Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Dit topic werd gesloten. Heb ik dan geen recht om iets aan te kaarten dat door jullie al meer dan een jaar geleden werd beloofd. Ik betaal trouwens al bijna 2 jaar voor iets dat ik niet kan gebruiken. Ik heb geen enkele regel overtreden en besluit hieruit dat er censuur van toepassing is. Kunnen jullie beter stoppen met een forum aan te bieden.mvg
hallo, ik zou graag mijn e-mails op mijn iphone willen lezen. ik heb dit gedaan:maar ik krijg bericht dat mijn paswoord niet klopt maar ik heb het deze middag nog gewijzigd kan u mij helpen ?wat heeft u nodig ?
Beste, mijn Myproximus werkt al een tijdje niet meer, zowel via app als online, hierdoor kan ik mijn producten noch facturen bekijken. Wat moet ik doen? Alvast bedankt
Beste, Ik ben op zoek naar een abonnement voor iemand die een gewone gsm heeft. Deze persoon bezit geen smartphone. Dus ik zoek een abonnement zonder 4g.
Als iemand mij opbelt zonder dat ik opneem wordt die niet doorverbonden met mijn voice mail maar met een ander telefoonnummer. Heb dit 6 maand geleden al gemeld aan proximus, mijn voice mail al eens afgezet en terug geïnstalleerd maar niets helpt. En proximus ging dit onderzoeken maar tot hiertoe geen antwoord . Wie kan helpen. Ps heb ondertussen nieuwe gsm maar probleem blijft
Kocht onlangs een bewakingscamera YCC365Plus. Deze kan bij Proximus geen verbinding maken met mijn Wi-Fi. Bij de buren die Telenet hebben lukt het wel. Contact gehad met Proximus en die vriendelijke meneer heeft mij een hoogstaande technologische uitleg gegeven. Hij had het over codes en poorten openen en nog vanalles waar ik niets van begreep. Uiteindelijk heeft hij mij naar dit forum verwezen. Wie kan mij helpen? Grts Marc
ik heb een z fold 2 die e-sim ondersteund maar waar momenteel een gewone sim in zit...ik heb ook een smartwatch waar een sim kaart inpast. is het mogelijk mijn sim in de smartwatch te gebruiken terwijl hetzelfde nr geactiveerd is op een e-sim in mijn z fold 2?
Ondanks dat ik “All Sports” in een pack heb aangeschaft kan ik deze niet via men PC bekijken. Wel op men TV en smartphone ?
Beste,Sinds een 2-tal weken had ik problemen met de wifi op mijn privé laptop tot… afgelopen donderdag 22/7 ik helemaal GEEN wifi-signaal meer krijg op mijn laptop + de naam van mijn wifi connectie zelfs verdwenen is tussen de andere beschikbare connecties…Bij de instellingen blijkt dat mijn pc de naam wel degelijk nog kent doch deze komt niet voor bij de lijst van beschikbare netwerken… alles geprobeerd om dit terug in te stellen, wifi-knopje op de bbox licht ingedrukt om de wifi te herstarten… bbox valt daarbij van de muur… (bbox hing al scheef en blijkt dat de vijzen slechts 1/3 in de muur zitten, en dus zit er NIKS vast, de vijzen draaien “zot”… dit is gewoon NIET verankerd door de technicus van Proximus bij installatie!Enfin, na het wifi knopje te hebben ingedrukt werkt het nog steeds niet, tenslotte een IT-vriend gecontacteerd en de 2 tips uitgevoerd die ik zelf ook al had uitgevoerd. Nog steeds geen wifi…Tenslotte bel ik naar het proximus nummer…wat blijkt…???ER IS BLIJKBAAR EEN
Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren. Voor de test, klik hier! Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven
Vanochtend programma opgenomen. Staat te kijken in de app, maar niet op de decoder. Is dat normaal? Manier om dit op je decoder te bekijken?
Mijn iphone 8+ is stuk, helaas geen verzekering.Ik dacht een nieuwe 12 met 64gb te kopen voor 149€Tot ik doodleuk te horen kreeg dat mijn abonnement te zwaar is.Mobilus Unlimited Premium Dus niet zoals bij alle operatoren ter werel hoe duurder het abonnement hoe goedkoper, nee hier is hoe duurder hoe minder kan. Ze zitten wel gansen tijd te pushen om flex te nemen ook al komt dit veel duurder uit omdat ik nu 10€ per abo korting krijg gedurende 12 maand maar dat willen ze lijk nie snappen dat het goedkoper los komt dan in een flexpak.En ook ganse tijd over tis allemaal inbeperkt, je moet een netflix kijken aan 0.512. ik zit heel veel in buitenland buitenverblijf zuid frankrijk waar we regelmatig zijn dus die 50gb buitenland is geen luxe?
Beste,Zou mijn account willen verwijderen omdat deze van een prepaid gsm is en aangezien je dan geen beheerder kunt worden kan ik ook mijn andere producten niet zien of toevoegenKan ik mijn login(emailadres) dan terug gebruiken om een nieuwe account te maken?
ik heb in february van Proximus e-mail hieronder ontvangen.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Belangrijke informatie over je domeinnaam on4lea.netBeste Rolf,Je geniet momenteel gratis van je domeinnaam on4lea.net. Vanaf 1 april 2021 zal deze gratis service vervangen worden door een betalende oplossing van € 2,42/maand (incl. BTW). Je behoudt uiteraard je domeinnaam en de daaraan gekoppelde mailbox zonder dat je hiervoor iets hoeft te doen. Stap je liever niet over naar een betalende oplossing? Klik hier............++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ik deed niets en toch werd mijn domein verwijderd.Kunt uw mijn domein herstellen?Met vriendelijke groet,Rolf Baumgarten
Hallo ik heb net mijn decoder v5c aangesloten. Kunnen jullie aub een nieuwe proximus afstandsbediening opsturen, ik heb nog eentje van belgacom zonder RF. bedankt stefaan smets
Wij hebben per abuis een belkrediet herladen op een oud (en inmiddels afgesloten) gsm-nummer. Ik heb hierover gechat met de betrokken dienst maar ik kreeg daar doodleuk te horen dat daar niets aan de te doen valt. Het gaat dus om een onverschuldigde betaling (want afgesloten nummer) en Proximus weigert dit terug te betalen. Ik kan alle gegevens bezorgen (oud gsm-nr, huidige gsm-nr, naam, adres, bankgegevens enz.). Het lijkt mij dus loutere onwil te zijn een klant verder te helpen. Hopelijk hier meer succes.
Bij Proximus Cloud krijg ik enkel een (blanco) venster te zien met het aan en uit knipperend woordje “OK” in de linkerbovenhoek.Het enige wat ik kan doen is dit venster afsluiten?
Kan er iemand mij helpen?Even de situatie schetsen.Ik ben recent overgestapt van Telenet naar Proximus, was geen probleem ze gingen alles regelen bij Telenet voor de stopzetting.Het begon al met de installatie, de installateur had geen materiaal bij om te zien waar mijn kabels liepen en dierf niet boren, mijn modem hangt dus los, de kabels van Telenet zijn gewoon doorgeknipt en hangen daar ook te hangen.Nu zijn we meer dan 2 maanden verder, nu krijg ik van Telenet te horen dat dit nog steeds niet is opgezegd door Proximus, ik ben dus nu dubbel aan het betalen.De klantendienst bereiken is bijna onmogelijk, als je toch iemand aan de lijn krijgt zeggen die het komt in orde mevrouw, niet dus!!!!!Graag een oplossing Proximus en een creditnota voor de dubbel betaalde termijn!!!
Sinds een paar dagen hapert de ondertiteling opVTM zowel bij nieuws uitzendingen als andere programma’s alsook deze die zijn opgenomen.nl je krijgt een zin te lezen die dan lang op het scherm blijft vervolgens gaat die dan weg na een tijd word er weer een zin getoond blijft weer staan en terug weg zo gaat dit een heel programma door ( ondertiteling volgt de spraak niet )dus geen constante ondertiteling.Het probleem doet zich enkel voor op VTM op andere zenders geen enkel probleem met ondertiteling.Is er een probleem met het doorsturen van gegevens van VTM vermits er op de andere zenders geen problemen zijn of loopt er iets anders fout ?Reeds reset gedaan zonder resultaat.
Ik heb twee lijnen : 03******* en 05*******. Sinds de installatie van de nieuwe versie van de app op mijn Iphone kan ik niet meer switchen tussen de twee nummers. Ik kan dus enkel opnames programmeren op het 03 nummer en niet meer op het 050. Wat kan ik doen ? Dank. Philippe
Beste, De inkomende kabel van proximus was versleten, ze hebben voetpad en oprit opengebroken en nieuwe kabel gelegd. Nu zit er op de klinkers en stenen van oprit en voetpad een blauwe spray, Ze zeiden "gaat vanzelf weg met de regen" Ma nu na meerdere malen me water en zeep en schuurborstel en hevige regenbuien vervaagt de kleur maar blijft duidelijk te zien Via de helpdesk werven WEIGEREN ze antwoord te geven na meerdere malen bellen Weet iemand aub een antwoord of (veilig) product waarmee ik dit wegkrijg Alvast bedankt Mvg sven
beste. we probeerden al enkele keren onze verhuis te plannen van schilde naar duffel.we hebben ondertussen bevestigging gekregen van het afsluiten op 6 aug 2021 van het oude adres maar telkens als we proberen om een afspraak vast te leggen voor de nieuwe aansluiting op 9aug tussen 9 en 13u ophet nieuwe adres loopt het vast kan iemand ons helpen? met vriendelijke groeten
Beste,is het mogelijk mij het reourlabel/sticker terug op te sturen aub?ik vind dit nergens meer terug. alvast bedankt
Ik kan via mijn laptop geen opnames bekijken op proximus pickx ( eender welke browser ik ook gebruik). Ik kan een opname aanklikken maar het speelt niet af en blijft een zwart scherm. Op mijn smartphone kan ik deze opnames wel bekijken via de app.
Kan ik via mijn V7 decoder filmpjes op externe schijf of stick bekijken ik denk dat kodi daarvoorgeschikt zou zijn. Zo ja waar moet de stick of schijf dan worden aangesloten?Beste dank.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.