Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb net 3 keer proberen binnen bellen bij de helpdesk maar die is defect of overbelast?Optie 4 + 4 (technische problemen) blijft 30 seconden bellen en dan verbreekt de verbinding.Optie 4+ 5 (iets met instellen) blijft 30 seconden muziek, dan een Engelse stem dat de verbinding niet kan doorgeschakeld worden en dat ik opnieuw moet proberen??Wat een service… Gebelde nummer 080022200 (enterprise)
Dit is al een paar jaar aan de gang:-elke 3 a 4 maand moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen bij Proximus omdat mail niet meer werkt en de server mijn wachtwoord niet mer herkent.Dus aan de telefoon hangen of naar Proximus winkel gaan en nieuw wachtwoord vragen...werkt 3 a 4 maand en spelletje begint opnieuw.50% van de medewerkers van Proximus zeggen: wel je wachtwoord veranderen in een eigen wachtwoord;50% zegt neen zeker niet veranderen.Beide systemen geprobeerd met nog steeds zelfde resultaat.Verleden week binnengesprongen bij winkel in Ieper, nota gemaakt :we gaan u contacteren…..inderdaad met een mail die er niks mee te maken heeft….Betaal altijd op tijd mijn factuur maar dienstverlening...ho maar, veel beloven en weinig geven doet de….in vrede leven
HiIk zie in mijn proximus aap dat mijn gsm abonnement/ data limiet is niet klopt.NNormaalgezien heb ik 40 gigabite (unlimited). In flex pack. Ik zie het nu 25 gigabite. En de prijs 39 euro. Toen heb ik de flex pack besteld was het 40 gigabite . Ik heb gisteren de klantenservice gebeld. Ze zeggen dat is geen 40 gigabite en geen 25 gigabite.... ze zeggen 30 gigabite. Dan hoe betaal ik 39 euro inclusief de flex pack voor mijn gsm unlimited abonnement? .... ik snap het niet! Mvg
Hallo’ aan de proximus medewerkers Een Paar maanden terug zaten we nog bij proximus, nu bij telenet niet omdat wij dat wilde (gezin van maar omdat we geen keuze hadden de lijn ging van 92 Mbps naar 85 Mbps naar 62 Mbps MAX.op VR quest II kan je het dan al vergeten 92 Mbps gaat nog juist 100 Mbps of hoger beter, (en er zijn er meer die VR gebruiken in deze tijd) maar daaronder vergeet het.Vroeger werd er altijd gezegt (alle nu zeggen ze dat nog bij proximus) je hebt de lijn voor u alleen maar niet echt niet meer half Fiber en de rest op koper, voor dat ik ben overgeschakeld naar telenet zijn er 4 techniekers geweest, om de snelheid terug omhoog te krijgen maar sinds dat er 2 klanten zijn bij gekomen waarvan 1 Scarlet die een profiel van 100/30 hebben dat één van de techniekers raar vonden maar goed lijn dubbel zetten Niet toegestaan geen business klant, ook niet en de snelheid zoals de buurlanden op koper 120 Mbps 150 Mbps en zelfs 200 Mbps te halen niet mogelijk mist wat meer te betal
Ik heb geprobeerd om extra data (20GB) te bestellen, maar zonder succes. Er is dus een probleem met deze functionaliteit en nu zit ik al enkele dagen aan trage snelheid...
Geachte, De technieker zou normaal bij ons langskomen om Proximus aan te sluiten naar aanleiding van een verhuis. Wij hebben deze afspraak echter ruim op voorhand telefonisch geannuleerd. De medewerker die ons verder hielp zei dat alles in orde was en heeft niets vermeld over een laattijdige annulatie. Tot onze verbazing wordt er nu een bedrag van 59 euro gefactureerd voor “laattijdige annulatie van bestelling” (factuur 7105357***). Wij veronderstellen dat het hier om een vergissing gaat? Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit recht te zetten? Mvg
Beste,Mijn gsmnummer is geschrapt wegens het niet tijdig herladen van mijn pay&go kaart.Kan dit nummer nog geheractiveerd worden?Met vriendelijke groeten,
Op 27/7 een online bestelling van gsm met abo gedaan. Bij de bestelling krijg je de melding dat het toestel en sim-kaart binnen de drie dagen geleverd worden. Dit is echter niet zo. Heb al meermaals de klantendienst gecontacteerd en deze geven steeds een nieuwe leverdatum. Deze leverdatum klopt niet en de bestelling blijft in behandeling staan. Ik ben een nieuwe klant, maar de start verloopt toch al met een valse noot. Ordernummer: R000000110000JC2YC-1
Ik zie net dat het verbruik van mijn vrouw 93.6 MB boven de 5 GB is. Heeft ze dan zoveel filmpjes gekeken deze maand? Of heeft het een andere oorzaak? bvb wifi van airco of zoKrijgt ze dan geen verwittiging als ze de 5 GB benadert? Ik vind het raar dat ze nu boven de limiet zit tegen andere maanden dan was ze er ver van.
Hallo,Hopelijk kan iemand van (My)Proximus mij helpen. Ik ben een particuliere klant en heb wat problemen met (My)Proximus. Om één of andere reden heb ik twee MyProximus-accounts (heb in de tijde blijkbaar wat geknoeid met het wisselen van mailadres), die beide tegelijkertijd gekoppeld leken te zijn aan mijn klantnummer (hoewel dit normaal gezien niet kan voor particulieren). Ik kreeg ook een boodschap dat mijn mailadres bevestigd moest worden, op beide logins. Maar dat is in de tijd weldegelijk gebeurd.Vandaag probeerde zelf ik de beheersrechten op beide accounts in te trekken om dan in één account alles samen te brengen, maar dat lukt niet. In het ene account ben ik nu “Gedelegeerd gebruiker” (ik kreeg ineens een melding hiervan, wat normaliter voorbehouden is voor zakelijke klanten) maar heb ik logischerwijze toegang tot niks en in het andere account lukt het helemaal niet om de beheerdersrechten in te trekken.Zou het misschien makkelijkst zijn als Proximus beide MyProximus-account
Hallo, ik bestelde tickets voor de klantendag in Plopsa Coo komende zondag. Ik kan echter nergens de openingsuren terugvinden… Aangezien we ten volle van deze dag willen genieten zouden we vroeg willen komen, maar toch ook niet voor een gesloten deur willen staan! Alvast bedankt voor feedback. Groetjes, Linda
Als ik aan het gamen ben heb ik regelmatig last van ping spikes weet iemand een oplossing hierop? Mijn ping gaat dan bv. van 40ms naar 400ms Gaming Pc is verbonden met PLC adapter, ik heb mijn modem en plc’s al gereset
Beste, Zoals andere klanten van jullie heb ik ook het probleem van Demon Games. Ondertussen al 4 keer aangerekend door hen. Ondertussen heb ik mijn normale betaling uitgevoerd. Gelieve de bedragen van de facturen weg te nemen!
Beste. Is er en storing in regio Sint-Amanndsberg? Al enkele uren geen internet meer (DSL lampje flikkert). 0800 nummer proberen bellen maar geraak niet binnen. Ik krijg de boodschap dat er een incident is op het netwerk. Mvg Els
Ik heb enkele dagen geleden een nieuw combo pack afgesloten in de proximus winkel. Dit gaat om 2X gsm, tv en internet. Ik heb direct een simkaart gekregen die normaal binnen enkele uren geactiveerd ging worden. We zijn ondertussen al 4 dagen verder en mijn sim kaart is nog altijd niet geregistreerd. Ik heb al meerdere gelijkaardige topics bekeken en heb mijn gsm ondertussen al meerdere keren opnieuw opgestart om te zien of dit het probleem zou oplossen. Ik ben gisteren al terug gegaan naar de winkel om te zien of ze mij daar konden helpen. Er werd mij dan gezegd dat alles in orde leek en dat ik nog even moet wachten, maar nu begint het echt lang te worden. Ik ben zelfstandige dus 4 dagen onbereikbaar zijn is verschrikkelijk. Is er iets dat ik kan doen om ervoor te zorgen dat dit sneller verloopt? Ook als ik inlog in myproximus kan ik mijn abonnement nergens terug vinden. Mvg, Tibo Belpaire
Toen ik mijn factuur wou betalen zag ik dat het rekeningnummer van Proximus niet meer hetzelfde is als de vorige keren. Voor de zekerheid wou ik weten of dat wel degelijk klopt en dat hier niet gaat om één of andere vorm van oplichting. Ik heb hier namelijk geen enkele melding over gekregen.Het vroegere rekeningnummer van Proximus eindigde op 3017 en het nieuwe op 3118.
Hallo ik heb vrijdag 20/08 een bestelling geplaatst met iPhone 11 en abbonment heb alleen een bevestigt had van de bestelling en de ordernummer is R4WEBSHOP011547709 normaal zou het woensdag geleverd worden Waneer zou ik meer info kunnen krijgen?
update lukt niet
Hi, ik heb mijn eigen postfix server waar ik als relayhost ‘relay.skynet.be’ heb staan.Heel regelmatig zie ik in de mail.log het volgende : status=deferred (connect to relay.skynet.be[195.238.22.30]:25: Connection timed out)Na x pogingen komt er dan plots een : relay=relay.skynet.be[195.238.20.30]:25, delay=1504, delays=1504/0.15/0.11/0.05, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok: Message 108357150 accepted) Dit staat los van Postfix te gebruiken. Ook als ik op de cmd line connecteer met ‘relay.skynet.be’ (telnet), dan heb ik soms direct een open connectie, maar soms ook niet. Heb ik net een email kunnen versturen dan faalt de volgende poging steeds … tot na x tijd het weer wel lukt. Gebeurt er misschien rate-limiting op poort 25 naar relay.skynet.be ?? MvG, Ben
Wanneer zou vectorisering van mijn lijn mogelijk zijn?B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0.test-------------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 30.063 kbpsUpstream current bit rate: 9.224 kbpsDownstream max bit rate: 38.093 kbpsUpstream max bit rate: 9.224 kbpsDownstream attenuation: 15,3 dBDownstream noise margin: 8,0 dBUpstream noise margin: 5,2 dBVectoring down: noVectoring up: noModem vectoring compatible: yesROP vectoring compatible: IKNS:0x0000DSL standard: VDSL2 Annex ADSL profile: unknownEstimated distance: 369 mProximus profile name: unknownProximus DLM profile: unknownProximus repair profile: unknown
Beste,waar kan ik terecht met een klacht over een medewerker van de klantendienst?In mijn zoektocht naar een mailadres of nummer kom ik steeds terecht bij de klantendienst zelf en dat lijkt me niet veel nut te hebben….Ben vandaag zo onbeschoft en slecht behandeld na 30 jaar klant te zijn. Ik hoop echt dat de gesprekken opgenomen worden.groeten,Dimitri
Beste ,, mijn gegevens zijn Swennen Benny Molendriesstraat Tel 089502*** 0474490*** swennenbenny@telenet.be of Benny.Gisella@telenet.be Ik beheer de belangen van volgend vernoemd persoon Zijn gegevens zijn Sdao Franco Hasseltsestraat KLANTNUMMER 623565*** Deze persoon betaald al maanden bedragen van om en bij de 100 euro’s extra op een abonnement van 26,99euro aan bepaalde diensten die hij niet gewild heeft.Nl JeuxHubBelgium Live Footballtv betaald maar 4x4,99euro terug PlayUpHelp Wister betaald maar 8x4,99 euro terug Graag hadden wij een terugbetaling gezien van deze diens
Goeiedag,Bij de start van dit schooljaar blijkt dat mijn dochters nummer is afgesloten. Als kind uit het 6e leerjaar, nog volop haar eerste stappen aan het zetten in de wereld van telefonie, internet, social media - en dit met vallen en opstaan - blijkt ze de sms-berichten die voorafgingen aan deze afsluiting (pay&go krediet niet opgeladen) volledig genegeerd te hebben - de sms-berichtenbox stond namelijk niet op haar startpagina... WhatsApp, Tiktok en andere apps werkten gewoon verder, het kind had niets door.Omdat wij als ouders een goede begeleiding in de wereld van telefonie en internet belangrijk vinden, cfr het clicksafe advies van Child Focus ivm kinderen onder 13 jaar, willen we haar stappen in deze wereld wel ondersteunen. Fouten maken hoort erbij. Maar blijkbaar is ze daardoor wél haar nummer kwijt, en moet ze haar hele omgeving beginnen contacteren indien ze een nieuw nummer krijgt. Is dat niet een al te drastische straf?Bovendien gebeurt de communicatie blijkbaar alleen
Beste, Graag had ik geweten of er een mogelijkheid is tot uitstel van betaling. Dit tot mijn loon wordt uitbetaald op 31/08/2021. Bedankt om mijn vraag te willen bekijken. Mvg, Farah
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.