Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Reeds meerdere malen gevraagd of de Engelstalige ALjazeera kan worden voorzien.Deze nieuwszender is de beste onpartijdige zender ter wereld en geeft bijvoorbeeld Belgisch nieuws weer met een ongelofelijk juiste en neutrale onpartijdige info.Dit zou voor mij zelfs een reden kunnen zijn om , ondanks mijn weerstand tegen Telenet en +30jaar klant bij PX toch te overwegen om over te stappen.Zijn er nog mensen die graag neutraal nieuws, kort ento the point, willen zien van over de hele wereld en in het bijzonder : een onafhankelijke kijk op België ??Ik zou sowieso graag zelf willen kiezen voor een minder uitgebreid (en dus miss goedkoper) tv aanbod per klant. Er zijn 80 zenders waar ik nooit naar kijk…. (wie beslist überhaupt over het TV aanbod ?)
Ik had op 7/09 een smartphone+abonnement besteld, deze ging normaal 10/09 aankomen, maar vandaag heb ik nog niet eens een bevestiging van verzending gekregen en er staat ook niks in Myproximus over de bestelling. Ik zou graag weten wanneer hij aankomt. Mijn Orderbevestiging is R4WEBSHOP011745185. Mvg
Als ik een bericht wil aturen krijg ik steeds de melding can't send mesaage woth proximus ereor 50
Beste @AntonellaD kan u eens nazien voor klantnr 469809588 of er problemen zijn?na terugkeer reis geen internet meer.. is de bbox bereikbaar van jullie kant? Zo nee: wanneer is dit weggevallen?
Ik heb sedert enige tijd grote problemen met het signaal van Proximus TV. Het beeld hapert, soms is er totaal geen beeld. Alles opnieuw opstarten helpt niet. Het synchroniseren van de modem met de router ook niet. Mag ik er Proximus op wijzen dat het abonnement heel duur is voor de kwaliteit die de televisie geeft? Ik heb een smart tv en een apart abonnement bij Netflix en dat werkt wel, zonder decoder. Kan U aub de service nakijken en verbeteren, want ik heb de indruk dat ik niet de enige klant ben met problemen. Bij voorbaat dank.
dit is goed nieuws voor mensen met pickx + https://www.beursduivel.be/nieuws/728626/Proximus-krijgt-uitzendrechten-UEFA-Champions-League.aspx
Bij Neighbours op VTM2 kloppen de serienummers niet met deze op de website van VTM2. Bij het instellen van Neighbours als serieopname geeft hij voor de week van 13-17/09 maar 4 afleveringen in de planning. Nochtans staat in de programmagids een aflevering aangegeven maar zonder serienummer, de andere nummers zijn ook niet deze die het zou moeten zijn. Vanaf maandag 13/09 zou het juiste nummer zou 166 moeten zijn. Graag alles terug in orde brengen aub. Het is spijtig genoeg niet de eerste keer dat mijn echtgenote een opname mist van neighbours.
Hallo,Wij hebben een Twist 40 HD telefoontoestel dat dus draadloos verbonden is met de modem (alles nieuw geïnstalleerd sedert installatie van de fiber). Normaal gezien zou ik verwachten dat, wanneer iemand belt die vermeld staat in onze telefoonlijst, deze persoon zijn gegevens ook verschijnen op het scherm. Dat gebeurt dus niet, in plaats van de gegevens staat “Anonymous” vermeld.Bij gemiste oproepen kunnen wij nooit terugbellen want ook daar staat “Anonymous” (zowel voor personen die in onze telefoonlijst staan, als voor diegenen die er niet in staan).In de handleiding staat dat de nummers in de telefoonlijst opgeslagen zijn in de modem. Niet dus. Onlangs was er een electriciteitspanne en hele onze telefoonlijst was leeg. Volgens de handleiding zouden we de lijst via synchronisatie met de modem moeten kunnen recupereren. Niet dus.Ik heb hiervoor al naar de klantendienst gebeld waar men beweert dat onze telefoon aangesloten is met “een groen kabeltje” en ik dat moet checken. Wij hebb
Beste proximus, Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument? Meer info : De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler. De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart. Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor ee
Sinds een paar weken lukt het me niet meer om de Play 4, 5 en 6 TV stations te casten via mijn Proximus app. Krijg telkens een zwart beeld. Ik gebruik ene google chromecast.Alle andere gewone TV-stations lukken, maar deze niet.Is dit normaal? Heb de app al verwijderd en opnieuw gedonwload, maar niets helpt.
Ik heb geen instellingen veranderd en zowel op mijn phone als laptop krijg ik de volgende boodschap als ik inlog op webmail, geen mails . Heel vervelend want ik verwacht belangrijke emails en moet het een en het andere via mail afhandelen.Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.
Goede Morgen,ik ben met mijn mailadres op myproximus voor een vast telefoonnummer en twee gsm nummers sedert september. Echter het vast nummer kan ik de detail van de factuur opvragen maar er kunnen geen details opgevraagd worden voor de twee GSM nummers.Ik stuurde gisteren reeds een SMS naar 8787 met de melding TONEN, vanop beide gsm’s. Ik kreeg gisteren avond laat een mail met de waarin me gemeld werd dat het gedetailleerde overzicht voortaan zichtbaar is. Ondanks de instructies in de mail zie ik tot op heden nog steeds niet de details van de twee GSM nummers. Wat loopt er verkeerd en hoe kan dit verholpen worden aub ?Dank om mij te helpen.Mvg
Beste Sinds 6/09 omstreeks 17u is onze wifi en tv uitgevallen. Ik werk van thuis uit, dus wifi in onontbeerlijk ! Mijn dochter werkt uitsluitend digtiaal voor school, dus ook hier een groot probleem. Na meermaals telefonisch contact opgenomen te hebben, krijg je enkel een bandje afgespeeld "u kunt momenteel hinder ondervinden van incident dat heeft plaatsgevonden op ons netwerk, proximus doet er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen" Vervolgens meermaals via de chatfunctie contact opgenomen waar je telkens opnieuw hetzelfde antwoord krijgt. Alle begrip dat er een incident plaatsvindt en dit niet onmiddellijk kan verholpen worden maar dan verwacht ik wel dat proximus zelf zijn klanten informeert en een oplossing aanbiedt. Na het zoveelste contact dinsdag via chat stelde een medewerker voor om mobiele data toe te kennen zodat we momenteel verder konden werken met een mobiele hotspot. Waarom stelt proximus dit niet automatisch ter beschikking na een panne die meer dan 12u duurt
op 6/9 wou ik een nieuw gsm contract afsluiten bij Proximus met behoud van nummer. Online lukte het niet want Proximus had blijbaar nog een klantendossier van mij dat 15 jaar geleden afgesloten had moeten worden. Ik heb het dan telefonisch gedaan en dat leek wel te lukken. Later die dag heb ik een sms ontvangen om het contract goed te keuren en daarop correct geantwoord. Dan niets meer. Gisteren heb ik dus naar de klantendienst gebeld. Daar werd mij gezegd dat de sms die ik had gestuurd niet ontvangen werd (???) maar het dossier zou opnieuw ingevoerd worden en ik zou de nieuwe SIM kaart vandaag (10/9) of uiterlijk maandag ontvangen. Ik zag echter (weer) geen beweging in het dossier (“uw dossier wordt verwerkt”) en belde vandaag opnieuw naar uw klantendienst. Daar kon men mij niks zeggen maar er werd zij gezegd naar een Proximus winkel te gaan zodat ik daar mijn SIM kon ophalen. Ik dus deze morgen naar de Proximus winkel in Oostende. Na 20 min wachten werd mij dan door de man van proxim
Sedert vanochtend 14/09 zijn onze accounts @belgacom.net niet meer bereikbaar, “maybe wrong password” en “the server terminated the connection”. Wat gebeurt er?
Ik was klant met verschillende gsmnummers. Daar kwamen per maand gemiddeld 2 tot 3 aparte facturen van op verschillende klantenrekeningen op hetzelfde klantennummer.We zijn september 2021 en al mijn nummers zijn opgezegd.Uw systeem stuurde maar 1 factuur uit. De rest van de creditaties ontving ik NIET.Tot ik mij wende tot de chat en iemand mijn probleem aanpakte.Die maakte voor het nummer 0465088205 en 0472864941, 2 creditnota’s aan beiden van 20 tot 30 augustus een creditatie ontvangen.Maar het nummer 0465088205 werd opgezegd op 20 augustus, en het nummer 0472864941 op 11 augustus.Dus de creditatie is verkeerd aangemaakt.Ik belde terug en kreeg iemand van de technische dienst die mij een creditatie gaf van 3-8 juli op het nummer 0465088205. Hij zette het dus niet op 0472864941.Helaas is deze verkeerd, heb ik te weinig geld terug gekregen en zou ik dus geen 5 maar 9 dagen moeten terugkrijgen voor het nummer 0472864941.Er is hiervoor een case opgemaakt om de verkeerde creditnota er uit
Hallo Ik kan de email van bepaalde accounts niet bereiken.Is er een probleem of iets veranderd?mvgJohann
Beste, Op donderdag 9 september deed ik aangifte van het feit dat ik geen kiestoon en geen adsl-signaal had op mijn vaste lijn. Een technieker kwam op zaterdag langs en stelde een breuk vast. Zaterdag ben ik dan zelf in mijn straat op zoek gegaan waar er recent graafwerken waren gebeurd. Ik vond naast huisnummer 30A een nieuwbouw met een eind kabel dat boven de grond uitstak (zie foto’s). Met vriendelijke groeten, Guy Leys
Ik heb een Flex Fiber abonnement: Internet, televisie, vaste telefoon.Ik heb echter totáál geen behoefte aan het televisie-abonnement. Tot voor kort gebruikte ik het enkel om naar de RTBf radio te luisteren, maar ondertussen heb ik een digitaal radiotoestel gekocht, en is het televisie-abonnement helemáál nutteloos geworden, en wil ik het opzeggen. ENKEL televisie, dus; de andere producten (internet, vaste telefoon, mobiele telefoon) zou ik willen houden.Op de website staat er (zij het heel onopvallend ) een link met de tekst “Je abonnement opzeggen”. Op de vraag “Wat wil je opzeggen?” kies ik voor “Een bepaald product”, en ik bevestig. Op het opzegformulier antwoord ik “Ja” op de vraag “Wens je je tv-abonnement op te zeggen?”. Op de andere vragen antwoord ik “Nee”, want die producten wens ik te houden.Ik word dan geacht, het “Telefoon- / lijnnummer van het tv-abonnement” in te voeren. Mij lijkt het logisch, dat ik daar het nummer moet invoeren dat op mijn aanrekeningen bij “TV” vermel
Beste, De Proximus Pickx app werkt niet meer. Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de iPad (iOS 13.5.1). Heb app al verwijdert en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. Alvast bedankt, Hilde Van Avondt
Sinds vanochtend geen inkomend mails meer, foutmelding bij het ontvangen bij Outlook, webmail is helemaal leeg.Hun gratis nummer ter support 0800/22.800 is uiteraard vandaag niet bereikbaar voor hulp of uitleg. Trieste boel bij Proximus, de factuur gaat wel tijdig van onze rekening !
Algemeen probleem bij Proximus.Verschillende mailservers zijn uitgevallen en ook is Proximus tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Goededag, Momenteel wordt het GSM abo betaald door mijn werkgever. Dat vervalt echter en wil mijn nummer behouden en mee in het mijn FLEX-pack laten staken. Enig idee welk document ik door werkgever moet laten invullen om nummer terug over te dragen.
Een vraagje, de laatste tijd brandt regelmatig het lampje van het signaal op mijn booster oranje, ik heb hem al gereset, heropgestart, her-geconnecteerd met de Bbox en niets helpt, en hij staat al maanden op dezelfde plaats en dat is ongeveer 4 m van de Bbox…. Mijn Bbox3 heb ik ook al heropgestart en het blijft hetzelfde.Mijn Wifi 5 Hz instelling op de Bbox staat op kanaal 40, ik heb daar ook al mee aan het goochelen geweest maar dat bracht ook niets op, ik vind trouwen nergens wat het beste kanaal zou zijn.One Ssid staat af.Iemand nog een suggestie?Jean-Pierre
Hallo,Ik woon zelf in Herentals en heb gisteren bericht gevonden dat Fiber naar Herentals komt..Is er ergens geweten welke straten er precies worden aangesloten aan dit netwerk? https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_fiber_herentals/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/fiber-herentals.html
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.