uw behoeften, op onze zakelijke website. Maar ik ben helemaal geen business klant en ben dat ook nooit geweest.Hoe kan ik dit laten rechtzetten?
Hallo kan ik ergens mijn activatiecode vinden facturen krijg ik niet open plus op my proximusapp is niks te zien van producten of facturen ik heb wel nog mijn welkomsbrief Mvg Sandy vermeire
Dagelijks krijgen we één mailtje van volgend mailadres : quote info@news.mijn-dag-vinkelen.be unquote.Staat bij geblokkeerde mails, zodat ze in de spam folder terecht komen, maar dit is eigenlijk geen oplossing, want ze blijven binnenkomen en de spam folder aandikken. Telkens dien je die zelf te deleten.Heeft iemand een idee, hoe een dergelijk verzendmailadres kan gestopt worden ? ro
De Pickx app werkt niet meer via wifi smartphone chromecast in Engeland sedert maart 2021.Daarvoor was er geen probleem. Lokaal netwerk is SKY. Wat is er veranderd? Hoe kan dit opgelost worden?
Misschien toch een overwegen om in ons nieuw huis naar Telenet te gaan want ik heb gehoord dat ik Proximus moet betalen om in mijn nieuwbouw ervoor te zorgen dat ik internet en tv hebt terwijl ik al meer dan 8 jaar trouwe en goede klant ben. iemand een idee van de prijs? en nieuwe decoder op de markt waar ik als klant weer niet van op de hoogte ben gebracht!!!
Beste, Weer ervaar ik problemen met Proximus betreffende facturatie. Ik heb een credit nota gekregen. Tegelijkertijd krijg ik bericht via sms en app dat ik voor hetzelfde bedrag moet betalen. Zie screenshot. Ik ben het stilaan beu en de barslechte communicatie en onkunde ook. Graag asap opgelost en verklaring.Lijkt mij een fout in het systeem? Steve
Sinds een aantal dagen kan ik geen opnames meer bekijken via de Pickx app op iphone. Het programma wordt netjes gestart, maar na een paar seconden / minuten blijft het hangen. De app intussen opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hey, Ik heb via Proximus een shadow account, maar vandaag kon ik deze niet meer gebruiken.Na even zoeken heb ik gevonden wat het probleem is, ik zou drie maand niet actief geweest zijn op shadow en zouden mij een mail hebben gestuurd.Nu heb ik deze mail gevonden in mijn spam dat ik op 23 januari nog 15 dagen tijd had om nog eens op shadow te gaan, en bij deze is mijn account gedeactiveerd.Kan ik deze bij jullie opnieuw laten activeren?
Dit is mijn probleem,Ik heb hier regelmatig uitval van lijn , het zou gaan over heropstart van cabine op eind straat, na de herstart is er een snelheid verlies ik heb gechat met iemand van Proximus en die heeft me afgewimpeld dat het niet hoger kan dan 37,5ik heb wel 50 testen van een snelheid van 44,5 op 23/03 is het zelfde ook gebeurd en toen heeft een medewerker het wel opgelost na 20min proberen was het terug 44,5kan hier iemand iets aan doen, want ik begrijp niet waarom de een dit kan en de andere nietsnelheid vandaag https://pxs.speedtestcustom.com/result/bf35e450-96b1-11eb-892a-1bece3b4c887snelheid eergisteren https://www.speedtest.net/result/11208142943 iedere reactie is welkom
Soms als de box opstart krijg ik bovenstaand scherm.
hoe simkaart geheugen wissen ?
Beste Na veel zoeken op de webpagina van proximus kwam ik tot de conclusie dat er nergens een klacht kan ingedien worden. Dus vandaar dat ik het op dit forum dan maar plaats.Vorige week woensdag zijn we eindelijk verhuist na maanden werken naar onze nieuwe woning. We hadden enkele weken geleden een afspraak gemaakt met jullie om op donderdag de aansluiting over te plaatsen. Na geen 5 min was de conclusie van de technieker dat hij dit niet kon regelen en de er lassers aan te pas moesten komen.Gisteren ochtend stonden ze dan met 2 aan onze voordeur zonder mondmasker en begonnen spontaan de oprit open te gooien. Erna kwam er eentje binnen kijken en rende al naar buiten om te zeggen dat dit niet nodig was. Na 5 min en een klein aanpassing in een bakje binnen in de woning was dit inorde. De decoder moest een 30min telkens opnieuw opstarten maar uiteindelijk waas alles inorde.Wij blij de kinderen konden terug na bijna een week naar tv kijken en er was internet aanwezig. Tot we gisterenavond
Gelieve volgende website + link te verwijderen - wordt niet meer gebruikt. http://users.skynet.be/wtc.kranigvooruit/index.htm
Goedenamiddag,De afstandbediening werkt niet meer.We hebben tevergeefs de batterijen verwisseld, de box heropgestart.Kan ik dit ergens omruilen?Alvast bedankt.Emilie RenneboogKlantnr: 3978248
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.