Skip to main content
Vraag

MyProximus

  • August 1, 2021
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Beste, mijn Myproximus werkt al een tijdje niet meer, zowel via app als online, hierdoor kan ik mijn producten noch facturen bekijken. Wat moet ik doen? Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4042 reacties
  • August 1, 2021

Er zijn geen Proximus medewerkers voor maandagmorgen aanwezig op dit publieke forum

Misschien helpt onderstaande FAQ

Geen toegang tot MyProximus? | Proximus

Succes


Martin
  • 30304 reacties
  • August 1, 2021

Beste, mijn Myproximus werkt al een tijdje niet meer, zowel via app als online, hierdoor kan ik mijn producten noch facturen bekijken. Wat moet ik doen? Alvast bedankt

gewoon afwachten tot maandag als de  prox medewerkers je profiel instellingen eens kunnen natrekken 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3085 reacties
  • August 2, 2021

@Aurelie10 

a hand v je login hier heb ik een klantennr gevonden : zie je profiel….

daar vind ik een succesvolle login voor MyProximus : is het ondertussen gelukt ?

of geraak je in MyProximus en ervaar je andere problemen ?

graag wat feedback ?  bedankt

Tina