Skip to main content
Antwoord

VoWifi werkt niet op iPhone 14 pro

  • October 25, 2023
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Beste

 

Bellen via Wifi staat geactiveerd op mijn iPhone 14 pro, echter werkt het niet!

Kan een PX medewerker dit aub nakijken?

 

Alvast dank!

 

Beste antwoord door GITS

Probleem opgelost, uiteindelijk na 5 PX medewerkers ieamand aan de lijn gekregen die weet wat hij deed, zoals in 99% van deze bleek er nog iets geactiveerd te moeten worden kant PX.

Gelieve deze kennis te verspreiden binnen de PX support organisatie...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 25, 2023

Omdat de PX forummedewerkers zouden kunnen natrekken of het bij hen actief staat: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden zoals in dit geval het gsmnummer waarover het betreft. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 25, 2023

@GITS 

Hoe ben je zo zeker dat het niet werkt ?

Heb je de Iphone al in vliegtuigstand gezet , enkel wifi terug aan gezet en dan eens geprobeerd te bellen ? Als dit lukt dan werkt je VoWifi enkel op die manier kun je dit testen.


Martin
  • October 25, 2023

Ter info: omdat in 99% van de gevallen dit niet actief staat bij PX en manueel nog moet gebeuren bij hen, normaal zou het automatisch moeten gebeuren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 25, 2023

@GITS

Hoe ben je zo zeker dat het niet werkt ?

Heb je de Iphone al in vliegtuigstand gezet , enkel wifi terug aan gezet en dan eens geprobeerd te bellen ? Als dit lukt dan werkt je VoWifi enkel op die manier kun je dit testen.

Hey Patrick, al getest hoor. Ook zou er normaal Proximus VoWifi in de statusbalk moeten komen, maar dat gebeurt ook niet.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • October 26, 2023

Probleem opgelost, uiteindelijk na 5 PX medewerkers ieamand aan de lijn gekregen die weet wat hij deed, zoals in 99% van deze bleek er nog iets geactiveerd te moeten worden kant PX.

Gelieve deze kennis te verspreiden binnen de PX support organisatie...