Skip to main content
Beantwoord

Misleidende hulp na onderbreking

  • April 8, 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

hakimam
Forum|alt.badge.img

Mijn internet en tv werkte 2 dagen niet.

Ik betaal 113 euro !!! Ja je leest het goed 113 euro voor tv internet en gsm met abonnement

2 dage werkte niks. Na een hele strijd met de klantendienst telefonisch werkte alles vanzelf terug na 2 dagen. 

 

Ik belde terug zoals me gevraagd werd als het probleem opgelost zou zijn.

Ter compensatie kreeg ik 6 maanden een korting van 5 euro omdat het eraan proximus zelf lag de onderbreking.

 

Ik krijg mijn factuur binnen en raad eens …

 

Geen korting !! Is niet de eerste keer dat proximus loze beloftes maakt. Mijn gsm neemt gelukkig alles op. Ik ben een goeie klant geen wanbetaler dus wanneer iets niet werkt dien ik daar NIET  voor te  betalen.

 

Ik hoop dat proximus de korting alsnog doorvoert zoals telefonisch afgesproken

Beste antwoord door HeidiE

Dag @hakimam defactuur was al opgemaakt toen deze korting werd besproken en staat dus klaar vanaf 01/05/2021. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • April 8, 2021

Straks als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij wel verder helpen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2021

Dag @hakimam defactuur was al opgemaakt toen deze korting werd besproken en staat dus klaar vanaf 01/05/2021. Groetjes, Heidi


hakimam
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • April 19, 2021

Dag @hakimam defactuur was al opgemaakt toen deze korting werd besproken en staat dus klaar vanaf 01/05/2021. Groetjes, Heidi


Beste