Deze voormiddag ben ik bij Proximus in Dendermonde geweest omdat er een probleem was met de SIM-kaart. In de winkel werd een nieuwe SIM-kaart geplaatst en die zou na maximum 2 uur actief zijn, eventueel na heropstarten van het toestel. Dat is nu meer dan 3 uur geleden en ik heb nog steeds geen verbinding mt het Proximus netwerk. Met de SIM-kaart uit een ander toestel werkt de verbinding wel. Het toestel zelfs zou dus in orde moeten zijn. Het toestel geeft steeds dezelfde foutmelding : SIM 1 niet geristreerd (of SIM 2 voor het andere SIM-slot.)
Beantwoord
Nieuwe SIM-kaart
Beste antwoord door M. A. De Vos
Ik ben weer naar de winkel geweest. Daar heeft men de SIM-kaart terug geregistreerd (in mijn gegevens zat nog altijd het oude SIM-kaartnummer). Dat is een half uur geleden en we hebben weer “Proximus” up and running. In de winkel heeft men me ook gezegd dat de man aan de telefoon in de service-desk (0800-nummer) me perfect had moeten kunnen helpen. Dank voor de conversatie. Case closed.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.