Skip to main content
Vraag

kabelbreuk

  • September 12, 2021
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

 

Op donderdag 9 september deed ik aangifte van het feit dat ik geen kiestoon en geen adsl-signaal had op mijn vaste lijn.

 

Een technieker kwam op zaterdag langs en stelde een breuk vast.

 

Zaterdag ben ik dan zelf in mijn straat op zoek gegaan waar er recent graafwerken waren gebeurd. Ik vond naast huisnummer 30A een nieuwbouw met een eind kabel dat boven de grond uitstak (zie foto’s).

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Guy Leys

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 12, 2021

@guy.leys 

TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, die je nodig acht om je probleem te verduidelijken zodat de Prox medewerkers er morgen mee verder kunnen.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 14, 2021

hi @guy.leys  ik geef dit door aan de betrokken dienst
ik heb ook je privegegevens verijderd uit je bericht voor je eigen veiligheid