Skip to main content
Antwoord

simkaart niet geactiveert

  • October 26, 2023
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe gsm ontvangen en men nieuwe simkaart. Deze is helaas nog niet geactiveerd. Hoe kan ik deze laten activeren

Beste antwoord door Joel M

@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • October 26, 2023

ik veronderstel dat het geen Pay&Go kaart is anders moet het op volgende manier:

Je Pay&Go-kaart identificeren | Proximus

Nb: best het simkaartnummer in het veld “ticket” zetten hier →  ForumProfiel 

en verder daar ook zoveel mogelijk gegevens invullen als het nog niet gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2023

@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


De aanpassingen werden gedaan in mijn profiel


@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Profiel werd aangepast 


@Stefanie jolling Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel



heeft u dit reeds kunnen nakijken 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 26, 2023

@Stefanie jolling In ons systeem staat enkel de aankoop van uw gsm-toestel maar zonder abonnement.Indien u een abonnement wenst kan u dit regelen via het gratis nummer 0800 22800 of via de shop.Groetjes,Joel