Overgang mobiele diensten van Telenet naar Proximus: een ramp
Een kort chronologisch overzicht:3/10: bestelling online van 2 Proximus Mobile Maxi abo’s met vraag naar behoud van de nummers 6/10: ontvangst 2 sim-kaarten van Proximus met begeleidende brief waarin staat sim-kaarten pas te plaatsen na wegvallen signaal Telenet van 10/10: ettelijke tel. contacten met klantedienst van Telenet Info van Telenet: verschillende versies tot 16/10: overdracht loopt voor de nrs., dan weer “geen vraag tot overdracht ontvangen”, overdracht opgestart maar orders zijn ‘vastgelopen’ (dossier moet naar achterliggende dienst), het vastgelopen order heeft betrekking op een ander dienst die u stopgezet hebt (Streamz), u moet uw sim-kaart van Proximus activeren (dit is enkel voor P&G- kaarten blijkbaar) tot tijdens laatste tel contact op 16/10: we hebben geen vraag ontvangen voor ‘deportatie’ van deze nrs. Info van Proximus: enkele dagen geduld (na een week nog niets veranderd), bij ons is alles OK, correcte info d