Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds een maand hebben wij android decoder.Volgende ongemakken bij dit nieuw systeem :vroeger kwamen de programma’s horizontaal van alle zenders, nu verticaal, alleen maar van één zender. Vroeger was het veel overzichtelijker. het lettertype van de beschrijving programma’s is veel te klein, vooral voor oudere mensen men kan met android zelf zijn zenders niet meer hernummeren kan de app VRT nu niet installeren, google play werkt niet Hopelijk wordt er iets aan gedaan om deze problemen op te lossen
Hallo allemaal en allerbeste ProximusIK heb op de site van tvvisie gelezen dat vanaf 2021 de zenders 4, 5 en zes in handen komen van Telenet. De zenders zullen dan play 4, play 5 en play 6 heten. Tevens zal er in 2021 nog een 4e zender worden opgericht play 7.Zullen play more 4 5 6 en 7 ook via Proximus te zien zijn in 2021? Aangezien play more en play onderdeel is van Telenet. Of betekent dit ook het einde van deze zenders via Proximus. Zal waarschijnlijk ook weer buiten de wil om van Proximus zijn als de nieuwe zenders van 4, 5 en 6 niet zullen te bekijken zijn via Proximus. Weet iemand iets meer. Want anders zijn we ook weer blij met het zoveelste infokanaal omdat een zender gestopt is.Timm1983
Ik gebruik de pickx app op apple tv en naast talrijke stabiliteitsproblemen krijg ik nu de melding ‘maximum number of devices reached’. Ik vind niet hoe ik de geregistreerde devices kan terugvinden en kan dus ook geen devices verwijderen. Kan iemand mij hiermee helpen aub, heb al 3 dagen pickx en dus proximus tv niet kunnen gebruiken. mvg, Laurence
Hoi,Zondag probeerde ik via my proximus mijn pay&go GSM nr te laten omzetten naar een mobile flex 5GB in mijn reeds bestaande pack. Hiervan kreeg ik een bevestiging van mijn aanvraag.Vandaag gebeld. De aanvraag werd niet teruggevonden. Van een mobile flex 5GB abonnement vond men niet terug in de opties. Men verwees me in eerste instantie door naar de telefoonwinkel.Dat vond ik raar omdat Belgacom mij altijd al telefonisch heeft verder geholpen. Daarop werd mij gezegd dat ze een dossier zouden opmaken. ik moest dan zelf nog erop wijzen dat ze mijn GSMnr nog niet had...Is dit normaal? Of zat ik op een verkeerde dienst? Ik wil gewoon zo snel mogelijk dit abonnement omdat ik van de werkgever zelf mijn telefoons moet betalen tijden het verplicht thuiswerk… Alvast bedankt !
Hoi, ik ben op vakantie in Stoumont. Internet werkt opeens niet meer. Wie kan mij info geven?
Ik zou veranderen naar een flex pack, maar ik lees hier zoveel miserie over de V7decoder dat ik blijf twijfelen. Ben ik verplicht de bijgeleverde V7 decoder te installeren of kan ik op mijn verschillende schermen (3) gewoon verder doen met mijn V5 decoder (1 compact en 2 met harde schijf). Wat zijn de voordelen van de V7 decoder? De nadelen heb ik hier al genoeg gelezen.Ik zou dan eventueel de V7 decoder later installeren als de kinderziekten voorbij zijn.
Waaromlukt het nog steeds niet om een serie op te nemen op NatGeoWild? Je moet elke aflevering apart programmeren....
6 dagen geleden stelde ik hier op het forum 2 vragen (via Messenger krijg ik toch geen hulp, en jullie telefonische helpdesk is ook niet meteen toegankelijk te noemen). Ik kreeg echter nog geen antwoord. Hoe komt dit?
Deze ochtend de nieuwe v7 decoder ontvangen. Ik heb reeds al meerdere maanden een Shadow abonnement en keek er dus naar uit dit ook via de v7 decoder te kunnen gebruiken. Echter is de shadow applicatie onvindbaar in de play store, bij de info stond er nochtans dat deze functionaliteit aanwezig zou zijn. Iemand een oplossing hiervoor? Gr Yannick
Ik heb in 2012 (of 2011) een decoder V5 aangekocht (dus geen maandelijkse huur).Ik zie dat tegenwoordig de nieuwe decoder V7 inbegrepen is in het abonnement. Kan ik zo’n nieuwe decoder zonder bijkomende betaling bekomen, en de gekochte oude decoder behouden (als reserve)?
Zelf kunnen bepalen voor opname of verwijderen huidig seizoen of alle seizoenen van een reeks.
Zenders verbergen in de app en op de decoder die je nooit bekijkt zou handig zijn.En op zich ook niet echt zeer moeilijk te voorzien, denk ik dan.
Beste, ik heb al een lange tijd 15GB data met Mobilus M, tot nu ging het altijd goed mee. Plots is het deze maand op en is er ondertussen al meer dan 11 euro extra kosten bij. Hoe is dit mogelijk? Ik heb niets extra gedaan als anders en ook geen nieuwe apps gebruikt. Vind het schandalig dat er plots zo veel bij komt! Graag zou ik gedetailleerd willen weten hoe dit mogelijk is. Ik vind het niet kunnen dat ik zo veel extra moet betalen. Mvg, Sibel
Ik heb mijn tv abonnement opgezegd, wat moet ik ,met mijn decoders?
Hoi iedereen,Wij zijn aan het denken om terug Proximus klant te worden. We zijn indertijd naar de concurrentie gegaan omdat we binnen amper bereik hadden en Proximus ons hier geen oplossing voor kon bieden.Nu zie ik dat het ondertussen wel mogelijk is om te bellen via vowifi. Helaas hebben we allebei een Google Pixel en is het dus (nog) niet mogelijk om dit te gebruiken.Daarom vroeg ik me af of het toch nog mogelijk zou zijn om op de één of andere manier een mobile coverage extender te verkrijgen?Buiten is het bereik te doen maar in ons huis (nieuwbouw) is het bereik echt ondermaats en zijn we amper bereikbaar. Bedankt!
Iemand een idee waarvoor volgende settings in the BBOX V3+ dienen?(Is er trouwnes ergens een complete handleiding beschikbaar met de BBOX settings?)
Beste, Zouden jullie VoLTE en VoWiFi kunnen activeren op mijn nummer? (Staat in mijn profiel ingevuld) Bedankt!
Beste,Sedert enige tijd valt ons wifi signaal (momenteel op smart wifi 2.4) regelmatig weg en is er in de buurt van de modem zelfs zeer slechte ontvangst.We hebben enkele stappen genomen waarvan wij dachten dat deze enige verbetering zouden brengen, zoals reset modem, smart wifi geactiveerd, het aantal toestellen beperkt, extra router geplaats in de huiskamer, maar met weinig tot géén succes. De kinderen hebben online thuislessen waar steeds de verbinding wegvalt en zij enige tijd nodig hebben om opnieuw aan te kunnen loggen.Zien jullie mogelijkheden om het signaal alsnog te verbeteren. Bedankt alvast.
Ik wil limiet verhogen voor mijn spelen aankopen te verhogen van proximus
bij een nieuwe simkaart nodig voor mijn nieuwe gsm krijg ik een nieuw gsm nummer.ik wil echter mijn oud gsm nummer van proximus behouden hoe kan ik datalvast bedankt
Sinds vandaag geen ondertiteling meer op BBC Entertainment en BBC First. En toch moeten we betalen voor dat pakket. Verklaring aub.
Geachte meneer/ mevrouw, Ik heb voortdurend een melding op mijn gsm dat ik mijn puk code moet ingeven. Ik heb dit meerdere keren gedaan en ik heb mijn pin code veranderd maar ik krijg nog steeds geen toegang tot mijn gsm. Ik weet niet of dit probleem aan mijn simkaart ligt of aan mijn toestel. kunt u mij hier een antwoord op geven?Dank bij voorbaat, Margaret Caufrier
Play 7 is niet beschikbaar via de TV - wel Via de Pickx app. Heb al een reset gedaan, maar de zender blijkt onvindbaar...iemand hier ervaring mee of een oplossing? Bedankt!
Ik kan mijn vebruik en facturen niet checken via MyProximus op de browser. Dit lukt wel via de app, maar ik zou dit toch graag via m’n laptop ook willen kunnen bijhouden. Telkens als ik op iets klik in het dashboard krijg een lege pagina met een 404 melding. 404 - Not Found Hopelijk kan dit zo snel mogelijk opgelost worden! Alvast bedankt,Mathy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.