Skip to main content
Vraag

0800 xxx kan pack na wijzigen en weer niet wanneer het opgelost zal zijn ???? (open sinds 14/8)

  • September 3, 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Op 14/8 een aanvraag gedaan om mijn huidig pack aan te passen naar een Flex Netflix. Volgens de 0800 nummer zou alles werken na 2 dagen. Ik krijg dan een bevestiging maar ook een mail voor een installatie + kost van 59 euro. Ik bel 0800 nummer,  dit klopt niet, je hebt reeds al het materiaal, maar aanpassen gaat niet meer. Bel binnen 2 dagen. Na 2 dagen, hmmm ik kan niks aanpassen, zullen ticketje moeten maken, zet het op hoge prioirteit om orginele aanpassing te annuleren. Dit heeft geduurd to 30/8 ( 14 dagen, na verschillende keren te bellen). Op 31/8 telefoon gekregen, dat annulatie nu ok is en dat de aanpassing in 1 dag opgelost zullen zijn.  We zullen je wel een compensatie geven. Na 4 dagen (3/9), terug de 0800 nummer gebeld want nog niks aangepast. Feedback was daar, ticketje zit in backoffice om pack aan te passen naar Flex Netflix maar dit kan 2 tot 3 weken duren. Technologie werk niet altijd. Voor compensatie moet je bij backoffice zijn maar je kan die als klant niet bereiken….

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 3, 2021

@geertie Hiervoor is dossier 49044728 in behandeling. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 13, 2021

enige vooruitgang


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 13, 2021

Goedemiddag,

ik zie dat onze collega de hulp van IT heeft ingeroepen

Er is nu gevraagd om het ticket te laten behandelen met voorrang zodat dit allemaal opgelost kan worden

vriendelijke groeten

tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 13, 2021

Tja dit hoor ik nu al bijna 4 weken


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 13, 2021

@geertie 

het spijt me… ik ben aan het rondsturen voor meer hulp…

groeten

Tina