Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Op 14/8 een aanvraag gedaan om mijn huidig pack aan te passen naar een Flex Netflix. Volgens de 0800 nummer zou alles werken na 2 dagen. Ik krijg dan een bevestiging maar ook een mail voor een installatie + kost van 59 euro. Ik bel 0800 nummer, dit klopt niet, je hebt reeds al het materiaal, maar aanpassen gaat niet meer. Bel binnen 2 dagen. Na 2 dagen, hmmm ik kan niks aanpassen, zullen ticketje moeten maken, zet het op hoge prioirteit om orginele aanpassing te annuleren. Dit heeft geduurd to 30/8 ( 14 dagen, na verschillende keren te bellen). Op 31/8 telefoon gekregen, dat annulatie nu ok is en dat de aanpassing in 1 dag opgelost zullen zijn. We zullen je wel een compensatie geven. Na 4 dagen (3/9), terug de 0800 nummer gebeld want nog niks aangepast. Feedback was daar, ticketje zit in backoffice om pack aan te passen naar Flex Netflix maar dit kan 2 tot 3 weken duren. Technologie werk niet altijd. Voor compensatie moet je bij backoffice zijn maar je kan die als klant niet bereiken
Vraag voor technici...Omdat mijn TV-signaal via wifi soms meermaals per week uitvalt, wil ik een vaste kabelverbinding aanleggen met wandcontactdoos, zodat decoder in de buurt van de TV kan ingeplugd worden.Blijkbaar heb ik daar een stugge kabel voor nodig.Mijn enige vraag : biedt cat 6 voldoende (ook voor de volgende jaren), of is cat 6a aangewezen?Bedankt!
Sinds deze week krijg ik een betaalopdracht via sms voor rekeningnummer BE82 2100 0008 8968. Is dit een legitiem proximus rekening? Of is dit mogelijk phising?Vroeger was dit altijd BE50 0001 7100 3118.
*** TOPIC NIET LANGER VAN TOEPASSING! ***Mag verwijderd worden.Ik slaag er niet in om een Proximus afstandsbediening (modellen V4 tot en met V6) universeel te maken voor een tv-toestel Lenco TFT-195, noch manueel via de codes 1615 (V5, V6) en 4615 (V4), noch via het automatisch scannen. Het tv-toestel reageert niet op de TV Power-toets.Omdat het tv-toestel wellicht een buitenbeentje is, blijken de Proximus afstandsbedieningen dus niet over een geldige code te beschikken. Hoe geraak ik aan de juiste én werkbare code voor mijn tv-toestel?Ook met een andere universele afstandsbediening lukt het instellen niet. Maar deze afstandsbediening beschikt wel over een ‘Leerfunctie’ waarmee je zelf kan kiezen welke toetsfuncties van de oorspronkelijke afstandsbediening je wil overbrengen naar de universele afstandsbediening. En dit lukt wel! Is dergelijke ‘Leerfunctie’ ook beschikbaar op de Proximus afstandsbedieningen?Oplossing gevonden op dit Forum→ Bedien je surround met de Proximus TV afstandsb
nieuwe sim kaart genomen , kan niet bellen wel op internet gebruiken zoek eens uit
Beste Ik bestelde vrijdag 6 augustus bij jullie een iPhone 12 black 64 gb.Ik kreeg een orderbevestiging: R4WEBSHOP011410551Deze ging 3 werkdagen later, op woensdag dus, toekomen.Het bedrag van 149€ is wel degelijk van mijn rekening gegaan.Ik kreeg via sms de maandagmiddag een bericht dat het langer kan duren. Echter heb ik nog niets van track code ontvangen.Ik ging langs in jullie Proximus winkel (2x) , ze konden me niet helpen omdat er op mijn naam niets besteld was.Ik zie hier veel mensen met hetzelfde probleem.Hoe gaan we dit oplossen? Ofwel zou ik graag mijn geld terug krijgen ofwel zou ik graag SNEL de gsm ontvangen. Alvast dank mvg Caroline Bruneel
Hey Proximus & Support Ben terug bij proximus nu, blij om terug te zijn, Telenet ook op gebied van 4g heel slechte verbinding en weg vallen, er zijn wel 4 nummers nog niet naar Proximus dus extra kosten dat ik moet gaan betalen aan telenet hopelijk compesatie van proximus (wie is in fout?), dus nog 4 nummers Telenet is dossier voor aangemaakt bij proximus, dus nog langer met Telenet opgescheept zitten en extra meer betalen hopelijk maandag in orde.Nu over de mail dat ik van Proximus heb gekregen die is niet actief ik herhaal niet actief ,en bublic WiFi krijg ik foutmelding dat dat niet kan geactiveerd worden als ik probeer inlog er voor te maken dat eindigt met @proximuswifi.be, alles staat dan groen ik klik en foutmelding kan het niet aanmaken.Ik wou dat doen omdat mijn andere zoon nog op Telenet zit en om de kosten te drukken de Bublic WiFi te laten gebruiken.Iemand een idéé hoe dit komt ?groetenen fijn weekend
Ik kan geen enkel opgenomen of live programma bekijken via pickx. Niet via android gsm en niet via pc.Telkens een foutmelding dat de streaming niet beschikbaar is...
Heeft er iemand ervaring met de oneplus Nord Ce. heb deze juist binnen via px met bestaand abo.Nu als je een selfie maakt via bv snapchat, whatsapp enz..met licht op achtergrond (bv een raam) wordt deze wazig met blokjes. Achterste camera heeft dit probleem niet.Kan dit aan de 16 MP liggen?De zoon had er voor een Huawei ook 16 MP en deze had dit probleem niet en baalt nu enorm.Kan ik deze anders niet inruilen voor een duurdere met 32MP camera?
Sinds februari hebben we met momenten dagelijks het probleem dat het internet gewoon uitvalt. Ik werk al sinds maart vorig jaar elke dag thuis, en dit jaar in februari begonnen de problemen plots. Op vaste uren valt het internet uit. DSL lampje flikkert de hele tijd dan. Soms is het na een paar minuten terug ok, op andere momenten duurt het uren. Bellen gaat dan gewoon nog wel.In maart is er iemand langs geweest. Nieuwe modem en bbox. 2 weken geen problemen. Daarna terug. Elke dan om 16u30 valt het uit. Eind maart terug iemand langskomen. In huis alles ok zei hij en hij ging een aanpassing doen in de kast op straat. Weer even goed, in mei was ik het dan weer zo beu, elke dag om 17u geen internet meer en komt er weer iemand langs. Geen probleem met je installatie, kregen we weer te horen en hij ging nog een keer in de kast op straat iets aanpassen. Volgende dag, opnieuw problemen. Toen ik dan belde kreeg ik te horen: tja, je zal moeten overstappen naar fiber dan zijn al je problemen opg
halloNa wat problemen te hebben gehad met mijn b-box3 is me vorige week een nieuwe box toegestuurd.na deze te hebben aangesloten en getest was alles ok,echter gisteren en ook vandaag zijn er problemen opgedoken..De wifi is momenteel zodanig zwak dat de snelheidstest volgende resultaten geeft:download 3.17 Mbps en Upload 4.84 de ping is 62 ms daardoor kan ik geen verbinding maken met mijn wifi versterker via de wps knop,de versterker staat met een rood lampje,ook de extender boven in de kamer maakt geen verbinding door de zwakke wifi,gevolg geen tv op de kamer,daar de decoder geen signaal ontvangt.Gebeld naar klantendienst en lijn laten controleren,zagen dat deze goed was maar te zwak.Gingen iets veranderen,wat weet ik niet zojuist,maar in ieder geval is het probleem hiermee niet opgelost. Mijn laatste snelheidsmeting was download 2.32en upload 26.77 de ping 252Hoe kan dit probleem van de wifi opgelost worden? vorige b-box is reeds teruggestuurd naar proximus dus kan die niet meer terug
Hallo, eerder dit jaar had ik een Samsung A71 aangekocht via de Proximus site. Blijkbaar had ik recht op een promotie van Samsung. De Samsung promo begon op 01 maart 2021.Ik had recht op een AGK hoofdtelefoon t.w.v. €149.Mijn online aankoop bij Proximus werd besteld op 26 februari 2021.Mijn factuur van Proximus staat op 03.maart.2021. Bij het online invullen op de Samsung site blokkeerde deze toevoeging op IMEI en SN nummer. Omdat dit een Proximus lot betrof van februari en Samsung dit niet aanvaarde in zijn online tool.Ik heb meteen in maart gebeld naar Samsung en Proximus klantendiensten meermaals (en ja het was geen lachertje om telkens andere medewerkers en alles te moeten uitleggen, om te zwijgen van de wachtrijen). Beide diensten erkennen dat ik er recht op heb. Maar beide wijzen naar mekaar. Samsung eiste een deelnemend lot IMEI en SN nummer van Proximus anders was dit meteen in orde voor hen, welke ik van Proximus niet kreeg natuurlijk. Ook al erkende ze dat ik recht had op de
Ik heb al sinds maandag 06/09 geen internet en digitale tv. Ondertussen al meerdere malen gebeld en krijg telkens te horen dat het een probleem buiten (in de kast) is en ik gewoon moet wachten. Er zijn geen werken in de straat (Jules Steursstraat in Deurne), deze week nog geen technicus van Proximus gezien. Op de vraag wat het probleem exact is of hoe lang het zal duren, krijg ik geen antwoord. Resultaat is dat ik mijn job niet kan doen zonder internet en dus geld verlies. Laatste antwoord dat ik kreeg aan de telefoon vandaag was ‘Mevrouw, u kan nog vaak bellen, maar wij zullen u elke keer hetzelfde antwoord geven en dat is dat u maar moet wachten’. Als ik vraag om het probleem te escaleren, word ik gewoon weggestuurd.Mijn vraag: wat kan ik doen en wie kan ik contacteren om 1. te weten te komen wat het probleem in de straat juist is (als ik bel, krijg ik te horen dat het probleem niet eens beschreven staat). 2. dit te kunnen escaleren zodat ik spoedig weer internet en tv heb? Welke die
Deze voormiddag ben ik bij Proximus in Dendermonde geweest omdat er een probleem was met de SIM-kaart. In de winkel werd een nieuwe SIM-kaart geplaatst en die zou na maximum 2 uur actief zijn, eventueel na heropstarten van het toestel. Dat is nu meer dan 3 uur geleden en ik heb nog steeds geen verbinding mt het Proximus netwerk. Met de SIM-kaart uit een ander toestel werkt de verbinding wel. Het toestel zelfs zou dus in orde moeten zijn. Het toestel geeft steeds dezelfde foutmelding : SIM 1 niet geristreerd (of SIM 2 voor het andere SIM-slot.)
Mijn website kan sinds vanmorgen niet meer bereikt worden.
Ik bestelde een telefoon op de online proximus shop, bij plaatsen van de bestelling kreeg ik een leverdatum van 08/09. Vandaag kreeg ik een mailtje van proximus om me eraan te herinneren dat de telefoon vandaag dus geleverd wordt, maar er kwam niemand langs. Is er geen track and trace bij jullie online aankopen? Edit: bestelnummer toegevoegd aan mijn profiel in veld ticket.
Vanaf 15 september kan je Pickx+ terugvinden via kanaal 13 (of 239 als je in Brussel woont). Om te kunnen ervaren wat deze nieuwe zender te bieden heeft, geeft Proximus een gratis testperiode van drie maanden cadeau. Wil je daarna Pickx+ blijven bekijken, dan kost dat je nog 4,99 euro. De maandelijkse abonnementsprijs ligt dus een stuk lager dan voor de andere extra televisiepakketten van de telecomprovider. Pickx+ is ook via een web- en mobiele applicatie te bekijken. persmededeling Exclusieve Proximus-zender Pickx+ vanaf 15 september beschikbaar als afzonderlijke tv-optie
Ik wil graag mijn betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden" iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Hoi,Ik heb sinds vandaag Proximus Pickx. Heel veel verbeteringen, echt zeer fijn, maar één groot minpunt: de nieuwe TV gids.Bij de oude TV gids had men een mooi overzicht van (ik denk) 5 posten tegelijk, en een tijdlijn waarmee men makkelijk kon zien welke programma's overlapten enz. Nu kan men enkel de programma's zien van de post die men heeft geselecteerd, en is er geen tijdlijn meer.Is er een manier om het oude overzicht terug te krijgen?Groetjes
Ik had vroeger de schotelantenne waar ik steeds TV5Monde (met o.a. Nederlandse onderschriften!) kon nemen en daarbij Scarlet via de telefoonlijn met draadloze modem.Omdat TV5Monde in het standaardpakket zat bij Proximus TV bleek te zitten heb ik de schotel weggenomen, reden: als ik later naar appartement verhuis, dan kan ik ook die zender nog bekijken. Ik keek daar heel vaak naar, samen met m’n partner, wegens mooie documentaires, oude Franse filmklassiekers enz…Toen ze proximus geïnstallerd hebben, blijkbaar een gloednieuw systeem dat “Picks” noemt, bleek de TV5Monde niet in dat pakket te zitten! Dat is voor mij een desilusie!
Hallo allemaalIk zag terug op mijn factuur dat de zoveelste zender zal verdwijnen, dit keer Vice tv FR op 21/11/2021.Benieuwd of er dit jaar nog zenders zullen verdwijnen.Zal er iets in de plaats komen bij Proximus in het basisaanbod? Misschien is er dan plaats vrij voor ard, 2df in HD? Timm1983
ik beschik over een domein-naam bij proximus : przytula.netik zou graag een google site verbinden met dit domeinwanneer je daar bent (google sites) dan vragen ze wel de providor/register en proximus/belgacom/skynet staat er niet bij.wie is de providor/register van dit domeinze vragen ook eventueel een cname record bij te voegen voor verificatie van ownershipin de panels van : beheer domein - kan ik hiervoor geen antwoord vindenwaar kan men dat allemaal vinden/bekomen ?alvast bedankt voor het antwoordGuy
Is het normaal dat ik Proximus Mail niet kan openen via Firefox (combinatie e-mailadres en wachtwoord wordt niet aanvaard), maar wel via Chrome (zelfde combinatie)? Zo niet, wat kan ik er dan aan doen?
Een dikke maand geleden zijn wij van modem gewijzigd alsook van decoder. Ik heb de oude toestellen, zoals afgesproken, ook onmiddellijk ingediend. Dit wordt me ook bevestigd door de verschillende kanalen (proximuswinkel, 0800nr, ...). Toch kan ik tot op heden geen enkele TV-optie selecteren, noch via de app noch via de Decoder. Dit is wel jammer, aangezien de allsports-formule één van de redenen was om bij Proximus aangesloten te blijven. Nu is de Belgische voetbalcompetitie 1 maand verder en heb ik nog geen enkele match kunnen kijken.Toen ik hier enkele weken geleden een melding van maakte, wist men mij (na de gebruikelijke lange wachttijden) niet eens te zeggen wat het probleem was. Daar moest ik het dan maar mee doen…Het weekend erop kon ik nog steeds niet bestellen: gelukkig kon men mij toen wel al melden wat de oorzaak was: er was nog een openstaand order… Welk order, dat was niet duidelijk.Vorig weekend: zelfde probleem. Maar toen kreeg ik iemand aan de lijn die me toch al kon me
Hellow,waarom zijn niet alle picx zenders te bekijken op een tweede tv in een andere ruimte via chromecast?De verbinding van de chromecast verloopt draadloos. Een eerste tv toestel is aangesloten met een decoder.Lucas
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.