Skip to main content
Vraag

Mobiele Data is plots op

  • April 28, 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Beste, ik heb al een lange tijd 15GB data met Mobilus M, tot nu ging het altijd goed mee. Plots is het deze maand op en is er ondertussen al meer dan 11 euro extra kosten bij. Hoe is dit mogelijk? Ik heb niets extra gedaan als anders en ook geen nieuwe apps gebruikt. Vind het schandalig dat er plots zo veel bij komt! Graag zou ik gedetailleerd willen weten hoe dit mogelijk is. Ik vind het niet kunnen dat ik zo veel extra moet betalen. Mvg, Sibel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • April 28, 2021

FYI:In afwachting van een antwoord van een Prox forummedewerker kun je mss ondertussen al eens op je toestel natrekken wat het verbruik per app aangeeft, zodat je zo mss zou kunnen weten waar het grootste verbruik naartoe gaat.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 29, 2021

@Sibeleda Waar data aan wordt besteedt kunnen wij helaas niet zien omwille van Privacy. Zoals @Martin aangaf, kan je jouw verbruik per app opzoeken in het toestel.

Ik raad je wel aan om jouw pack Internet + TV met de 2 gsm’s om te zetten naar Flex S. Dat gaat niet enkel finacieel voordeliger zijn, maar ook ga je niet meer moeten bijbetalen voor data buiten de bundel. Met Flex vertraagt enkel de snelheid bij het opgebruiken van de bundel.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella